Gå til innhold

Cuckold menn og Cuckold kvinner, vi er helt vanlige!


wimpy

Anbefalte innlegg

Gjest Bianca28

Har ikke mye greie på fetisjer, men for at en cuckolds fetisj skal virke må du vel være i forhold med ei før du blir tent på at hu har seg med en annen mann? Kan vel ikke være ei venninne bare?

De fleste har da gjerne mange forhold bak seg og vet hva de tenner på før de blir sammen med ei ny ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste har da gjerne mange forhold bak seg og vet hva de tenner på før de blir sammen med ei ny ei?

Var ikke det som var poenget...lurte bare på om Cuckold fikk samme tenning av at ei venninne hadde sex med en annen, eller om det var viktig at det var kona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det som var poenget...lurte bare på om Cuckold fikk samme tenning av at ei venninne hadde sex med en annen, eller om det var viktig at det var kona.

Nei, får ingen cuckold-tenning av at andre kvinner har seg med andre menn. Cuckold-fetisjen trigges bare når det er min dame, en jente jeg både begjærer og har sterke følelser for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Nei, får ingen cuckold-tenning av at andre kvinner har seg med andre menn. Cuckold-fetisjen trigges bare når det er min dame, en jente jeg både begjærer og har sterke følelser for.

For meg virker det meningsløst at du vil at noen du har sterke følelser for skal pule andre. Hva om hun faller for en av de mennene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det meningsløst at du vil at noen du har sterke følelser for skal pule andre. Hva om hun faller for en av de mennene da?

Akkurat det ville vært like vondt for meg som for enhver annen, men den muligheten er jo til stede i etthvert forhold. At hun i en periode er litt betatt av en av sine elskere kan jeg faktisk leve godt med, men om hun skulle miste følelsene for meg og ønske å leve i troskap med en annen i stedet ville det vært fryktelig vondt. Like vondt som det er for en mann når dama forelsker seg i en på jobben og vil skilles. Jeg kan gå med på at faren for at følelser skal oppstå kanskje er større når hun har friheten til å ha sex med andre, men det er jo heller ikke uten omkostninger når kvinner i vår tid og i vår kultur beveger seg fritt, går på jobb og dra på seminar med mannlige kolleger. Vi har i vår kultur valgt friheten selv om den trolig bidrar til at det oppstår flere fristelser og flere forhold går i oppløsning. For mennesker i et cuckold-forhold vil det i hvert fall være mindre fare for brudd pga utroskap.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Akkurat det ville vært like vondt for meg som for enhver annen, men den muligheten er jo til stede i ett hvert forhold. At hun i en periode er litt betatt av en av sine elskere kan jeg faktisk leve godt med, men om hun skulle miste følelsene for meg og ønske å leve i troskap med en annen i stedet ville det vært fryktelig vondt. Like vondt som det er for en mann når dama forelsker seg i en på jobben og vil skilles. Jeg kan gå med på at faren for at følelser skal oppstå kanskje er større når hun har friheten til å ha sex med andre, men det er jo heller ikke uten omkostninger når kvinner i vår tid og i vår kultur beveger seg fritt, går på jobb og dra på seminar med mannlige kolleger. Vi har i vår kultur valgt friheten selv om den trolig bidrar til at det oppstår flere fristelser og flere forhold går i oppløsning. For mennesker i et cuckold-forhold vil det i hvert fall være mindre fare for brudd pga utroskap.

Så du påstår at man ikke kan stole på noen kvinner som omgås andre menn??? Er jo vesentlig forskjell å omgås andre menn på jobben eller menn som bare er venner, enn å faktisk ha sex med andre menn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du påstår at man ikke kan stole på noen kvinner som omgås andre menn??? Er jo vesentlig forskjell å omgås andre menn på jobben eller menn som bare er venner, enn å faktisk ha sex med andre menn da.

