Gå til innhold

Kenghurus lille prins har kommet


Gjest kenghuru

Anbefalte innlegg

Gjest kenghuru
Så mye å sette seg inni på denne prøvingen..... :klø:

Har du lange sykluser Kenghuru? Eller varierer de mye?

Jeg tipper jeg har et sted mellom 31-35 dager som vanlig, men det er litt vanskelig å si for som du ser under er ingenting stabilt enda:

Juni-Juli: 28 dager

Juli-August: 27 dager

August-September: 42 dager

September-Oktober: 45 dager

Oktober-November: 31 dager

November-Desember: 35 dager

Desember-Januar: 42 dager

Fra Juni - August var det tydelig at pillen hang igjen i systemet mitt hvertfall...deretter har det vært helt på bærtur syns jeg...så på bærtur at jeg har gått helt i surr på hvilken PP vi er i tilogmed :fnise:

Det er derfor jeg denne gang skal prøve iherdig å ikke tenke på hvilken dag jeg er på og ikke minst skal jeg prøve å ikke vente på TR hele tiden...:filer: Ikke like lett nå når tiden for slutten av syklusen burde nærme seg da, men jeg holder ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Det varierer hos deg også ja... Jeg sluttet på pillen i slutten av juli. I august/september/oktober og november lå syklusen på ca 30dager. Men fra desember til nå slutten av februar, har jeg kun hatt mensen to ganger, dvs lang syklus, helt plutselig.

Har lest endel på nettet og det står jo at det er normalt at den kan variere noe veldig. Så da er det vel bare å slå seg "til ro" med det forløpig.

Håper det skal klaffe nå, IKM neste uke. Synes godt TR kunne holdt seg vekke til neste år iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid like vanskelig å vite når IKM er :sjenert: Min syklus har aldri vært på lik lengde og heller ikke lutealfasen men den har vært +/- 1 dag da. Men tror nok det hjelper å ikke tenke for mye på TR. Vi har fort en tendens til å tenke for mye når vi nærmer oss det vi tenker oss kan være IKM og kroppen merker det psykiske stresset og dermed blir kroppen påvirket i alle mulige retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin helg Kenghuru :hug:

Ikke lett å prøve å ha tankene andre plasser enn på når TR kommer nei.. Det har ikke funka for meg fram til nå iallefall :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru
Håper du har hatt en fin helg Kenghuru :hug:

Ikke lett å prøve å ha tankene andre plasser enn på når TR kommer nei.. Det har ikke funka for meg fram til nå iallefall :sjenert::fnise:

Helgen har vært veldig fin og avslappende på hyttetur med kjæresten og hunden :yvonne:

Har prøvd å holde meg unna her litt nå så jeg ikke blir heeeelt opphengt i om TR kommer eller ikke denne gang, men nå klarte jeg ikke mere :fnise:

Er jo tross alt ganske vanskelig å ikke tenke på det når jeg nå vet vi traff godt i forhold til EL test...og også ikke minst med tanke på at jeg nå har hatt mensmurringer sånn fra og til siden fredagen...spesielt i dag er det full murring her :sjenert:

Jeg har ikke hatt så mye murringer i løpet av noen sykluser siden jeg sluttet på pillen (vært mye stikninger og vondt, men ikke murringer) og da begynner jo tankene å fly :klø:

Tok en test i går kveld da...vet ikke helt hva jeg tenkte med siden det var enda litt tidlig og det var på kvelden, så den var jo selvfølgelig negativ. Teit egentlig, men what to do :skratte:

Får vel nå bare fortsette ikke å tenke så mye på det og konsenterere

meg om jobben hvor det faktisk er litt å gjøre...så får jeg se om ikke det blir en test en gang om ikke TR dukker opp...er vel på nå 13 DPO så nå bør det jo skje noe her snart :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Om ikke TR kommer nå så vet ikke jeg assa...klarer ikke sitte ordentlig på stolen min engang :sprettoy: Masse menssmerter i hele underlivet og langt under trusekanten...presser som bare rakkern her :tristbla:

Nå husker jeg jo hvorfor jeg har gått på pilla i alle disse årene...også da jeg var singel...kanskje pillene nå er ute av kroppen for godt siden smertene er tilbake :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Du har det som meg med andre ord, de to siste TR'ene har jeg hatt skikkelige menssmerter og murringer i lang tid i forveien.

Grusomt med menssmerter og hvor vondt det faktisk kan gjøre.

Håper det klaffer for oss snart, så vi slipper unna de månedtlige vondtene. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har TR kommet? Eller er smertene graviditetssymptomer? :lur:

Har selv veldig lette TR etter p-pilleslutt. Det betyr nok at hormonene fortsatt er i kroppen, men nyter det så lenge det varer. Har mye lettere TR etter p-pilleslutt enn på p-pilla :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Her er nok ventetiden over for denne gang :sjenert:

TR kom i dag tidlig...dumme tanta!!

Men, positivt at:

EL dag 18/19

TR akkurat 14 DPO

33 dager syklus

Masse mensmurringer/vondt spesielt de siste 2-3 dagene før TR som tyder på at jeg er mer tilbake til "normalen" enn tidligere.

Kanskje jeg nå er helt "funksjonell" igjen :fnise:

Så er det bare å kose oss gjevnlig fom neste uke...nå er kjæresten "varslet" så får håpe han husker det også nå da...hehe... og at vi blir litt flinkere til å legge oss om kveldene så vi orker en runde med :sengekos:

Og kanskje enda mer positivt er jo at nå kan jeg virkelig kose meg med noen øl på konsert i kveld :skaal:...glad i øl så i kveld skal det koses ordentlig sammen kjæresten :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenghuru

NÅ ER DET HELG (om noen timer ihvertfall)!!! Jippi :danse:

Helgen skal brukes tid på å holde sofan og senga varm med jentefilmer og brodering...kjæresten er borte :hoppe:

Utrolig hvor deilig det er å være litt alene...og nå er det leeeeenge siden vi har hatt litt tid for oss selv...og så blir det desto hyggeligere når han kommer hjem :rødme:

God helg til alle jentene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en suuuperkoselig helg!! Jeg har troen på at forholdet bare blir bedre om man er litt borte fra hverandre innimellom. Det er sunt å savne hverandre, og det er også godt å få tid for seg selv :) Kos deg masse og ha en god helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Buffy i at helgen høres koselig ut :jepp:

Alltid trist når mannen drar, men det er jo som dere sier godt å savne hverandre litt. Blir desto hyggeligere når han er tilbake :hjerte:

Og så kan man jo se jentefilmer heeeele dagen lang da :fnise:

Kos deg masse! :klem:

(Og forresten kjedelig at tanta kom, men godt du klarer å se lyspunktene - høres lovende ut for neste runde :jepp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så dumt med TR :klemmer: Nå må det snart funke for flere av de jeg følger med på her. Men alt i alt, så er det positivt at du i det hele tatt har TR. Tenk på Zia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Det var en utrollig deilig helg...masse kos med nevøen min og ellers kun dasse rundt i joggebuksa og se på akkkurat hva jeg vil på tvn...og veldig koselig når kjæresten kom hjem i går :rødme: ...bare at han kom hjem litt tidlig da så var liksom ikke helt ferdig...kom jo midt i en film så han plasserte seg selv på kjøkkenet til stafetten startet :fnise: :rødme:

Egentlig er jeg litt lettet over at tanta kom som hu gjorde denne gang...jeg har hatt en liten klump i magen de siste mnd før TR har kommet og et bittelite håp om at a faktisk skal komme...har vel kanskje ikke vært heeeelt klar likevel enda, men nå er jeg veldig klar!! Litt kjipt at nurket evt kommer så sent på året, men det får bare gå...er selv født sent på året og det har egentlig alltid gått helt fint...og så vet man faktisk aldri når det klaffer så selvom vi egentlig hadde håpet på vårbarn så bare fortsetter vi til det klaffer...har vel lært at kroppen og klaffing er noe vi hvertfall aldri kommer til å klare å styre :sjenert:

Ellers er tanta på vei bort allerede - har veldig korte, men heftige runder og det er veldig deilig (at de er korte altså:))...så nå er vi veldig klare for masse masse :sengekos: hele måneden!! Vi har jo en tendens til å stoppe opp litt de 2 siste ukene, men ikke denne gang nei :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg litt lettet over at tanta kom som hu gjorde denne gang...jeg har hatt en liten klump i magen de siste mnd før TR har kommet og et bittelite håp om at a faktisk skal komme...

Mmmmhmm, kjenner igjen den ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...