Gå til innhold

Kenghurus lille prins har kommet

Gjest kenghuru

Anbefalte innlegg

Gjest kenghuru

Nå sitter vi da på vei til fjells etter en meget bra visitt hos legen :) Hadde gode målinger så da skal jeg fortsette på medisinen over helga og tilbake på mandag :) God helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kenghuru

Det var kjempedeilig på fjellet og vi koste oss masse både med familien og masse, masse god mat :jepp:

Nå er ting virkelig blitt MYE bedre enn de har vært på leeeeenge :hoppe:

Jeg sover ekstremt godt om natta og vil egentlig ikke opp på do engang for jeg er så trøtt...i motsetning til før hvor jeg var lys våken både før og etter doturen går jeg nå i søvne :natti::fnise:

Energien er også på vei tilbake, og nå med en ekstra pille på morgenen bør jeg også holde enda litt lenger for ettermiddagen er fortsatt litt slitsom.

Nå skal jeg bare kose meg masse masse framover og sove kjempemasse så jeg har masse energi til jeg får vår lille prins i armene mine :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å lese at dere hadde det deilig på fjellet!

Jeg gleder meg som en unge til å dra til fjells igjen, svigers har hytte hvor vi er hjertlig velkomne heldigvis :nigo: Og neste gang blir det med en liten bylt på tur også! :rodmer:

Så deilig med gode netter og energi - og flott at du nyter det, det er ikke dumt ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soving er en bra plan - den har jeg fulgt lenge ;)

Tror jeg sover 10-12 timer neste hver natt. Sovinga har det ikke vært noe problemer med her i gården. Er vel oppe på do 1-2 ganger om natten, pluss at jeg våkner og styrer fælt når jeg må snu meg, men jeg sovner igjen med en' gang. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Ja, soving er digg :nigo: Har blitt litt mye fikse-ting denne uka siden de to forrige ukene "forsvant", men nå skal jeg roe enda mere ned og sove så lenge jeg bare vil :nigo:

Jeg var på kontroll i går og alt står fortsatt supert til med lillegutt. Legen ble helt overrasket over hvor langt ned i bekkenet han ligger :) Jeg har kjent det et par netter at han har gravd seg nedover, men nå har han tatt en liten pause igjen :fnise:

Magen har også sunket ganske mye så endelig klarer jeg å puste igjen :hoppe:

Så da håper jeg at spådommen til en inne hos Milla (husker ikke helt hvem som skrev det...jeg var dårlig på navn før og tro meg om jeg nå er helt elendig... :sjenert: ) om at 2-3 uker etter at magen synker kommer babisen...det er et passe tidspunkt syns jeg :nigo:

Ha en superfin helg jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen har også sunket ganske mye så endelig klarer jeg å puste igjen :hoppe:

Så da håper jeg at spådommen til en inne hos Milla (husker ikke helt hvem som skrev det...jeg var dårlig på navn før og tro meg om jeg nå er helt elendig... :sjenert: ) om at 2-3 uker etter at magen synker kommer babisen...det er et passe tidspunkt syns jeg :nigo:

Ha en superfin helg jenter :klemmer:

Ah, så deilig :) Det har den ikke gjort her i gården... Enig i at baby om 2-3 uker høres fint ut :happy: Da får jeg kanskje vært sladris ;)

Gog helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Var på nok en kontroll i dag og alt står fortsatt supert til med lillegutt, men mor har det litt så som så i kveld...igjen :filer:

Sov veldig dårlig natt til søndag og da blir jeg helt satt ut et par dager så blodtrykket var litt høyt i dag :(

I tillegg sliter jeg veldig med trykk under puppa når trykket øker, dvs når jeg trenger en pause, mat, drikke eller pilla mi. Det mest skremmende er at jeg da også får vondt/ubehag i et punkt under høyre pupp innunder ribbeinet. Dette tyder på svangerskapsforgiftning som da kan gå utover nyrene og leveren min...så det var ikke legen heeelt fornøyd med :sjenert:

Dersom dette ikke gir seg og jeg fortsetter å være såpass sliten etter et par dager nå som jeg ikke skal NOENTING så blir det igangsetting neste uke.