Nå har jeg ikke tid til å forsette debatten, men les hva jeg skrev: Jeg peker på er at faren for kvinnelig utroskap naturlig nok er større i vår kultur enn i en kultur der kvinnene aldri er alene uten anstand. Det er imidlertid en pris vi er villige til å betale. For kvinnens frihet.

Jeg innrømmer at det kanskje er litt større fare for at hun skal forelske seg i en annen om hun har frihet til å ha sex med hvem hun vil, men påpeker at dette samtidig langt på vei kan veies opp av at utroskap i hvert fall ikke er skilsmissegrunn i slike forhold. ;) Skjønner du: Litt større fare for at hun skal forelske seg i en annen - men samtidig mindre fare for brudd pga utroskap. Så alt i alt tror jeg cuckold-forhold kommer ganske godt ut sammenliknet med de mer normale.

Men nå er det lørdagskveld, kan dessverre ikke fortsette debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Nå har jeg ikke tid til å forsette debatten, men les hva jeg skrev: Jeg peker på er at faren for kvinnelig utroskap naturlig nok er større i vår kultur enn i en kultur der kvinnene aldri er alene uten anstand. Det er imidlertid en pris vi er villige til å betale. For kvinnens frihet.

Jeg innrømmer at det kanskje er litt større fare for at hun skal forelske seg i en annen om hun har frihet til å ha sex med hvem hun vil, men påpeker at dette samtidig langt på vei kan veies opp av at utroskap i hvert fall ikke er skilsmissegrunn i slike forhold. ;) Skjønner du: Litt større fare for at hun skal forelske seg i en annen - men samtidig mindre fare for brudd pga utroskap. Så alt i alt tror jeg cuckold-forhold kommer ganske godt ut sammenliknet med de mer normale.

Men nå er det lørdagskveld, kan dessverre ikke fortsette debatten.

Hallo du får det til å høres ut som at utroskap er forbeholdt kvinner. Det er jo menn som oftest er utro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun i en periode er litt betatt av en av sine elskere kan jeg faktisk leve godt med, men om hun skulle miste følelsene for meg og ønske å leve i troskap med en annen i stedet ville det vært fryktelig vondt.

Kan du ta deg råd til å gamble så høyt med kona di? Kvinner liker jo å føle at de blir elsket av mannen sin - din må være eksepsjonell som klarer seg uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo du får det til å høres ut som at utroskap er forbeholdt kvinner. Det er jo menn som oftest er utro

Hvor i svarteste har du det ifra?

Alle undersøkelser jeg har sett viser at begge kjønn er like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Men det å ønske å ligge med andre for å glede mannen selv om man egentlig ikke vil det selv

Jeg regner med at du ser den åpenbåre selvmotsigelsen her, muligens formulerer du deg litt klønete :) Hvis hun ønsker å ligge med andre for å glede mannen sin, så vil hun jo det selv.

Jeg legger dog godvilja til og "skjønner" hva du mener (tror jeg), men jeg forstår ikke problemet. Hvis et par har eller opparbeider genuin ulik oppfatning av sex og tenning, så har man et problem, uansett hva det er.

Mitt ankerpunkt mot deg i denne debatten er at du ikke forstår at andre kan ha et annet syn på kjærlighet enn deg. Ditt hode nekter å ta inn over seg at man kan elske noen samtidig som man er villig til å dele noen.

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun i en periode er litt betatt av en av sine elskere kan jeg faktisk leve godt med, men om hun skulle miste følelsene for meg og ønske å leve i troskap med en annen i stedet ville det vært fryktelig vondt.

Kan du ta deg råd til å gamble så høyt med kona di? Kvinner liker jo å føle at de blir elsket av mannen sin - din må være eksepsjonell som klarer seg uten...

Godagmannøkseskaft? Les igjen hvis du ikke har skjønt at min vilje til å la henne ha sex med andre nettopp henger sammen med at jeg elsker henne. Det er bare en kvinne jeg virkelig elsker jeg vil kunne ha et slikt forhold med.

Den som virkelig elsker en annen - ikke bare får et egoistisk kick av forelskelsens beruselse - vil ønske å leve med den andre i gode og vonde dager, helst gjennom hele livet. Da vil man vite at forelskelser, små og store flings, kan komme og gå. Og er man et modent menneske bør man ha en bevisst holdning til dette. Dette er ikke en problematikk som er spesiell for cuckold-forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Hvor i svarteste har du det ifra?

Alle undersøkelser jeg har sett viser at begge kjønn er like ille.

Åja. Ikke lenge siden det var mest overvekt av menn, men uansett det innlegget ditt over fikk det til å høres ut som om du mente det kun var kvinner som var utro, derfor så lønte det seg å ha et cuckold forhold for da fikk hun frihet til å pule hvem hun ville. Akkurat som alle jenter og bare jenter holdt på sånn. Derfor jeg reagerte.

Nei det var visst ikke ditt innlegg men cuckolds men uansett.

Endret av Bianca28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca28

Jeg regner med at du ser den åpenbåre selvmotsigelsen her, muligens formulerer du deg litt klønete :) Hvis hun ønsker å ligge med andre for å glede mannen sin, så vil hun jo det selv.

Jeg legger dog godvilja til og "skjønner" hva du mener (tror jeg), men jeg forstår ikke problemet. Hvis et par har eller opparbeider genuin ulik oppfatning av sex og tenning, så har man et problem, uansett hva det er.

Mitt ankerpunkt mot deg i denne debatten er at du ikke forstår at andre kan ha et annet syn på kjærlighet enn deg. Ditt hode nekter å ta inn over seg at man kan elske noen samtidig som man er villig til å dele noen.

ja var klønete formulert. Jeg mente hvis hun ligger med andre utelukkende for å glede mannen sin, men egentlig ikke vil det selv.

Og nei jeg skjønner ikke hva du mener. For i mitt hode hørtes det ut som du sa at om en dame er sammen med en som etter å ha vært sammen en stund viser seg å være cuckold, så må hun da godta hans seksualitet ved å ligge med andre menn fordi han tenner på det, og hvis hun da ikke vil, så er hun ikke tolerant.

Selvfølgelig hvis begge helt fra begynnelsen av har lyst til å gjøre dette så greit. La dem gjøre det (selv om jeg ikke er enig i det). Poenget mitt var at det ikke er greit å prakke sine fetisjer på folk som ikke visste om det og som aldri i verden vil gjøre det i et langt forhold.

Med andre ord. Begge må like det hvis ikke blir det feil. Spesielt den fetisjen. For man må jo ha lyst til å ha sex med de forskjellige. Jeg hadde følt meg som en hore hvis mannen min pressa meg til å ligge med andre for hans skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg friheten til nedlegge noen mannbein når anledningen byr seg. :sjenert:

At menn godtar dette synes jeg er fair, det er jo bare sex.

Menn er nå heller ikke alltid så trofast de heller... :kjefte:

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Jeg kunne godt tenke meg friheten til nedlegge noen mannbein når anledningen byr seg. :sjenert:

At menn godtar dette synes jeg er fair, det er jo bare sex.

Menn er nå heller ikke alltid så trofast de heller... :kjefte:

BARE sex ja. Det er det som er så trist. Sex er blitt like trivielt som å vaske trappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne godt tenke meg friheten til nedlegge noen mannbein når anledningen byr seg. :sjenert:

At menn godtar dette synes jeg er fair, det er jo bare sex.

Menn er nå heller ikke alltid så trofast de heller... :kjefte:

Det er vel bare å kontakte forumets Cuckold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestetjei

Se om du får han hooked på tanken da. Ert / nevn det for han mens dere har sex, og vær gjerne litt mer dominant enn vanlig. Kanksje han liker en slik lek...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du får han hooked på tanken da. Ert / nevn det for han mens dere har sex, og vær gjerne litt mer dominant enn vanlig. Kanksje han liker en slik lek...

Du mener cuckolds liker at jenta tar styringa i senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...