Gå til innhold

Eksempel på hvordan man kan skrive ønskeliste


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må være den frekkeste ønskelisten jeg har sett/hørt om. Man kan jo bli virkelig fristet til å kjøpe et skikkelig stygt maleri uten å fortelle hvor det er kjøpt, og så stort at det ikke kan gjemmes vekk.

Eventuelt oppfordre alle gjestene til å kjøpe stekepanne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo til og med bedt gjester som kun er invitert til festen om å ta med egen drikke. Snakk om å rangere gjestene i A og B gjester da :forvirret: Hvordan skal de løse det i løpet av kvelden tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Disse framsto ikke som særlig sympatiske og rause, nei.

Hadde jeg vært invitert i bryllupet deres (og vært "forpliktet" til å gå grunnet slektskap, for eksempel) ville jeg kommet med nips, nips og atter nips. Det går virkelig ikke an å skrive noe slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jösses!

Hadde jeg värt en gjest i det bryllupet så ville jeg nok kjöpt en boks med masse nipsgjenstander fra alle mulige froskjellige steder så det var umulig å bytte dem.

Er ikke önskeliste dette her, men heller en liste om krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du den heldige vinneren av å være kaffegjest eller? :fnise:

Ja, jeg og alle andre de kjenner godt eller perifert, så greia var at det ikke var kaffegjester men skikkelig stor fest. Vi snakker om et par hundre mennesker, minst. Så at man tar med alkohol selv er ikke så rart.

Endret av Zzyzx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell
Er ikke önskeliste dette her, men heller en liste om krav.

Enig. Overskriften deres burde kanskje vært Kravsspesifikasjon istedenfor Ønskeliste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg nokså ydmyk da jeg skulle skrive ønskeliste til mitt bryllup... Var ikke akkurat første tanke som slo meg da jeg leste ønskelisten deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...