Legen mente det ikke var noen vits i at jeg da skal slite meg heeeelt ut nå som jeg likevel er så langt og lillegutt har det så bra og er rundt 3kg uansett.

Litt rart å tenke på at vi faktisk kanskje skal få se lillegutt allerede neste uke...egentlig litt skummelt å tenke på akkkurat nå kjenner jeg :filer:

Men, inntil vi får en klar beskjed fra legen så koser jeg meg enda litt til med lillegutt INNI magen min...så godt det lar seg gjøre med disse småbeina som dytter og sparker :fnise::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg igjen :klemmer:

Skummelt det du sier om vondt under puppen, ja; jeg tenkte svangerskapsforgiftning med en' gang. Pass godt på deg selv de neste dagene nå, så håper jeg at det stabiliserer seg på et vis :klemmer:

Det er helt absurd (litt sterkt ord, men jeg synes nå det) at vi innen en' uke kan ha bebis begge to :rodmer: Jeg klarer ikke helt å se det for meg. Mannen her i gården har sagt at etter i morgen, så kan hun bare komme ut (han har bursdag i morgen, og vil ha dagen for seg selv :gjeiper:)

I kveld, etter en lengre dag i byen, tok jeg meg en laaang varm dusj, for så å sove på sofaen i nærmere to timer: det anbefales :) Skikkelig deilig og avslappende. Nå har vi en kompis av mannen på besøk, og jeg har tatt opp diverse bakverk fra fryseren, så nå koser vi oss max her :)

Ha en super kveld videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenghuru

Så koselig å høre fra deg igjen :klemmer:

Skummelt det du sier om vondt under puppen, ja; jeg tenkte svangerskapsforgiftning med en' gang. Pass godt på deg selv de neste dagene nå, så håper jeg at det stabiliserer seg på et vis :klemmer:

Det virker nesten som om det har stabilisert seg litt nå egentlig syns jeg. Hadde en skikkelig sofa-dag i går og bare slappet av, sov lenge i dag og nå kjenner jeg energien kommer litt tilbake og vondten er nesten borte :nigo:

Blir spennende å høre hva legen sier i morgen :filer:

Det er helt absurd (litt sterkt ord, men jeg synes nå det) at vi innen en' uke kan ha bebis begge to :rodmer: Jeg klarer ikke helt å se det for meg. Mannen her i gården har sagt at etter i morgen, så kan hun bare komme ut (han har bursdag i morgen, og vil ha dagen for seg selv :gjeiper:)

Syns det var et veldig passende ord jeg da :sjenert: Det er litt absurd å tenke på at etter sååå mange måneder så er vi plutselig igang med "neste fase" :rodmer: Jeg har sagt det hele veien - jeg gledergruer meg til den "fasen"...selvom jeg nå gleder meg MYE mer enn gruer meg da :rodmer:

I kveld, etter en lengre dag i byen, tok jeg meg en laaang varm dusj, for så å sove på sofaen i nærmere to timer: det anbefales :) Skikkelig deilig og avslappende. Nå har vi en kompis av mannen på besøk, og jeg har tatt opp diverse bakverk fra fryseren, så nå koser vi oss max her :)

Ha en super kveld videre :klemmer:

Det er et eller annet med dusj og gravid...før syns jeg det var skikkelig kjedelig og bortkastet tid å dusje, men nå er det noe av det deiligste jeg kan gjøre...står så lenge i det varmeste vannet jeg orker til det er tomt for varmtvann...og da står jeg enda litt til bare fordi det er så digg :fnise:

Permisjon = et skikkelig slaraffenliv sier nå jeg...hvertfall her i stua :fnise:

I dag har jeg fått bittelitt energi som nevnt, så nå skal jeg faktisk komme meg litt ut og få kjøpt inn et par ammetopper og en bursdagsgave :hoppe:

En venninne av meg skulle være med, men jeg frykter at hun endte litt utpå i går kveld og ligger å sover for svare på tlf gjør hun nå ikke :ler: Mmmm jeg gleder meg også til å kunne ta meg en øl snart...selvom jeg ikke på veeeeldig lenge kan ende utpå å sove bort halve dagen da :fnise: Livet forandrer seg fort gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

"Rapport" fra sykehusbesøket i dag:

