Jesse Skrevet 22. desember 2010 #401 Del Skrevet 22. desember 2010 Håper alt står bra til med deg og prinsen i magen Kenghuru GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 22. desember 2010 #402 Del Skrevet 22. desember 2010 Innom for å ønske en riktig god jul Håper det står bra til med deg og lillegutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. desember 2010 #403 Del Skrevet 23. desember 2010 GOD JUL herifra også! Kos deg med lillegutt i magen! (PS: Jeg leser mer enn jeg skriver her inne altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 24. desember 2010 #404 Del Skrevet 24. desember 2010 GOD JUL TIL SØTE JENTENE!!! Her står alt bare bra til med både meg og lillegutt :rødme: Jeg jobber fortsatt kun 50% og det vil jeg nok også fortsette med frem til permisjon. Har dager som jeg sover hele natten, men så kommer dager som i natt som jeg ligger å halvsover fra kl 3 på natten fram til jeg skal opp...og da blir jeg sliten dersom jeg skal jobbe hele dagen. Dette gjør at jeg har masse energi til å kose meg sammen kjæresten min og ikke minst den lille aktive vi venter...for her er det MYE aktivitet :dåne: Føles nesten som om han er på vei til å sparke seg vei ut av magen min noen ganger Ellers har vi nå fått vogna i hus og den er såååååå fin :rødme: Som jeg gleder meg til alle trilleturene vi skal på til våren! Rop ut om noen vil være med oss da I går fkk vi babykurven i hus. Vi hadde jo planer om en arvet vugge, men da måtte hele soverommet ha blitt ommøblert så da endte vi med å kjøpe en Moses babykurv fra lilleprinsen.no som er bare fantastisk fiiin :rødme: Jeg er 100% sikker på at lilleknøttet gleder seg masse til å kose seg i den fine kurven sin :rødme: Ellers går dagene som de alltid har gjort og vi bare koser oss. Har vært hos jordmor på første kontroll for et par uker siden og livmora var rett over gjennomsnittet så følger vi den kurven vil jeg bli litt stor etterhvert...men det var også min mor så da går vel det i arv også da Men, jeg syns nå det er koselig med magen jeg da...er man først gravid så vil jeg gjerne være "ordentlig" gravid Nå er julestria over og juletia kan ta over! Treet og stua er pyntet og alle gavene var vi ferdig med for leeeenge siden så nå sitter vi bare å slapper av med "3 nøtter til Askepott" og etterhvert Donald før julemiddagen skal inntas hos besteforeldre! Jeg elsker jula Og til slutt har jeg i dag bestemt meg for å "gi etter" for samboers ønske om navn. Så det ble en liten gave til den fremtidige pappan i dag tidlig fra en liten gutt med et navn som betyr MYE for pappan :rødme: GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TIL ALLE SAMMEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. desember 2010 #405 Del Skrevet 24. desember 2010 Koselig å høre fra deg Kenghuru Her er det også masse aktivitet, jeg nyter det. Finnes ikke noe herligere enn å kjenne lillejenta sparke og romstere rundt i magen :rødme: Kos deg og nyt julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 26. desember 2010 #406 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei Kenghuru Tusen takk for pm. Har svart i boka mi Høres ut som du koser deg med graviditeten. Høres bra ut å jobbe 50%, så du får energi til å være gravid. Føler ikke jeg har det for tiden.. Menmen. Regner med å ta igjen litt i ferien og i permisjonen Kan jeg få pm med navn? Nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 31. desember 2010 #407 Del Skrevet 31. desember 2010 Riktig godt nyttår, Kenghuru Det står virkelig respekt av at du går med på å gi babyen et navn som betyr såpass mye for pappaen. Jeg hadde også et navn klart som jeg ville ha på snuppa (dobbeltnavn), men mannen klarte ikke det ene navnet. Jeg kunne forstå grunnene hans når man bare brukte det ene navnet han ikke likte, men når man brukte begge (noe jeg ville vi skulle), ble det noe helt annet. Det vi gjorde, var å se etter gamle navn i hans familie, som passet til det ene navnet jeg ville ha. Så nå blir hun oppkalt fra begge sider. Navnet hun får synes jeg er nydelig, og det er kun 5 andre i Norge som har det. Men det er ingen andre i Norge som har den kombinasjonen jeg egentlig ville hatt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. desember 2010 #408 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 1. januar 2011 #409 Del Skrevet 1. januar 2011 Hei Kenghuru Tusen takk for pm. Har svart i boka mi Høres ut som du koser deg med graviditeten. Høres bra ut å jobbe 50%, så du får energi til å være gravid. Føler ikke jeg har det for tiden.. Menmen. Regner med å ta igjen litt i ferien og i permisjonen Kan jeg få pm med navn? Nysgjerrig Ja, det er endelig deilig å kunne kose meg litt med nurket i magen og glede meg til fremtiden framfor å bare være lei og oppgitt fordi jeg er så sliten Nå må jeg bare komme meg litt etter jula som har vært slitsom i år med alle besøkene og energi egentlig kun nok til 1 av 4 besøk og så blir nok ting veldig bra igjen Har nå hvertfall lært meg å bruke de små stundene man har (når man jobber mer enn man bør) til å slappe av å ikke gjøre noenting. Så får man heller være litt asosial en liten stund og heller ta det igjen senere. Men, det er ingen dans på roser å være gravid for alle nei PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 1. januar 2011 #410 Del Skrevet 1. januar 2011 Riktig godt nyttår, Kenghuru Det står virkelig respekt av at du går med på å gi babyen et navn som betyr såpass mye for pappaen. Jeg hadde også et navn klart som jeg ville ha på snuppa (dobbeltnavn), men mannen klarte ikke det ene navnet. Jeg kunne forstå grunnene hans når man bare brukte det ene navnet han ikke likte, men når man brukte begge (noe jeg ville vi skulle), ble det noe helt annet. Det vi gjorde, var å se etter gamle navn i hans familie, som passet til det ene navnet jeg ville ha. Så nå blir hun oppkalt fra begge sider. Navnet hun får synes jeg er nydelig, og det er kun 5 andre i Norge som har det. Men det er ingen andre i Norge som har den kombinasjonen jeg egentlig ville hatt heller. Jeg har ikke hjerte til å gjøre noe annet og hvertfall ikke når jeg også syns det er et fint navn så... Det viktigste er vel at man nå hvertfall er enige om navnet og at begge syns det er fint Godt nytt år! Håper dere hadde en fin feiring! Godt nytt år !!! GODT NYTT ÅR!! Vi går inn i et spennende år alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. januar 2011 #411 Del Skrevet 5. januar 2011 Så fint navn Tidløst og kan brukes internasjonalt. Koselig med oppkallinger synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 17. januar 2011 #412 Del Skrevet 17. januar 2011 Nå er det rett før vi kan juble litt for 30 uker!! Tenk at vi bare har 10 igjen! Og godt er egentlig det, for nå er tålmodigheten min ganske tynnslitt Tror det har mye med at jeg kjeder meg om dagen Er veldig vant med å jobbe fulle dager, ha hund og ikke minst ha generelt mye å gjøre. Og nå jobber jeg jo bare halve dager, ingen hund lenger og blir ikke invitert med på all verdens av festivitaser, så man kan trygt si at det er litt store omveltninger i livet mitt og hodet mitt om dagen :gjeiper: Litt vanskelig å takle noen ganger...hvertfall når disse hormonene eksisterer godt hos meg...men, med en god kjæreste så har jeg nå kommet meg gjennom disse "rundene" også Det sies at jeg skal nyte denne tiden så det prøver jeg på, men ikke veldig lett når man absolutt ikke eier tålmodighet som sagt Men, jeg skal nå prøve Ting er jo så og si på plass her...mangler kun noen småting som et sett sengetøy til senga, alt av ting man kan kjøpe på apotek (men det fikser mamma) og ellers er det kun "ekstrating" som "mangler", og det er veldig deilig å være så godt foreberedt så kan vi virkelig slappe av..bare jeg klarer det snart da...hihi Ellers er formen på sitt aller beste som jeg har opplevd Fordøyelsen fungerer som gjør at jeg har MYE mindre kynnere - dermed får jeg gått litt ordentlig tempo på tur som igjen gjør at jeg klarer å holde bekkenmusklene mine i sjakk så ingen vondter der heller Og ikke minst er det MYE romstering og liv i magen! Tror ikke jeg noengang kommer til å bli vant med å ha en hånd eller fot som stryker meg innvendig...men, fy så koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 17. januar 2011 #413 Del Skrevet 17. januar 2011 Så koselig å lese, Kenghuru :rødme: Tenk at vi har kommet så langt...nå er det ikke lenge til vi er i mål. Litt rart å tenke på synes jeg. Kos deg masse med forberedelsene, jeg prøver så godt jeg kan jeg også, selv om jeg egentlig bare blir stressa av hele greia :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2011 #414 Del Skrevet 18. januar 2011 30uker Nå går det fort fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 18. januar 2011 #415 Del Skrevet 18. januar 2011 Så koselig å lese, Kenghuru Tenk at vi har kommet så langt...nå er det ikke lenge til vi er i mål. Litt rart å tenke på synes jeg. Kos deg masse med forberedelsene, jeg prøver så godt jeg kan jeg også, selv om jeg egentlig bare blir stressa av hele greia Kjenner jeg gleder meg MYE til lille prinsen vår kommer :rødme: Men, jeg stresser nok en del også...hvertfall med hvordan jeg og sambo kommer til å fungere sammen...vi har hatt noen problemer med kommunikasjonen så med en gang den sklir lit ut igjen kjenner jeg panikkfølelsen komme krypende...men, det går heeelt sikkert superbra for oss begge 30uker Nå går det fort fremover Herregud hvor ble tiden av :klø: Vi får bare nyyyyte tiden med å kunne gjøre akkurat hva vi vil...vel og merke i noe reduserte former, men vi kan nå hvertfall ligge å slange oss på sofan hele kvelden om vi vil uten noen forstyrrelser ************ I dag på vei hjem fra jobb fikk jeg "bevist" at det må bare være enklere å være gravid på sommertid når man har på seg mindre klær... Det er jo heller vanskelig å se at jeg har mage gjennom ytterjakka mi og da jeg gikk på bussen var det ingen som viste noe hensyn..som vanlig. Jeg ble så sittende rett der hvor det er plass til vogner som det var flere av. En av de hadde en liten en som var veldig sulten og hun ved siden av meg tilbød seg plassen...jeg ga plass, men rikket meg heller ikke fra plassen min og fikk noen sure blikk. Vel, på tlf med ei venninne snakket vi om permisjon og liv i magen etc og da jeg skulle gå av var det utrolig mange som flyttet seg, smilte til meg og ga meg litt ekstra med plass Skulle egentlig bare mangle, men noen ganger skulle jeg ønske jeg gikk med skilt rundt halsen "jeg er gravid og setter pris på å bli vist litt hensyn til" Ååå...forresten så hentet jeg hjem min fine nye Baby Dan ammepute...hvit med beige hjerter som jeg gleder meg til å bruke :rødme: Det blir hvertfall viktig avlastning for de dårlige armene mine Og så hadde sambo et oppdrag til seg selv: kjøpe inn babyand...han ser på det som et must :rødme: så da endte jeg opp med det også siden han ikke fant den "perfekte" anda ...og ikke minst boka "Barn ingen hindring" med masse turforslag med barn Så å gleder vi oss enda mer til våren kommer og turene kan begynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2011 #416 Del Skrevet 18. januar 2011 Mannfolk og badeender Vi har faktisk funnet den badeanden som samboern hadde da han var liten, så den skal lillejenta få i badebaljen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 18. januar 2011 #417 Del Skrevet 18. januar 2011 Du har helt rett i at det ikke tas mye hensyn til gravide.. Jeg føler jeg sniker meg rundt folk, både i butikken og på bussen. Ikke mye ekstra plass å få nei Hvordan er formen ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 19. januar 2011 #418 Del Skrevet 19. januar 2011 Mannfolk og badeender Vi har faktisk funnet den badeanden som samboern hadde da han var liten, så den skal lillejenta få i badebaljen etterhvert Ååå det er så trivlig med slike arveting Skal huske på å være flink til å ta vare på slike ting som lille gutt nå vokser opp med som han kan så få til sine en gang i fremtiden :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 19. januar 2011 #419 Del Skrevet 19. januar 2011 Du har helt rett i at det ikke tas mye hensyn til gravide.. Jeg føler jeg sniker meg rundt folk, både i butikken og på bussen. Ikke mye ekstra plass å få nei Hvordan er formen ellers? Ja, er veldig glad jeg til vanlig tar bussen utenom rushtiden ellers hadde jeg blitt veldig irritert kjenner jeg meg rett For en stund siden var det en mann som brukte albuen sin for å presse seg fram før meg for å komme på t-banen som jeg endte med å kjefte på...og skal si deg han ble ganske spak da jeg sa at jeg er faktisk gravid og det var rett før albuen hans gikk rett i magen min Formen er ellers meget bra for tiden...*bank i bordet* Sover aldri en hel natt da jeg våkner av harde protester på hvordan jeg ligger å sover, men sovner heldigvis igjen så nå fungerer ting her endelig I går orket jeg endelig å fullføre Yoga for gravide DVD jeg kjøpte da jeg var ca 12 uker på vei... Liker utrykket: Bedre sent enn aldri Så i dag er jeg faktisk litt støl i ryggen og kjenner at den treningen skal jeg bli veldig flink å fortsette med Har stOOre planer om å bli sprek igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 21. januar 2011 #420 Del Skrevet 21. januar 2011 Kjenner meg igjen i busshistorien din, ja. Skulle ta bussen i forrige uke, og selvfølgelig på det tidspunktet da alle fra videregående var ferdig på skolen for dagen. Det var fullt av folk i midtgangen også, så jeg ble stående rett bak sjåføren. Da ei dame som satt helt foran gikk av, var det ingen som slapp meg frem en liten cm engang, så jeg kunne få satt meg. Nå har jeg ganske stor vinterjakke, og dessuten er jeg lita av vekst, så det er ikke sikkert noen la merke til at jeg var gravid engang, men jeg kunne bare ikke få meg til å bane meg vei for å få satt meg på den plassen. Hun som stod bak meg, dyttet meg med den *** ryggsekken sin hele veien også, så det var ikke lett å holde balansen. Men neste gang, da skal jeg stå på krava Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå