Gå til innhold

Cuckold menn og Cuckold kvinner, vi er helt vanlige!


wimpy

Anbefalte innlegg

Så enig. Kunne aldri ha hatt en passiv, underdaning, mindre kjekk og dvask beta-mann som ligger der med elgehorn i hodet og et fårete glis.

En underdanig mann er ikke attraktivt! Ønsker at menn skal være dominerende!

Jeg forstår meg fint lite på denne cuckold-fetisjen, heller ikke på såkalte sub-menn som pr. definisjon liker å være underdanig. For meg er det komplett uforståelig at noen kan tenne på dette - og det gjelder BÅDE KVINNER OG MENN. Jeg har bare forakt til overs for kvinner som deg, passive, underdanige, og uten selv-respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cassandra

Interessant diskusjon, men jeg ser at begrepene brukes litt om hverandre ifht kvinnens rolle:

En kvinne som har et forhold til en tredjepart (eller flere) med mannens viten og vilje kalles en cuckoldress.[/u. Mannen er gjerne tilstede eller legger forholdene tilrette.

En kvinne som går bak ryggen på mannen sin (eller gjør ting i det skjulte. Dvs. ektemannen er ikke deltagende) kalles gjerne en hotwife.

Som det har vært påpekt i denne debatten tidligere så passer ikke denne livsstilen for alle - heller de få.

Alikevel synes jeg ,"AnonymBruker" i forrige innlegg, at det ikke er på sin plass å dømme andre selv om du personlig velger en annen livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Les mer om det her, dere som ikke forstår...

http://sexnytt.no/cuckold/

Hmm jeg syns det er trist jeg. Jeg er gammeldags og syns at i et forhold så skal man ha sex med den man elsker, ikke med andre uansett om den andre liker det eller ikke. Hadde min type bedt meg ha sex med en annen mens han så på hadde jeg gått fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg syns det er trist jeg. Jeg er gammeldags og syns at i et forhold så skal man ha sex med den man elsker, ikke med andre uansett om den andre liker det eller ikke. Hadde min type bedt meg ha sex med en annen mens han så på hadde jeg gått fra han.

Ikke alle går fra 'den man elsker' får en sånn liten fillesak... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Hmm jeg syns det er trist jeg. Jeg er gammeldags og syns at i et forhold så skal man ha sex med den man elsker, ikke med andre uansett om den andre liker det eller ikke. Hadde min type bedt meg ha sex med en annen mens han så på hadde jeg gått fra han.

Jeg er også rimelig konservativ, likevel kan jeg synes at det er spennende med ulike konstellasjoner innenfor sexgames. Det er få som har en mann som tillater at man har sex med en annen mann, der man i tillegg deler disse erfaringene med sin mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca28

Jeg er også rimelig konservativ, likevel kan jeg synes at det er spennende med ulike konstellasjoner innenfor sexgames. Det er få som har en mann som tillater at man har sex med en annen mann, der man i tillegg deler disse erfaringene med sin mann.

er ikke noe romantisk da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

er ikke noe romantisk da

Det er sant, det er ikke mye romantisk...kanskje romantikken kan ivaretas med sin faste mann ellers i hverdagen, når man ikke har en avtale med en annen mann?

Regner med at en cuckoldress ikke har som heltidsjobb, ved siden av sin vanlige stilling i arbeidslivet, å speide etter andre menn og slepe hjem den ene elskeren etter den andre, noe som høres stressende ut.

Noen av disse som lever slik har vel også barn og et familieliv, så det blir nok plass til romantikk. Men jeg forstår at det kan høres romantisk ut at mannen din kun vil ha deg for deg selv...hvis han ikke vil det, kan det jo implisere at han ikke verdesetter deg nok, siden han vil dele deg med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Det er sant, det er ikke mye romantisk...kanskje romantikken kan ivaretas med sin faste mann ellers i hverdagen, når man ikke har en avtale med en annen mann?

Regner med at en cuckoldress ikke har som heltidsjobb, ved siden av sin vanlige stilling i arbeidslivet, å speide etter andre menn og slepe hjem den ene elskeren etter den andre, noe som høres stressende ut.

Noen av disse som lever slik har vel også barn og et familieliv, så det blir nok plass til romantikk. Men jeg forstår at det kan høres romantisk ut at mannen din kun vil ha deg for deg selv...hvis han ikke vil det, kan det jo implisere at han ikke verdesetter deg nok, siden han vil dele deg med andre.

Men huff tenk deg den grusomme situasjonen om et av barna ved et uhell tar de på fersken mens mora holder på med en annen mann og faren sitter og ser på og runker?

TRAUMA!!!

Ja det er det siste du sier jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Men huff tenk deg den grusomme situasjonen om et av barna ved et uhell tar de på fersken mens mora holder på med en annen mann og faren sitter og ser på og runker?

