Gjest ~Milla~ Skrevet 31. august 2010 #321 Del Skrevet 31. august 2010 Jepp det er normalt det du skrev om tidene for kontroll, det var det samme legen min sa, og det som står i svangerskapsbøkene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 31. august 2010 #322 Del Skrevet 31. august 2010 Jepp det er normalt det du skrev om tidene for kontroll, det var det samme legen min sa, og det som står i svangerskapsbøkene mine Hmm, da er jeg spent på hvordan denne tålmodigheten min klarer seg I dag har vi kjøpt vårt første babytøy :rødme: 3 bittesmå bodyer :rødme: Og ikke minst så har vi bestemt oss for hvilken vogn vi skal kjøpe etterhvert. Vi falt totalt for en Emmaljunga Edge Combi Duo i brunt...med classic crome chassis :rødme: Ååå som jeg gleder meg til vi har vært på UL for da skal vi ut å kjøpe vogn når vi har sett at det kun er en i magen min. Tror det virkelig har gått opp for meg i dag at jeg faktisk er GRAVID og snart har jeg stor mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. september 2010 #323 Del Skrevet 1. september 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 3. september 2010 #324 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har en baby i magen :rødme: Blir jo helt skrullete av dette her gitt Men, oppdatering er viktig: Unnfangelsen finner sted omkring: 6. juli 2010 Hjertet begynner å slå: 31. juli 2010 Embryoet beveger seg: 24. august 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 31. august 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 31. august 2010 Risikoen for spontanabort avtar: 14. september 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 21. september 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 28. september 2010 Fosteret svelger og tisser: 12. oktober 2010 Tid for ultralyd: 19. oktober 2010 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 26. oktober 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 9. november 2010 Fosteret begynner å høre: 30. november 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 28. desember 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 1. februar 2011 Svangerskapspermisjonen begynner: 10. mars 2011 Antatt termindato: 31. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. september 2010 #325 Del Skrevet 3. september 2010 Melder meg i klubben der, da er vi to skrullete gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 5. september 2010 #326 Del Skrevet 5. september 2010 Hei Kenghuru, det var ikke lett å finne deg (ja, jeg er dårlig på å lete) Jeg trykket på linken din "min prøvedagbok", og fikk ikke opp noe. Så gikk jeg gjennom prøvedagbøkene - ingenting. Til slutt gikk det opp ett lys for meg; var hun ikke gravid, da, mon tro...? *lete videre* Joda, der var du Den som leter, finner. Da gjenstår det å ønske fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 13. september 2010 #327 Del Skrevet 13. september 2010 Hei Kenghuru, det var ikke lett å finne deg (ja, jeg er dårlig på å lete) Jeg trykket på linken din "min prøvedagbok", og fikk ikke opp noe. Så gikk jeg gjennom prøvedagbøkene - ingenting. Til slutt gikk det opp ett lys for meg; var hun ikke gravid, da, mon tro...? *lete videre* Joda, der var du Den som leter, finner. Da gjenstår det å ønske fortsatt god helg Hei Lillefot Takk for informasjon om linken til boka mi...det hadde jeg jo ikke tenkt på. Bare det at nå får jeg ikke til å oppdatere den heller da :klø: Trodde vel egentlig at linken fulgte med da de flyttet på boka mi, men det gjorde den visst ikke. Ser jeg fikk en beskrivelse for hvordan jeg skulle legge til signatur ved å gå inn på kontrollpanel, min profil, signatur og trykke på en knapp der...jeg finner bare ingen knapp!! HJELP Hvordan får jeg inn linken til dagboka mi igjen?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. september 2010 #328 Del Skrevet 13. september 2010 Gå på første siden i dagboken din, og kopier adressen, altså denne http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=447085&st=0 Gå på endre signatur, i kontrollpanel, under profil. Skriv for eks. Dagbok (eller hva du måtte ønske å kalle det... ) Trykk på en av knappene over(om du holder musepilen over de, står det på knappen du skal trykke på sett inn lenke) lim inn linken til første siden i dagboken din i den lille rubrikken som kommer opp, der det står URL. Håper det var en grei forklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 13. september 2010 #329 Del Skrevet 13. september 2010 Gå på første siden i dagboken din, og kopier adressen, altså denne http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=447085&st=0 Gå på endre signatur, i kontrollpanel, under profil. Skriv for eks. Dagbok (eller hva du måtte ønske å kalle det... ) Trykk på en av knappene over(om du holder musepilen over de, står det på knappen du skal trykke på sett inn lenke) lim inn linken til første siden i dagboken din i den lille rubrikken som kommer opp, der det står URL. Håper det var en grei forklaring Jippi!! Det funket!! Tuuuuuusen takk Milla Godt å ha deg så jeg slipper å gruble meg halvt ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. september 2010 #330 Del Skrevet 13. september 2010 Så bra du fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 14. september 2010 #331 Del Skrevet 14. september 2010 Ja, bra du fikk det til kenghuru. Jeg visste ikke hvordan man gjorde dette selv, så kanskje jeg skal prøve meg på en sånn link jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 14. september 2010 #332 Del Skrevet 14. september 2010 12 uker Endelig er det offentliggjort og alle gleder seg stort Papirene etter legebesøket har kommet og alle testene var som de skulle være og fødeplass er i boks :rødme: UL dato har vi også fått så nå er det nedtelling til den som gjelder - 6 uker i dag til vi får se knøttet vårt :rødme: :rødme: For en herlig tid dette er I går kom samboer hjem med gave til meg: Mariubody i str 0-3 mnd med matchende smokkeholder...herregud så søt bodyn er: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. september 2010 #333 Del Skrevet 14. september 2010 Hurra for 12 uker :bolldedeig: . Gratulerer så mye Bobyen var sååå søt. Jeg og mannen har avtalt å kjøpe et fint antrekk rett etter UL om en ukes tid. Gleder meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. september 2010 #334 Del Skrevet 14. september 2010 12uker Så skjønn body :rødme: Håper vi får se kjønn på UL den 8.oktober, må innrømme at jeg ellers kan bli noooooe skuffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 14. september 2010 #335 Del Skrevet 14. september 2010 Åh, den var helt fantastisk den bodyen :rødme: Og ikke minst: Gratulerer med 12 uker!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 14. september 2010 #336 Del Skrevet 14. september 2010 Gratulerer med 12 uker Kenghuru! *danser og hopper litt, siden smileyene ikke virker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 15. september 2010 #337 Del Skrevet 15. september 2010 Hurra for 12 uker . Gratulerer så mye Bobyen var sååå søt. Jeg og mannen har avtalt å kjøpe et fint antrekk rett etter UL om en ukes tid. Gleder meg :rødme: Tusen takk Dette går over all forventing :rødme: Det er så koselig å handle litt til knøttet...så dette blir nok ikke siste gang for oss 12uker Så skjønn body :rødme: Håper vi får se kjønn på UL den 8.oktober, må innrømme at jeg ellers kan bli noooooe skuffet Deilig å være over "grensa" Kjenner den følelsen av å håpe på å vite kjønn...krysser fingrene for at dere får vite det Åh, den var helt fantastisk den bodyen :rødme: Og ikke minst: Gratulerer med 12 uker!!! takk takk Det finnes så fantastisk mye fint ute i butikkene...er lett å ta heeelt av Tror nok kommoden til knøttet kommer til å fylles fort opp...når kommoden en gang kommer på plass da :rødme: Gratulerer med 12 uker Kenghuru! *danser og hopper litt, siden smileyene ikke virker* Tusen takk En deilig følelse å ha passert den første milepælen Deilig også å kunne gå i mine vanlige gensere og ikke være redd for at noen ser at jeg er oppblåst og ikke har så flat mage som jeg normalt har :rødme: Åååå, som jeg kjenner jeg koser meg med dette her P.S. Dumme teite regel om begrensning på smileys.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. september 2010 #338 Del Skrevet 15. september 2010 Det er viktig å nyte svangerskapet, tro meg, ukene suser avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. september 2010 #339 Del Skrevet 17. september 2010 litt forsinket for 12 uker og alt annet som er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 21. september 2010 #340 Del Skrevet 21. september 2010 Et lite hopp for 13 uker...må være forsiktig nå for tror dere ikke jeg har fått bekkenløsning!! POKKER!!! Har det rundt hele rompa - fra hofte til hofte - og som jeg sier: jeg har vondt i rompa mi Så nå går jeg med små søte skritt i et meget bedagelig tempo, passer på at jeg reiser meg riktig, IKKE beina i kors (utrolig hvor vanskelig det er når man ikke kan) og ikke minst sover jeg nå på siden med pute mellom beina...noe som var veldig avslappende Så krysser jeg fingrene for at dette + ekstra hvile kan hjelpe så jeg blir kvitt det fort og slipper dette gjennom resten av de 27 ukene magen skal vokse Ellers begynner rommet til knøttet å ta litt form Plassen til senga er frigjort så litt maling nå så kan den komme på plass. Kommoden ble kjøpt i går og stellebord tror jeg samboer kjøper i dag. Et par ranglebamser er også på plass...og de er såååå søte og står snart på kommoden og venter på små knøttehender som skal kose med de Og i helga var jeg hos mamma og hentet noen klær fra min tid som lite knøtt :rødme: Nå begynner ting å bli ordentlig koselig og ikke minst veldig virkelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå