Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Neeeeida så lenge sjarmen er der, og sjarmerende er han da i haugevis :fnise:

Men vet ikke helt om jeg kunne vært sammen med en som er 50år (evt 50 +), med tanke på barn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du egentlig et godt poeng Milla. Exen min var jo 40, og det var jo et av områdene vi fikk litt problemer på, barnefronten... Synd egentlig, for han er en flott far som stiller opp for barna sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er en laaaaang historie :fnise: Men det er altså ikke han som er far til lillegutt nå da, to forskjellige personer ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst? :overrasket:

Jeg hadde ikke klart å ha sex med noen som er like gamle som pappa en gang :fnise:

Tror ikke du hadde tenkt på det hvis du hadde funnet den rette. Seksuell tenning har man ikke helt kontroll over :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det stemmer sikkert :fnise:

Jeg liker jo Sylvester Stallone og Stephen Moyer så :fnise:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du hadde tenkt på det hvis du hadde funnet den rette. Seksuell tenning har man ikke helt kontroll over :fnise:

True true :fnise:

Nei det stemmer sikkert :fnise:

Jeg liker jo Sylvester Stallone og Stephen Moyer så :fnise:

Jeg hadde ikke sagt nei takk til hverken Johnny Depp, Brad Pitt eller Hugh Grant om noen av dem hadde spurt :fnise:

Vil gjerne høre hvordan filmen var?! :)

Den var bra! Morsomt å le litt til en forandring :biggrin: Anbefales absolutt! Og Hugh Grant er jo bare :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugh Grant er litt deilig ja! Synes egentlig ikke han er så estetisk pen (går det å si det?), men han har så mye sjarm, humor og selvironi.. det er virkelig turn on :Nikke:

Og jeg hadde heller ikke sagt nei til Johnny Depp! Og hvertfall ikke George Clooney :dåne: Han er drømmemannen min :fnise: Både han og Johnny Depp har den avslappa sjarmen i tillegg til utseendet.. aaah *fjorten år igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugh Grant er litt deilig ja! Synes egentlig ikke han er så estetisk pen (går det å si det?), men han har så mye sjarm, humor og selvironi.. det er virkelig turn on :Nikke:

Og jeg hadde heller ikke sagt nei til Johnny Depp! Og hvertfall ikke George Clooney :dåne: Han er drømmemannen min :fnise: Både han og Johnny Depp har den avslappa sjarmen i tillegg til utseendet.. aaah *fjorten år igjen*

George Clooney glemte jeg! Nam! :dåne:

Herregud, jeg sjekket wikipedia nå og Hugh Grant blir jo 50 i år! :dåne: DET hadde jeg ikke gjetta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Da blir det å se filmen :)

Stemmer det, så et intervju med Hugh Grant like før jul, hvor han fortalte han fylte 50 osv.. jeg trodde heller ikke det får jeg så det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytur idag med mamma :)

Det er så utrolig godt å komme seg ut, å endelig ikke være så kvalm hele tida at jeg ikke tør å være noen andre steder enn hjemme og i nærheten av enten en do eller ei bøtte!

Endelig fikk jeg tatt turen innom Princess og deres 40% på hele butikken salg! Fikk kjøpt inn endel babyting, bl.a sengesett, jersey laken, koseklut, fleecepledd, vaskekluter, gulpekluter! Så skal jeg ut på en annen butikk på mandag for der har jeg lagt av baby dundyne! Så skal jeg hente bilstolen også på mandag ;)

Kjøpte en grå cardigan jakke til meg selv, til den nette sum av 100 kroner ;) I :hjerte: salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, se der. Man kan godt tenne på oldiser :ler:

Håper du har en fin dag :klemmer:

Sånn kan man også si det :fnise:

Takk :hjerte: og i lige måde :klemmer:

Masse fint på salg på Princess ja :hjerte:

Veldig mye fint, og utrolig mye greit! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på babyforumet, og synes den var så søt så jeg må bare dele den med dere :hjerte:

Hei mamma.

Ville bare si at jeg er her. Kjenner du at jeg sparker litt i deg? Håper det ikke gjør vondt, jeg vil bare gi beskjed om at alt er bra her inne... Av og til glemmer jeg meg litt, og sparker deg kanskje ikke på en stund. Da er det bra at du dytter litt i meg så jeg får si i fra at alt er fint. Jeg skal ikke sparke deg mer når jeg kommer ut, mamma, jeg lover! Unnskyld for at jeg gjorde sånn at du ble kvalm, mamma... Jeg gjorde det ikke med vilje.. Skulle ønske jeg kunne trøstet deg når du kastet opp og var dårlig. Jeg er glad for at det endelig er over. Jeg er også veldig lei meg for at bekkenet ditt gjør vondt, mamma... men jeg må jo ut, og det er ikke plass til at jeg skal komme meg gjennom. Jeg syns det er dumt at du blir trøtt og sliten av å ha meg inni magen, men jeg har ikke så mye energi, mamma, så da må jeg låne litt av din, og det er ganske slitsomt å bli til en baby skal jeg si deg. Jeg tror at jeg får den beste mammaen i hele verden! En mamma som går gjennom 9 måneder med vondter bare for min skyld. Og som i tillegg sier at hun gleder seg så masse. Hjelper det hvis jeg kiler deg litt?? Blir du glad da? For jeg hører at du plutselig begynner å le litt når jeg beveger meg... Vi må være flinke å hjelpe hverandre gjennom fødselen, for jeg tror det kommer til å være ganske vondt for begge. Men så når vi får se hverandre og ligge tett inntil hverandre så blir alt bare bra igjen!! Vi har mye å se frem til du og jeg, mamma...

Hilsen den inni magen..

:rødme:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...