Gå til innhold

Kenghurus lille prins har kommet

Gjest kenghuru

Anbefalte innlegg

Gjest kenghuru

Dette høres veldig spennende ut altså :jepp: Jeg har hatt sterkere murringer enn vanlig de siste to dagene jeg også, IKM i dag (om jeg har hatt EL). Men hos meg virker det som murringene gir seg litt når jeg står oppreist og går. Når jeg sitter eller ligger kommer de sterkere. Har du tenkt noe over hvordan det er hos deg? :klø:

Tror jeg var litt i koma i går kveld gitt for jeg klarte faktisk å overse meldingen din Zia...unnskyld :sjenert:

Jeg føler det akkurat som deg :jepp:

Å sitte er egentlig ganske så ubehagelig, med mindre jeg "ligger" bakover i stolen da :fnise:

Og det å ha på meg bukse som er litt trang i linningen er ordentlig pes...må liksom legge linningen "over" magen når jeg sitter...så nå om dagen er jeg veldig glad for at jeg har heve/senke pult på jobb og når jeg kommer hjem er det rett i bukser med løs linning...nesten så jeg sagger :fnise:

Men, å ligge flat på ryggen funker innimellom, men fosterstilling er også bare vondt...kanskje det har klaffet for oss Zia :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kenghuru

Åjsann, her var det spennende lesning gitt! :popcorn:

*legger deg til i mine innlegg om det er greit* :klemmer:

Selvfølgelig er det greit :klemmer:

Alltid koselig med "nye" fjes...selvom jeg har forstått at du absolutt ikke er ny... :fnise:

Skal følge med deg og håper det klaffer for dere snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt i dag, men murringene er der fremdeles :vetikke:

Håper du har bedre hell - setter inn alt jeg har av heiekrefter for deg nå :jepp:

:duskedame::danser::duskedame::danser::duskedame::danser::duskedame::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Jeg testet negativt i dag, men murringene er der fremdeles :vetikke:

Håper du har bedre hell - setter inn alt jeg har av heiekrefter for deg nå :jepp:

:duskedame::danser::duskedame::danser::duskedame::danser::duskedame::danser:

:vetikke: Merkelige greier...men, så lenge ikke tanta har kommet enda er det da et lite håp :lur:

Tusen takk for heiingen...jeg trykker den til meg og håper det hjelper :jepp:

Murringene er nå hvertfall fortsatt på plass her...litt mindre vondter i brystene i dag, men det jeg reagerer mest på er at jeg enda har noe utflod...og det pleier jeg ikke ha dagene før tanta har tidligere meldt sin anmarsj...så jeg håper faktisk mer og mer og begynner å glede meg litt til lørdag morgen...tenk om... :rødme: :pls: :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååh, utflod er et kjempebra tegn! :hoppe:

Når jeg har lagt inn en spesiell type utflod på fertility friend så hoppet graviditets-oddsen i været, så dette tyder godt for deg :jepp:

:tommelopp:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Begynner å bli litt utålmodig egentlig....tusen takk for testene. Håper de kommer fort :lur:

Nå skal vi plutselig på konsert på fredag og føler liksom jeg burde få testet før den tid så jeg ikke står å drikker øl hele kvelden :sjenert:

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde gjort som deg Zia å fyllt ut mer på fertility friend...har jo en konto der, men har aldri brukt den...jeg får nok bare smøre meg med litt mer tålmodighet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utflod er jo kjempebra! :popcorn: Jeg har virkelig troen på at du og Zia har fått det til, det fortjener dere så vellldig begge to! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Puh for en dag!!! Føles ut som jeg var skikkelig på fylla i går :ler: Er sååååå trøtt :søvn: Og så tung i kroppen og ikke minst sliten! Og har jo vondt nederst i magen nærmest hele tia...enten jeg står eller sitter...eneste som hjelper er å gå, men det begrenser seg hvor mye jeg kan gå i løpet av dagen når jobben min foregår foran PCn :sjenert:

Håper bare det er været som gjør meg så sliten...for å være så trøtt og tung i kroppen hele tiden er jo direkte slitsomt...Uff, nå ble jeg veldig sytete her :fnise: men, hva har man ikke KG kvinnene til?? :rødme:

*Drømmer om senga* :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg stemmer absolutt for en test :jepp:

For hvis dette er symptomer på en graviditet vil du få resultatet opp på testen :hoppe:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenghuru

Begynner å lure på om jeg ikke bare skal bruke den testen ja, men dersom jeg skal ta den i dag må det bli i kveldinga...og spm er jo da om det gjør noe utslag siden det da ikke er morgenurin?!

For jeg er jo bare nødt til å ha kjæresten hjemme dersom den er positiv så jeg skal slippe å bli helt rar i løpet av en hel dag med en slik hemmelighet :fnise:

Dersom jeg tar testen og den er positiv vet jeg hvertfall grunnen til vondtene og slitenheten min :sjenert: :rødme: ...dersom den er negativ er vel kroppen min bare helt ute å kjører :fnise:

Hmmm :klø: :klø: hmmm...nå knaker det hardt i hodet mitt her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok min på ettermiddagen. Tror ikke det spiller så stor rolle når man først er gravid :vetikke: . Hvor langt er du i syklusen? Vet du når du hadde EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ruccola

Den gangen jeg var gravid, tok jeg først test på morgenurin. Den kunne jeg såvidt skimte en strek på. Tok en ny en i to tiden samme dag, og den var helt klart positiv :)

Dette var 1 dag før IKM. (12 DPO)

Jeg fikk symptomer allerede på 9 DPO (Kvalme, trett, ømme bryster)

Jeg stemmer for at du skal teste jeg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Jeg tok min på ettermiddagen. Tror ikke det spiller så stor rolle når man først er gravid :vetikke: . Hvor langt er du i syklusen? Vet du når du hadde EL?

Hadde EL slim 5 & 6. juli og så tørt 7. juli så EL var vel da 6. juli.

Prøvde å se på oversikten min hjemme på tidligere sykluser, men hadde da alt mellom 10-20 dager mellom EL og mens...

Veier bare mer og mer for å ta test...tidligere i uka syns jeg det hørtes veldig skummelt ut, men nå begynner jeg å veie mot å ville finne ut av hva dette er og er det noe på gang har jeg lyst å begynne å kose meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...