TRAUMA!!!

Ja det er det siste du sier jeg mener.

Det ville ha vært svært uheldig...da bør de aktuelle foreldrene være gode til å planlegge slik at de har ulike steder å oppholde seg enn bare hjemme, når de eventuelt har en tredjemann i huset for sex. Skulle også tro at damen i forholdet ikke alltid valgte å dra med elskeren sin hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men huff tenk deg den grusomme situasjonen om et av barna ved et uhell tar de på fersken mens mora holder på med en annen mann og faren sitter og ser på og runker?

TRAUMA!!!

Den som legger opp hele seksuallivet med tanke på at barna til enhver tid skal kunne troppe opp uten at det skal føles pinlig eller sjokkerende må jo få et utrolig kjedelig sexliv. Har man barn bør man heller sørge for at den mer tøylesløse og eksperimentelle sexen foregår når barna befinner seg et helt annet sted. Og man selv befinner seg bak låste dører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Den som legger opp hele seksuallivet med tanke på at barna til enhver tid skal kunne troppe opp uten at det skal føles pinlig eller sjokkerende må jo få et utrolig kjedelig sexliv. Har man barn bør man heller sørge for at den mer tøylesløse og eksperimentelle sexen foregår når barna befinner seg et helt annet sted. Og man selv befinner seg bak låste dører.

jeg syns man er et dårlig eksempel for barna hvis man har et for ekstremt sexliv. Man skal ikke lære barna at det er greit å ligge med andre når man er gift.

dessuten om man skal holde det superhemmelig for barna så må man jo planlegge sexlivet med tanke på at barna ikke skal ta en på fersken

Endret av Bianca28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som legger opp hele seksuallivet med tanke på at barna til enhver tid skal kunne troppe opp uten at det skal føles pinlig eller sjokkerende må jo få et utrolig kjedelig sexliv. Har man barn bør man heller sørge for at den mer tøylesløse og eksperimentelle sexen foregår når barna befinner seg et helt annet sted. Og man selv befinner seg bak låste dører.

jeg syns man er et dårlig eksempel for barna hvis man har et for ekstremt sexliv. Man skal ikke lære barna at det er greit å ligge med andre når man er gift.

dessuten om man skal holde det superhemmelig for barna så må man jo planlegge sexlivet med tanke på at barna ikke skal ta en på fersken

Det ligger jo i det jeg sier her at man må planlegge såpass at den heftigste eksperimenteringen foregår når barna befinner seg et helt annet sted. Altså ikke når barna er forventet hjem fra skolen om en time slik at de plutselig kan stå der fordi de fikk fri siste time. Men kanskje når barna er hos besteforeldrene en weekend, eller når barna har bestemor som barnevakt mens mamma og pappa er på besøk hos et annet par - eller hennes elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca28

Det ligger jo i det jeg sier her at man må planlegge såpass at den heftigste eksperimenteringen foregår når barna befinner seg et helt annet sted. Altså ikke når barna er forventet hjem fra skolen om en time slik at de plutselig kan stå der fordi de fikk fri siste time. Men kanskje når barna er hos besteforeldrene en weekend, eller når barna har bestemor som barnevakt mens mamma og pappa er på besøk hos et annet par - eller hennes elsker.

Kvalmt er det uansett. dessuten når barna blir større så skjønner de nok hva foreldrene driver med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt er det uansett. dessuten når barna blir større så skjønner de nok hva foreldrene driver med..

Ta det helt med ro, det er ingen som prøver å overtale deg til å leve slik. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MikeWaters

Hmm jeg syns det er trist jeg. Jeg er gammeldags og syns at i et forhold så skal man ha sex med den man elsker, ikke med andre uansett om den andre liker det eller ikke. Hadde min type bedt meg ha sex med en annen mens han så på hadde jeg gått fra han.

Det handler vel strengt tatt ikke om hva et enkelt menneske syntes, du har ditt syn på kjærlighet og sex og finner deg mest sannsynlig en mann med like "gammeldags" syn.

Jeg er langt ifra noen Cuckold, og ville heller ikke levd i et slikt forhold, men jeg forstår konseptet og spenningen, og syntes det er herlig forfriskende med par som er så heldige å "klikke" seksuellt og også tør å leve det ut.

Hadde alle vært gammeldagse og A4 hadde verden blitt et kjedelig sted, tenk på hvilket mot det tar å komme opp med noe nytt og spennende. Man må ikke like det, eller være med, men jeg applaudere alle som går sine egne veier. Respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Kvalmt er det uansett. dessuten når barna blir større så skjønner de nok hva foreldrene driver med..

Du er sjokkerende konservativ :) Jeg har ingen planer om å lære mine barn at de MÅ elske kun EN person av gangen, ei heller har jeg tenkt å lære de at de MÅ bli heterofile, ei heller har jeg planer om å lære de til at de MÅ gifte seg. For å dra den enda litt lenger, jeg planlegger å lære de opp i religionens mangfold, det være seg Islam, Ateisme, Kristendom eller Buddisme etc.....du skjønner sikkert poenget mitt.