Har økt medisindosen siden trykket mitt fortsatt ikke vil ned...og i følge legen ville man egentlig vært lagt inn med det trykket jeg har, men så lenge jeg føler meg så pigg og ikke har noen andre plager (vondten under puppen har gitt seg heldigvis) så får jeg bli hjemme og hvile masse :nigo:

Så skal jeg tilbake på mandag og mulig hun da skal strippe eller noe så vi får ting igang litt her. Nå er det egentlig samme hva hun gjør for hun estimerte at lillegutt har passert 3 kg og da skal han få lov å komme om han vil :rodmer:

Forhåpentligvis velger han å komme på egen hånd sånn som han driver å graver og herjer her om dagen...mannen har "bestilt" han i løpet av helga så kanskje fullmånen slår til her :lur:

Vi er nå hvertfall veldig klare for at vår lille pjokk skal komme til oss så vi får hilst på han :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du slapp innleggelse :) Mye bedre å slappe av hjemme, kan jeg tenke meg :)

Jeg har også bestilt snuppa i helga, så får vi se om storken leverer varene ;)

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hørtes ut som gode nyheter kenghuru! :happy:

Kanskje vi ender opp med å bli mammaer nesten helt på likt vi da :gjeiper:

Håper du får en flott helg og klarer å slappe godt av for dere begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Så bra at du slapp innleggelse :) Mye bedre å slappe av hjemme, kan jeg tenke meg :)

Jeg har også bestilt snuppa i helga, så får vi se om storken leverer varene ;)

Ha en fin kveld :klemmer:

Det er 100 ganger bedre å slappe av hjemme ja :jepp: Jeg slappet jo godt av da jeg var lagt inn også da, men her har jeg jo tross alt senga og puta mi ;) Er litt avhengig av den kombinasjonen... :fnise: Og tro du meg at puta mi skal være med på sykehuset når vi skal være der noen dager :fnise:

Dette hørtes ut som gode nyheter kenghuru! :happy:

Kanskje vi ender opp med å bli mammaer nesten helt på likt vi da :gjeiper:

Håper du får en flott helg og klarer å slappe godt av for dere begge ;)

Ja, jeg syns dette var gode nyheter :) Jeg er ikke den som tar lettest på å putte i meg medisiner, men akkurat nå sier jeg ja takk til alt som hjelper meg så jeg kan få kost meg enda litt lenger hjemme med magen :nigo:

Tenk at vi snart er mammaer ja...hvor har tiden blitt av :klo:

Og så hyggelig at vi blir mammaer på samme tid (for det kan det jo kalles :) ) Da kan vi jo treffes for trilleturer etterhvert også..hadde nå vært veldig kos syns nå jeg da :sjenert:

Her skal helga nytes og det skal slappes av til den store gullmedaljen...kanskje jeg tom klarer å karre meg ut på en liten tur snart også så jeg ikke sitter hull i sofan :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at vi snart er mammaer ja...hvor har tiden blitt av :klo:

Og så hyggelig at vi blir mammaer på samme tid (for det kan det jo kalles :) ) Da kan vi jo treffes for trilleturer etterhvert også..hadde nå vært veldig kos syns nå jeg da :sjenert:

Det synes jeg høres ut som en utmerket idé :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Det synes jeg høres ut som en utmerket idé :klemmer:

Da har vi en date når formen er tilbake :klemmer::nigo:

I dag har jeg og kjæresten vært på date :hjerte: Vi skulle jo egentlig på date da jeg endte på sykehuset for noen uker siden så det var kjempedeilig at formen min ble så bra at vi kunne gå ut i dag :yvonne: Spiste deilig mat (med litt hot sauce :lur:) og koste oss maks på det som vi nå anser som vår siste date som bare vi to :rodmer:

Lillegutt driver fortsatt å graver voldsomt her forresten...jeg skjønner ikke at han kan få til å pushe seg noe særlig lenger ned i bekkenet mitt uten at han nå snart må være på vei ut jeg da :fnise: I dag tidlig kjentes det ut som om han trykket på en ballong som nesten, men bare nesten sprakk, om dere skjønner...en merkelig følelse :filer: Tenk om han bestemmer seg for å komme snart :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...