Gå til innhold

*trulta*'s betraktninger på stort og smått

*trulta*

Anbefalte innlegg

Ja, hvorfor velger jeg dette da, skrive dagbok på nettet liksom? Har en litt "rar" dag i dag, og behov for å skrive noen ord om det en eller annen plass... Den gamle dagboken min, av den gammeldagse typen, som man skriver med blyant/penn i og legger på en hemmelig plass der hvor ingen finner den, er ikke helt meg lenger. Blir sliten i håndleddet av å skrive med blyant, gitt :gjeiper: Dataalderen har nok tatt meg :fnise:

Var skikkelig fornøyd i dag tidlig, våkna opplagt, og klarte komme ti min for tidlig på jobb, hæærlig! Var nok stilling av klokka til vintertid i går som gjorde susen, akkurat nå ønsker jeg at jeg kunne stille den en time frem igjen, har lyst hjeeem :) Gleder meg veldig til helga, har barnefri, og bare kjæresten å konsentrere meg om :sengekos:

Endret av *trulta*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bytte profilbilde, var så sinna han familyguy'en... Liker Nemi, minner litt om meg selv faktisk, selv om jeg er trebarnsmamma, og nok ikke så fri som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag, og sola skinner :) Fantastisk! Sitter og drømmer om å gå i fjellet nå, det er nydelig på denne tiden av året, strålende farger og ren, frisk luft! Dessverre er sola gått ned når jeg kommer fra jobb, og pliktene står uansett i kø, med middag, lekser og fritidsaktiviteter for ungene. Forresten, i morgen er det skolefri, og barna har ingen aktiviteter i kveld, så vidt jeg husker, så kanskje vi kan ta en kjapp tur? Ungene setter stor pris på det også, selv om de er vanskelige å be... Når vi først har kommet ut av dørene, så springer, hopper og danser de oppover! Og snakketøyet går i ett... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...