Kjærlighet og seksualitet kommer i mange former, de skal først og fremst lære seg toleranse, likeverd og respekt. Du har allerede feilet her ved å utvise kvalme over noen som tenker annerledes enn deg!

Barna har godt av at mor og far elsker hverandre og er gode med hverandre. Alkohol og vold er det barn frykter mest, ikke om mor og far kler seg i lær mens de er hos besteforeldrene.

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Du er sjokkerende konservativ :) Jeg har ingen planer om å lære mine barn at de MÅ elske kun EN person av gangen, ei heller har jeg tenkt å lære de at de MÅ bli heterofile, ei heller har jeg planer om å lære de til at de MÅ gifte seg. For å dra den enda litt lenger, jeg planlegger å lære de opp i religionens mangfold, det være seg Islam, Ateisme, Kristendom eller Buddisme etc.....du skjønner sikkert poenget mitt.

Kjærlighet og seksualitet kommer i mange former, de skal først og fremst lære seg toleranse, likeverd og respekt. Du har allerede feilet her ved å utvise kvalme over noen som tenker annerledes enn deg!

Barna har godt av at mor og far elsker hverandre og er gode med hverandre. Alkohol og vold er det barn frykter mest, ikke om mor og far kler seg i lær mens de er hos besteforeldrene.

nei jeg aksepterer andre legnnger som homofili og transvestitter og ja alt sånt. Men sex kan medføre både kjønnssykdommer og ufrivillige graviditeter og alt sånt, om de blir voksne og velger å pule rundt så greit det er et valg de har tatt, men det er ikke slike verdier jeg vil lære mine barn.

Jeg ønsker å lære dem at det er best å ha sex med noen de elsker, men hvis de ikke vil høre på meg så er ikke det noe jeg kan gjøre med. Men jeg akter ikke å lære dem at det er greit å ha et cuckold forhold.

Dessuten er man gift og har barn mener jeg at da skal man være voksen og ikke ha et sånt merkelig sexliv. Det kan man gjøre når man er ung og singel.

Dette handler ikke om å være annerledes. Man MÅ ikke pule rundt. Man gifter seg av en grunn og hvis man ikke vil leve etter den grunnen så kan man drite i å gifte seg.

Endret av Bianca28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sjokkerende konservativ :) Jeg har ingen planer om å lære mine barn at de MÅ elske kun EN person av gangen, ei heller har jeg tenkt å lære de at de MÅ bli heterofile, ei heller har jeg planer om å lære de til at de MÅ gifte seg. For å dra den enda litt lenger, jeg planlegger å lære de opp i religionens mangfold, det være seg Islam, Ateisme, Kristendom eller Buddisme etc.....du skjønner sikkert poenget mitt.

Kjærlighet og seksualitet kommer i mange former, de skal først og fremst lære seg toleranse, likeverd og respekt. Du har allerede feilet her ved å utvise kvalme over noen som tenker annerledes enn deg!

Barna har godt av at mor og far elsker hverandre og er gode med hverandre. Alkohol og vold er det barn frykter mest, ikke om mor og far kler seg i lær mens de er hos besteforeldrene.

nei jeg aksepterer andre legnnger som homofili og transvestitter og ja alt sånt. Men sex kan medføre både kjønnssykdommer og ufrivillige graviditeter og alt sånt, om de blir voksne og velger å pule rundt så greit det er et valg de har tatt, men det er ikke slike verdier jeg vil lære mine barn.

Jeg ønsker å lære dem at det er best å ha sex med noen de elsker, men hvis de ikke vil høre på meg så er ikke det noe jeg kan gjøre med. Men jeg akter ikke å lære dem at det er greit å ha et cuckold forhold.

Dessuten er man gift og har barn mener jeg at da skal man være voksen og ikke ha et sånt merkelig sexliv. Det kan man gjøre når man er ung og singel.

Dette handler ikke om å være annerledes. Man MÅ ikke pule rundt. Man gifter seg av en grunn og hvis man ikke vil leve etter den grunnen så kan man drite i å gifte seg.

Om jeg skal gifte meg skal det være av kjærlighet, det skal være grunnen, ikke et ønske om å oppfylle sneversynte menneskers idealer. Det er for øvrig vanskelig å se logikken i det du skriver: Hvordan ser du for deg at man skal kunne ha et cuckold-forhold i en periode da man er singel? Har du ikke skjønt at en mann med cuckold-fetisj blir opphisset av at hans kvinne har seg med andre? Du tror kanskje at jeg bare blir kjempekåt hver gang jeg tenker på at en eller annen tilfeldig kvinne får sex av en eller annen tilfeldig mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...