lilljan Skrevet 1. november 2009 #21 Del Skrevet 1. november 2009 Her må jeg følge med. Vi ligger jo ganske likt i løypen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 1. november 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 1. november 2009 Søndag kveld.. kommet hjem fra hyttetur i helga.. det var kos! Bare slappet av og kost oss skikkelig, deilig med litt kjærestetid! :rødme: Ble ingen hummer på oss da.. den glimret med sitt fravær.. men det gjorde ingenting, fikk i oss nok deilig mat for det Ellers kom trøttheten tilbake for fullt i helga.. den var visst bare borte et par dager før den ville tilbake igjen.. typisk!! så har sovet ganske mye i helga for å si det slik.. halvsov på sofaen i hele går kveld.. hehe.. jaja... satser på det bedrer seg snart... må komme i gang med treningen igjen, så ordner det seg sikkert av seg selv Tror ikke det er mer å si i dag... føler meg egentlig ikke gravid i det hele tatt... men jeg er jo det :gjeiper: blir vel mer virkelig når magen kommer.. eller når jeg begynner å si det til folk.. jaja.. Tror jeg vil se litt på tv før jeg køyer.. også må jeg ha litt mat Snakkes folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 1. november 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 1. november 2009 Her må jeg følge med. Vi ligger jo ganske likt i løypen Koselig at du stakk innom! Ja vi ligger ganske likt an vi visst.. jeg får ta meg en tur inn til deg også, kjekt å ha noen andre å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janec Skrevet 1. november 2009 #24 Del Skrevet 1. november 2009 Nei, så kjipt!!! Og jeg som virkelig hadde troen på at du også skulle klare det denne mnd... på dumme tanten.. men da ordner det seg neste mnd da! Det har nemlig jeg bestemt!! Sender deg mange gode Jeg krysser alt, både armer og ben, for at spiren sitter denne syklusen!!! Åh, du er vel ei god ei!! Tuuusen takk for alle krysningene!! Håper virkelig det hjelper! :rødme: Blir intensiv prøving fra dag 1 når tanta forsvinner! Hvertfall etter å ha lest at de fleste blir gravide før de tror de ble det, i det innlegget litt lenger nede her i forumet Er noen lange dager fram til neste testedag da, men jeg skal prøve å ikke tenke for mye på det! og heller kose meg med tanken om at det blir min tur snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 1. november 2009 #25 Del Skrevet 1. november 2009 Så koselig med hyttetur Gleder meg også fryktelig til å kunne fortelle det til folk. Jeg og mannen har bestemt at vi mest sannsynlig bestiller oss en tidlig UL for å se liv før vi forteller noe. Mest sannsynlig i uke 11. Men har nå ikke bestillt legetime enda da , så det må vel gjøres først. Har du bestillt legetime? Eventuelt vært allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 2. november 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 2. november 2009 Så koselig med hyttetur Gleder meg også fryktelig til å kunne fortelle det til folk. Jeg og mannen har bestemt at vi mest sannsynlig bestiller oss en tidlig UL for å se liv før vi forteller noe. Mest sannsynlig i uke 11. Men har nå ikke bestillt legetime enda da , så det må vel gjøres først. Har du bestillt legetime? Eventuelt vært allerede? Veldig koselig med hyttetur ja Har ikke egen hytte, men får låne familien sin så ofte vi vil.. og det er ikke mer enn 30 minutter å kjøre dit, så vi tar ofte turen vi Jeg skal til legen når jeg er 10 uker på vei.. ringte og bestilte en av de første dagene etter positiv test, ble så gira :gjeiper: Lurer litt på tidlig ul vi også.. er jo litt bekymra etter SA sist, så har veldig lyst til å se noe på skjermen og gjerne høre hjertelyd.. :rødme: tenkte å ringe legen og høre om vi får det dekket, vet om flere som har fått pga bekymringer etter SA.. hvis ikke bestiller vi kanskje privat.. Vi får se hva som skjer.. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å ikke si det til NOEN!! Jeg hadde blitt gal... har lyst til å si det til alle jeg.. men venter nok med resten en stund til da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 2. november 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 2. november 2009 Åh, du er vel ei god ei!! Tuuusen takk for alle krysningene!! Håper virkelig det hjelper! :rødme: Blir intensiv prøving fra dag 1 når tanta forsvinner! Hvertfall etter å ha lest at de fleste blir gravide før de tror de ble det, i det innlegget litt lenger nede her i forumet Er noen lange dager fram til neste testedag da, men jeg skal prøve å ikke tenke for mye på det! og heller kose meg med tanken om at det blir min tur snart!! Ja du må bare kjøre på med fremover, for du skal nemlig bli gravid denne syklusen!! :strix: :strix: Vet hvordan det er med den ventingen, den kan bli uendelig lang... Men prøv å finne på mest mulig, legg mange koselige planer sammen med mann og venner, så går tiden mye fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Darcy Skrevet 3. november 2009 #28 Del Skrevet 3. november 2009 Hei tinygirl! Kommer bare innom for å hilse på! - og ønske deg en fin dag! Det var egentlig meningen at jeg skulle bruke ettermiddagen til , men det er så kjedelig... Er det ikke slik at man har lov til å late seg litt når man er ....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 3. november 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 3. november 2009 Så koselig med besøk da!! inn i boka mi Haha... jo tror det er lov å være lat når en er gravid Kjenner jeg er litt lat for tiden jeg og.. men henger nok litt sammen med at jeg er så trøtt og sliten.. Mye bedre å ligge på sofaen å slappe av enn å gjøre husting :gjeiper: Men har da satt på en maskin med håndklær nå da.. så noe får jeg gjort Fått gjort noe i dag du da?? Eller bare sløvet kanskje..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 6. november 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 6. november 2009 7 UKER!!!!! :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janec Skrevet 6. november 2009 #31 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Gratulerer Tiny!!! Nå banker det 2 hjerter inni deg :rødme: Endret 6. november 2009 av Janec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minrose Skrevet 6. november 2009 #32 Del Skrevet 6. november 2009 Gratulera så mykje med baby på veg! Skal følge med i boka di Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 7. november 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 7. november 2009 Så var det helg og fri... herlig!! Hadde egentlig tenkt å skrive litt i dagboka mi i går, men sovna i fra hele greia Er hardt å holde seg våken for tida... Tusen takk for hilsener, Janec og Minrose!! Ja er merkelig å tenke på at det nå er to hjerter som banker inni meg.. men også en veldig koselig tanke :rødme: Gratulerer med den lille spiren du også, Minrose! Kjekt at du vil følge med i dagboka mi, er koselig det! Så du hadde laget deg egen dagbok også, skal ta meg en tur innom der etterpå Denne uka har egentlig gått ganske greit.. selv om jeg er konstant trøtt og sliten, så klarer jeg å komme meg gjennom dagene på jobb uten for mye strev.. Har tilogmed vært på trening en gang, men det var slitsomt!! Så tror jeg holder meg til gåturer en stund fremover, får heller ta opp treninga igjen om noen uker når jeg (forhåpentligvis) ikke er så sliten lenger :gjeiper: Denne uka har vi også fortalt søsken den store nyheten! Klarte ikke å vente vi Men synes egentlig det er helt greit, vet de kommer til å være gode støtter dersom det ikke skulle gå vår vei denne gangen heller.. De fikk vite det sist da vi mistet.. Så synes egentlig det var helt naturlig å dele nyheten med dem allerede nå I dag sov jeg leeenge... selv om jeg sovnet tidlig i går kveld, sov jeg helt til 11.30 i dag men er deilig det da! Så laget vi god frokost og koste oss foran tv'en med lokal-frokosttv.. elsker lørdagsmorgener med min kjære!! Etterpå dro jeg på med min mor... men ble skikkelig slapp og dårlig, tett i nesa og varm og sløv i kroppen... så nå ligger jeg på sofaen og sløver.. får krysse alt jeg har for at jeg ikke blir tatt av svineriet!! I kveld har vi planer om å sløve videre på sofaen med god mat og tv Ønsker alle som er innom boka mi en strålende fin lørdagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 7. november 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Fant plutselig ut at jeg ville ha denne i boka mi, synes den er så fin... :rødme: Unnfangelsen finner sted omkring: 2. oktober 2009 Hjertet begynner å slå: 27. oktober 2009 Embryoet beveger seg: 20. november 2009 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 27. november 2009 Alle indre organer er ferdig formet: 27. november 2009 Risikoen for spontanabort avtar: 11. desember 2009 Kvalmen avtar for de fleste: 18. desember 2009 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 25. desember 2009 Fosteret svelger og tisser: 8. januar 2010 Tid for ultralyd: 15. januar 2010 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 22. januar 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 5. februar 2010 Fosteret begynner å høre: 26. februar 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 26. mars 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 30. april 2010 Svangerskapspermisjonen begynner: 6. juni 2010 Antatt termindato: 27. juni 2010 Endret 7. november 2009 av tinygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minrose Skrevet 7. november 2009 #35 Del Skrevet 7. november 2009 Ha ein fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 9. november 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 9. november 2009 Skikkelig dårlig dag i dag!! Vondt i magen har jeg.. men ikke noe blod alså.. og er småkvalm.. Føler meg ikke særlig bra nei!! Vet ikke om det er normalt å ha så vondt i magen, om det er luft eller livmoren som strekker seg, eller om det er noe farlig.. uff, ikke noe kjekt dette! Orker ingenting.. ligger bare på sofaen og synes synd på meg selv.. min kjære er på jobb, så er alene hjemme.. hjelper ikke særlig på det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minrose Skrevet 9. november 2009 #37 Del Skrevet 9. november 2009 Skikkelig dårlig dag i dag!! Vondt i magen har jeg.. men ikke noe blod alså.. og er småkvalm.. Føler meg ikke særlig bra nei!! Vet ikke om det er normalt å ha så vondt i magen, om det er luft eller livmoren som strekker seg, eller om det er noe farlig.. uff, ikke noe kjekt dette! Orker ingenting.. ligger bare på sofaen og synes synd på meg selv.. min kjære er på jobb, så er alene hjemme.. hjelper ikke særlig på det heller! HUff.. det er ikkje noko kjekt! Men du får no vertfall ha GOD BEDRING! Så får me håpa at det berre er litt luft, og går fort over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 9. november 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 9. november 2009 HUff.. det er ikkje noko kjekt! Men du får no vertfall ha GOD BEDRING! Så får me håpa at det berre er litt luft, og går fort over Tusen takk! Trenger visst litt oppmuntring i dag.. er ikke normalt for meg å sutre slik som dette... vi får satse på at det går over snart ja.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minrose Skrevet 9. november 2009 #39 Del Skrevet 9. november 2009 Tusen takk! Trenger visst litt oppmuntring i dag.. er ikke normalt for meg å sutre slik som dette... vi får satse på at det går over snart ja.. hehe.. Alle trenger å få sutre litt innimellom, det er jo tross alt mykje som skjer der inni, som ikkje alltid er like behagelig.. Og når ein ikkje har fortalt alle rundt seg at ein er gravid, må ein kunne bruke KG for å lette litt på trykket.. Alle har vel ein slik dag innimellom! Er formen blitt noko bedre da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 9. november 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 9. november 2009 Alle trenger å få sutre litt innimellom, det er jo tross alt mykje som skjer der inni, som ikkje alltid er like behagelig.. Og når ein ikkje har fortalt alle rundt seg at ein er gravid, må ein kunne bruke KG for å lette litt på trykket.. Alle har vel ein slik dag innimellom! Er formen blitt noko bedre da eller? Ja er godt å ha KG til slike utblåsninger!! :gjeiper: Er faktisk litt bedre nå, kvalmen har gitt seg hvertfall.. Fremdeles vondt i magen, men er ikke så ille som det var tidligere.. Tror nok det var hormonene som var innom her litt tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå