Gjest MikeWaters Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Hva tenker KG's kvinner og menn om det å ha et åpent forhold, eller å involvere andre med i sengekosen. Preventivt for utroskap, pirrende eller en risikosport? Hvorfor er det bedre for noen med seriemonogami, enn å ha litt takhøyde for at man kan få oppleve ting i felleskap, gresset er jo som sagt like brunt på begge sider
Gjest Frid Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid
Gjest MikeWaters Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Høres pirrende ut å ha sex i samme rom som andre, men vil ikke dele kjæresten med noen. Jeg kunne nok godt ha med en ekstra mann, men det blir nok aldri aktuelt. Så du vil gjerne ha sex med en annen mann, menn du vil ikke at han skal ha sex med en annen kvinne?
Gjest Frid Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid
Gjest MikeWaters Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Nettopp. Kan ikke tenke meg å ha sex med en kvinne selv heller. Streit det, men jeg er vel usikker på om dette er noe for deg. Hva om dere har sex i samme rom som et annet par og mannen din ser på den andre kvinnen med glød i blikket?
Gjest Frid Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid
Gjest MikeWaters Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Derfor jeg sier det høres pirrende ut, og lar det tilhøre fantasien enn så lenge Det kan være vel så deilig det, kos dere
kristian82 Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Hva tenker KG's kvinner og menn om det å ha et åpent forhold, eller å involvere andre med i sengekosen. Preventivt for utroskap, pirrende eller en risikosport? Hvorfor er det bedre for noen med seriemonogami, enn å ha litt takhøyde for at man kan få oppleve ting i felleskap, gresset er jo som sagt like brunt på begge sider For min del er det enten et "lukket" forhold hehe, eller ikke noe forhold i det hele tatt som er aktuelt. At det er preventivt for utroskap kan kanskje hende. Men spørs vel hvor åpent forholdet er. Om begge parter kan gjøre som de vil med hvem de vil, så er det jo ikke noe som heter utroskap de to imellom. Syns ikke tanken er pirrende. Syns det er risikosport ja, både ved engangs "åpne" forhold og mer faste. Tror det er vanskelig å ikke endre litt av forholdet sitt etter man for første gang f.eks. har sett dama si suge en annen mann, eller dama di har sett deg knulle en annen dame. Pluss sykdomsbiten da... Så absolutt ikke noe for meg i alle fall.
Gjest MikeWaters Skrevet 29. oktober 2009 #9 Skrevet 29. oktober 2009 endre litt av forholdet sitt etter man for første gang f.eks. har sett dama si suge en annen mann, eller dama di har sett deg knulle en annen dame. Endre forholdet skal jeg love deg at det har gjort, men kun til det bedre
Gjest Nattvette Skrevet 29. oktober 2009 #10 Skrevet 29. oktober 2009 Flottings for dem som liker dele partneren sin med andre. Det gjør ikkje eg.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #11 Skrevet 29. oktober 2009 Flersex eller "åpent forhold" kan aldri bli noe annet enn utroskap for meg.
kristian82 Skrevet 29. oktober 2009 #12 Skrevet 29. oktober 2009 Endre forholdet skal jeg love deg at det har gjort, men kun til det bedre Bra det da, for deg. Men for min del hadde det blitt en endring som var negativ.
Gjest MikeWaters Skrevet 29. oktober 2009 #13 Skrevet 29. oktober 2009 Flersex eller "åpent forhold" kan aldri bli noe annet enn utroskap for meg. Så hvis et par har meg seg et annet menneske for 3kant, så definerer du det som utroskap? Hvem er i såfall utro mot hvem?
fabu Skrevet 29. oktober 2009 #14 Skrevet 29. oktober 2009 kunne aldri tenkt meg og dele han med en annen kvinne. og det samme tenker han.. men en mann til i bilde hadde gått ann men er vel best med den man er glad i og kan prate med om det meste:)
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #15 Skrevet 29. oktober 2009 Nettopp. Kan ikke tenke meg å ha sex med en kvinne selv heller. Urettferdig. Egoistisk også.
Cuckold Skrevet 29. oktober 2009 #16 Skrevet 29. oktober 2009 Høres pirrende ut å ha sex i samme rom som andre, men vil ikke dele kjæresten med noen. Jeg kunne nok godt ha med en ekstra mann, men det blir nok aldri aktuelt. kunne aldri tenkt meg og dele han med en annen kvinne. og det samme tenker han.. men en mann til i bilde hadde gått ann men er vel best med den man er glad i og kan prate med om det meste:) Jeg liker den innstillingen jeg. Jeg liker at det er andre regler for henne og meg, at hun kan ha sex med andre, mens jeg må holde meg til henne. Det er vel en ganske grei beskrivelse av det forholdet jeg ønsker meg.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #17 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har aldri prøvd å hatt et åpent forhold, men må innrømme at det høres spennende ut. Men hvis jeg skulle hatt et sånt forhold måtte vi ha brukt tid på å lære hverandre å kjenne i noen år først. Og vi måtte alltid ha vært sammen når vi hadde sex med andre. Det måtte liksom vært vår opplevelse, mens hvem vi har med oss er mindre viktig. Og det bør selvfølgelig ikke være noen i vår omgangskrets vi har sex med.. Kommer mye an på mannen. Hvis han blir sjalu og dette ikke blir en positiv opplevelse for ham, så hadde jeg nok ikke gjort det.
Gjest MooCow Skrevet 30. oktober 2009 #18 Skrevet 30. oktober 2009 Har man et godt forhold med tillit og komunikasjon saa tror jeg at det aa ha et aapent forhold faktisk kan vaere en god ide. Og faren for utroskap blir vel omtrent lik 0 vil jeg paastaa. Hvorfor holde det hemmelig naar man har lov? For min egen del saa maa jeg faktisk innroemme at andre menn frister ikke saa veldig lenger uansett. Ikke saa spennende naar det er lovlig kanskje?
Gjest MikeWaters Skrevet 31. oktober 2009 #19 Skrevet 31. oktober 2009 Men hvis jeg skulle hatt et sånt forhold måtte vi ha brukt tid på å lære hverandre å kjenne i noen år først. Og vi måtte alltid ha vært sammen når vi hadde sex med andre. Det måtte liksom vært vår opplevelse, mens hvem vi har med oss er mindre viktig. Og det bør selvfølgelig ikke være noen i vår omgangskrets vi har sex med.. Dette høres ut som fine og trygge kjøreregler, minner mye om våre Det jeg har blitt mest overasket over er hvor positive folk er til dette, folk vi forteller det til, folk på nett som har opplevd det selv, gjerne folk som har vært sammen lenge og som føler at samlivet trenger en liten spark.
Gjest MikeWaters Skrevet 31. oktober 2009 #20 Skrevet 31. oktober 2009 Og faren for utroskap blir vel omtrent lik 0 vil jeg paastaa. Hvorfor holde det hemmelig naar man har lov? For min egen del saa maa jeg faktisk innroemme at andre menn frister ikke saa veldig lenger uansett. Ikke saa spennende naar det er lovlig kanskje? Her er du inne på noe sentralt, mange tror at denne livstilen fører til at man har seg med gud og hvermann, jeg opplever det ikke sånn. Jeg opplever en fantastisk sult på min deilige partner og kjenner at jo mer hun gir meg av friheter jo mer knyttet til henne jeg blir.. Det er noe med det å ufarlig gjøre betente områder som gjør at det ikke blir så viktig lengre, og har man først hatt samtaler om emnet så har man stadfestet at man kan snakke om det meste, og det vitner jo ofte om et godt forhold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå