Gå til innhold

Flersex?

Gjest MikeWaters

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Skaff dere et rom, Kistian og Mike.

Er ikke det her et eget rom da? :klø: Er jo MikeWaters sin tråd... )

Endret av kristian82
Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet
Vranglås var ditt sakligste svar. :roll:

Om jeg hadde en dame som spurte om åpent forhold, burde jeg ikke vurdert det. For meg er det uaktuelt, det er uaktuelt at hun skal kline med andre, suge andre, knulle andre. Mao bør man ikke bruke 10 timer på å diskutere dettte, da jeg ikke kommer til å moderere meg ned til at "ja, du kan suge andre menn så lenge du bruker kondom".

Det at du/dere da sier at "dama mi" får heller være utro/ at det er min feil at hun da er utro - hun vil jo bare gjøre det hun ikke får lov til, sier mer om deg/dere.

Da får hun jo gjøre det SLUTT!!! Få det inn i nøtta da, at det er greeeeeenser for HVOR "POSE OG SEKK" man kan få ting i!

Kunne tenkt meg å knulle Frida for hun er så digg, men vil ha et kjærlighetsforhold til Irene for hun er jeg glad i, Mette har jeg lyst til å ha analsex med for det er hun glad i, ja takk alle 3. Det er ikke heeeelt sånn verden fungerer, om Irene dumper meg gjør i alle fall ikke Irene "sær og hellig og vanskelig". :roll:

Vi lar det være, vi kan vel enes om at dette forholdet er ferdig okke som. Kunne du levd med henne etter at hun hadde foreslått noe sånt? På en annen side kunne du gått fra henne pga det sett at du elsket henne? vanskelig valg!

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Ja, tenke seg til at noen diskuterer på et diskusjonsforum. Snodig, hva rom angår så kommer nok jeg bedre ut av det enn Kristian ;)

Endret av MikeWaters
Skrevet
Vi lar det være, vi kan vel enes om at dette forholdet er ferdig okke som. Kunne du levd med henne etter at hun hadde foreslått noe sånt? På en annen side kunne du gått fra henne pga det sett at du elsket henne? vanskelig valg!

Ja, om hun hadde foreslått det så hadde jeg ikke gått av den grunn. Måtte jo prøvd å løst det, fått henne fornøyd på en annen måte. Men kanskje ikke så lurt av meg og ikke bare gå, virker jo som folk her hadde tatt et "nei" som en gratisbillett til at da er det ok å være utro. :vetikke:

Skrevet
Ja, tenke seg til at noen diskuterer på et diskusjonsforum. Snodig, hva rom angår så kommer nok jeg bedre ut av det enn Kristian ;)

:klø: ?

Gjest MikeWaters
Skrevet
virker jo som folk her hadde tatt et "nei" som en gratisbillett til at da er det ok å være utro. :vetikke:

Jeg mener ikke at det legaliserer utroskap, og har jeg sagt det som vil jeg erklærer meg sinnsyk i gjerningsøyeblikket.

Skrevet (endret)
Jeg mener ikke at det legaliserer utroskap, og har jeg sagt det som vil jeg erklærer meg sinnsyk i gjerningsøyeblikket.

Nei, men du vil annføre det som en formildende omstendighet ved straffeutmålingen, samt du vil ilegge dama et ulovfestet medvirkningsansvar basert på stilltiende akksept. Sånn sett håper du nok at du slipper unna med betinget fengsel og en bot! :opplyser::ler:

Ehh, jeg er bi, du ikke.

Sånn sett ja.:Nikke:

Endret av kristian82
Skrevet

Ehm, gutter?

Forskjellen er vel at Mike mener at å ligge med andre når begge parter er orientert (og godkjenner det) ikke er utroskap, mens Kristian82 mener det å ha sex med andre er utroskap samme hva.

Vanskeligere er det ikke. Og enige blir dere aldri :ler:

Gjest MikeWaters
Skrevet
Ehm, gutter?

Forskjellen er vel at Mike mener at å ligge med andre når begge parter er orientert (og godkjenner det) ikke er utroskap, mens Kristian82 mener det å ha sex med andre er utroskap samme hva.

Det er riktig at jeg mener det som står over, Kristian mener vel nok egentlig det samme, tror ikke han kan tillegges det som står over, uansett en jævla smørj har det blitt, og det er egentlig ikke så viktig :)

Enig blir vi nok aldri, men rom skal vi visstnok ha ;)

Skrevet
Ehm, gutter?

Nei, det er feil Suzy. Jeg sier det er greit om begge parter er enige, da er det ikke utroskap. Diskusjonen gikk vel mer på at jeg bet meg merke i at dersom man får "nei" fra partneren, altså han vil ikke ha åpent forhold, så virket det som om noen mente "jaja, da får han skylde seg selv for at jeg er utro, jeg spurte han jo om åpent forhold". Det syns jeg blir på tryne.

Det er riktig at jeg mener det som står over, Kristian mener vel nok egentlig det samme, tror ikke han kan tillegges det som står over, uansett en jævla smørj har det blitt, og det er egentlig ikke så viktig :)

Enig blir vi nok aldri, men rom skal vi visstnok ha ;)

:Nikke:

Jeg :Nikke: ikke til at vi skal ha rom altså. :fnise:

Skrevet

Så dere har brukt et lass med innlegg på å si akkurat det samme... :roll:

:fnise:

Skrevet
Så dere har brukt et lass med innlegg på å si akkurat det samme... :roll:

:fnise:

Nei, jeg og MikeWaters har en høyverdig diskusjon, og vi mener ikke helt det samme nei. :nei:

;)

• 4 måneder senere...
Gjest Dainty
Skrevet

Jeg hadde nok ikke vært komfortabel med å dele kjæresten med andre. Tanker som "Hva om hun gjør det bedre enn meg?" etc hadde nok meldt seg. Spesielt om man inviterte samme person opp i senga gjentatte ganger. Det er kanskje typisk kvinnelig å knytte sex til følelser, men hva om følelser oppstår fordi man har helt fantastisk sex med noen som ikke er kjæresten? :forvirret:

Jeg er tydeligvis en levning fra fortiden, for jeg har ikke noe problem med å holde meg til den jeg er sammen med :) Jeg kan selvsagt beundre andre menn og synes de er attraktive etc, men når jeg elsker noen, så har jeg ikke behov for å ha sex med andre. Sexlivet må selvsagt fungere for at jeg skal være i et forhold, og om det ikke gjør det så gjør jeg det heller slutt.

Gjest Gjest_Helga_*
Skrevet

Jeg er på gli, for å si det slik.. Men det kreves nok et bunnsolid forhold, og jeg er single.

Selv om jeg er kvinne, kan jeg se at sex finnes i mange varianter, og trenger ikke kun knyttes opp mot intimiteten mellom to mennesker som elsker hverandre. Etter noen år sammen kan det jo være en spenningsskaper i et parforhold å leke med andre. Men da må det være god kommunikasjon og et sterkt bånd mellom paret. Man må også være ferdig med den fasen hvor man tror at man eier den andre part.. Det skal dermed godt gjøres å treffe et menneske man kan ha et slikt forhold med.

Min eks foreslo en annen mann til meg, og det er mulig jeg hadde takket ja om jeg elsket ham høyere. Jeg følte ikke forholdet var sterkt nok til å tåle det, selv om jeg var takknemlig for at han ville gi dette til meg.

Jeg er vel en av de få kvinner som faktisk holder døren på gløtt for Cuckold-varianten. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...