Gå til innhold

faren til veninna mi.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

For et års tid sia skulle jeg overnatte hos veninna mi. Vi dro på byen og veninna mi forsvant, så jeg endte opp hjemme hos henne alene. Hun bor alene sammen med sin far som forøvrig er meget kjekk og atraktiv mann til å være 45 år. For å gjøre en lang historie kort, jeg endte i senga med min beste veninnes far. han var en fantastisk elsker å jeg hadde aldri fått orgasme sammen med en mann før denne natta, hadde tidligere bare liggi med 4 gutter men det var mer eller mindre fammlende amatører å regne i forhold til dette, han slikket meg som en gud å tok meg til høyder jeg ikke viste fantes og for første gang tok jeg en mann i munnen og jeg nøt det til de grader. Vi elsket hele natta jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg kom. Etter dette har vi treffes så ofte vi kan å jeg nyter hvert sekund i hans armer, jeg vet det er stor aldersforskjeld men pytt, jeg har det veldig deilig. men merker åsså at jeg aldri har noen interesse for gutter på min egen alder mer, De virker bare teite og uerfarne, merker at jeg bare tenner å ser på eldre menn på godt over 40 og oppover. Vet ikke helt hvor dette skal ende men jeg nyter det så lenge jeg kan.Veninna mi vet ingenting om dette, så jeg føler meg litt slem overfor henne, men hu er mye hos typen sin så ho merker ikke at jeg er hos hennes far. Noen fler som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du se for deg en fremtid eller er dette bare seksuelt?

Har du lyst å miste venninna di? Og hvordan kan du være så falsk mot henne....? Tenk så såra hun blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg har noen erfaringer, men jeg hadde blitt veldig skuffet og såret tror jeg dersom min venninne hadde gjort noe slikt. Finnes vel andre mannfolk enn akkurat hennes far? Litt tricky situasjon spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan unektelig bli komikk når "bestevenninna" blir stemor... :fnise:

Aldersforskjell blir stort sett bare et problem i forhold, ikke i senga. Det beror mye på hvilke verdier partene har. Er din verden konstruert av musikken du digger og tv-seriene du ser, kan aldersforskjell bety noe. Har du (og han) et mer utoverrettet blikk, mot mer universale mellommenneskelige verdier, vil dere ha nok felles til å trivs, enten forskjellen er i alder, eller i kulturell og sosial ballast.

Noen søker en kopi av seg selv, andre den rake motsetning. Ikke vær redd for å stå for egne valg. Din venninne kommer til å finne ut av dette uansett. Å holde kjeft om det, gir deg ikke annet enn litt "arbeidsro". Du bør allerede nå begynne å forberede deg på stormen som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er en father fucker for å si det mildt...

Dilf

småekkel/rar situasjon syns nå jeg, men folk får gjøra som de vil :lol:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til ts, jeg har alltid foretrukket menn over 35, rett og slett fordi de er sykt flinke seksuelt i forhold til de som er yngre.

Har aldri vært med en venninnes far, men jeg kunne alltids gjort det dersom sjansen bydde seg :enig:

Innlegget er endret som ledd i rydding.

Pheadra,mod

Endret av Phaedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet er vel at du juger til venninna di - så lenge du er over lavalderen kan du jo ligge med hvem du vil, men det vil antagelig gagne deg i lengden om du hoster opp ryggr4ad nok til å være ærlig.

Hva hadde du følt om du oppdaget at venninna di lå med faren din bak ryggen din..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne 40+

Hvis du er over 20 år, og hvis du har det godt sammen med han og han bare vil deg vel, så nyt det og ta det med deg videre som en deilig erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne 40+

Og... kanskje hvis dere fortsetter forholdet så er det nok lurt at både faren og du tar en prat med datter/venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...