Gjest ~Milla~ Skrevet 8. juli 2010 #221 Del Skrevet 8. juli 2010 Legger igjen masse babystøv her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. juli 2010 #222 Del Skrevet 8. juli 2010 Dette blir spennende om et par uker. Nå må det bare klaffe snart . Slenger fra meg litt babystøv jeg og, siden jeg endelig kan det :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 9. juli 2010 #223 Del Skrevet 9. juli 2010 Legger igjen masse babystøv her også Dette blir spennende om et par uker. Nå må det bare klaffe snart . Slenger fra meg litt babystøv jeg og, siden jeg endelig kan det :strix: Jippiii Babystøv i boka mi :rødme: Tuuuuuusen takk begge to Jeg grabber det til meg og holder det tett inntil meg og krysser alt som finnes for at det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 9. juli 2010 #224 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Dobbelposting.... Endret 9. juli 2010 av kenghuru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. juli 2010 #225 Del Skrevet 27. juli 2010 Fy flate så irriterende PCn er noen ganger Hadde nå skrevet et langt innlegg og så er tydeligvis nettet ustabilt her så der ble det borte Kort oppsummert: Vi har nå vært på 2 uker ferie i skog og fjell og kost oss masse sammen rundt bålet Nå er det over 3 uker siden EL slim var på besøk hvor vi peiset på, men ingen tante enda. Ikke unormalt da jeg nå kun er på dag 41 og max dag er 45 = førstkommende lørdag. Har hatt mye vondter i korsryggen den siste uka + veldig ømfintelige bryster- mer enn normalen da det da kun er det venstre. Videre er jeg oppblåst og ikke minst har jeg mye menssmerter - klarte så vidt å stå opp i dag og måtte starte dagen med en paracet Nå er 2 arb.dag etter ferie over og jeg er ør i hodet og vil hjem til seriene mine og sofan...får skrive mer etterhvert Men, drømmer det gjøre jeg...*håpe håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. juli 2010 #226 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Andre del av trippelpostingen Endret 27. juli 2010 av kenghuru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. juli 2010 #227 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Fy flate så irriterende PCn er noen ganger Ble faktisk trippelposting Endret 27. juli 2010 av kenghuru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. juli 2010 #228 Del Skrevet 27. juli 2010 Så koselig med oppdatering fra deg! Høres ut til at du har kost deg med ferie! Det er hardt å begynne på jobb igjen når man er vant til slaraffen-livet Ser ut som det kan bli virkelig spennende her fremover - mange spennende symptomer Håper at det kan klaffe for deg nå, du har jo prøvd alt for lenge, og fortjener spire nå synes jeg Heier på deg frem til IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. juli 2010 #229 Del Skrevet 27. juli 2010 Så spennende, håper på full klaff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. juli 2010 #230 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Når skal det testes? Krysser alt jeg har for din del Endret 27. juli 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. juli 2010 #231 Del Skrevet 27. juli 2010 Så koselig med oppdatering fra deg! Høres ut til at du har kost deg med ferie! Det er hardt å begynne på jobb igjen når man er vant til slaraffen-livet Ser ut som det kan bli virkelig spennende her fremover - mange spennende symptomer Håper at det kan klaffe for deg nå, du har jo prøvd alt for lenge, og fortjener spire nå synes jeg Heier på deg frem til IKM Takk for heingen...håper virkelig disse symptomer er noe...er litt skummelt å kalle det symptomer faktisk...tenk om det har klaffet... :rødme: Så spennende, håper på full klaff Det er du ikke alene om Når skal det testes? Krysser alt jeg har for din del Skal teste på lørdag morgen. Da er det gått 45 dager siden syklusen startet og lenger enn det har jeg ikke gått på et helt år så da bør vel odsen være store :klø: Vil også ha kjæresten hjemme så jeg evt kan dele med han med en gang...tanken på å teste en hverdagsmorgen for så å gå på jobb og ikke ha noen å si det til før på ettermiddagen virker uholdbar Og så har jeg bare 1 digital test hjemme som jeg ikke vil "sløse" så jeg vil være heeeelt sikker på at det kan være en sjans før testing :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. juli 2010 #232 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg reiser på søndag, så får jeg det heldigvis med meg Føles det annerledes ut denne gangen enn de andre gangene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. juli 2010 #233 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg reiser på søndag, så får jeg det heldigvis med meg Føles det annerledes ut denne gangen enn de andre gangene? Lover å skrive innlegg etter testing Ja, det gjør egentlig det syns jeg. Tidligere har jeg hatt ømt venstre bryst sånn innimellom tiden mellom EL og mens og jeg har jo hatt noe menssmerter, men ikke som dette. Nå kjenner jeg det i begge brystene. Og det varierer fra nærmest ikke å klare å ta på de til å være ømfintelige dersom jeg trykker litt på de. I tillegg har jeg MYE mer menssmerter og det virker som om de smertene gir seg når jeg går på do. Hadde også noen sinnsyke smerter i ryggen i forrige uke, men det har gitt seg, men var uansett mer enn tidligere. Og så har jeg hatt noen sinnsyke drømmer noen netter de siste ukene...spesielt i natt. Drømte jeg dykket med tanta og onkelen min og svømte som en havfrue....våknet av at jeg var sinnsyk varm og så fikk jeg vondt igjen og måtte på do og da ga det seg...det er også en ting jeg syns er annerledes enn tidligere. Jeg har alltid vært en varm person, men nå er jeg helt ekstrem syns jeg... Men, jeg prøver å ikke ta gleden på forskudd (noe jeg har gjort før og endt med å blitt skuffet), men det er vanskelig denne gang altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. juli 2010 #234 Del Skrevet 27. juli 2010 Den gangen det lykkes for meg var jeg så innstilt på at det ikke gikk, så jeg ikke skulle bli skuffa. Da det faktisk gikk måtte jeg bruke litt tid på finne gleden igjen. Da angra jeg nesten litt på at jeg ikke hadde spilt meg opp. Så, det er positive og negative side ved begge deler. Jeg har 2 stk billigstrips her hjemme som jeg kan sende deg om du vil. Jeg testa positivt på tirsdag da IKM var på fredag. Testa på ettermiddagen. Er man først gravid, så spiller nok ikke tidspunktet så stor rolle. Jeg har trua nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. juli 2010 #235 Del Skrevet 27. juli 2010 Den gangen det lykkes for meg var jeg så innstilt på at det ikke gikk, så jeg ikke skulle bli skuffa. Da det faktisk gikk måtte jeg bruke litt tid på finne gleden igjen. Da angra jeg nesten litt på at jeg ikke hadde spilt meg opp. Så, det er positive og negative side ved begge deler. Jeg har 2 stk billigstrips her hjemme som jeg kan sende deg om du vil. Jeg testa positivt på tirsdag da IKM var på fredag. Testa på ettermiddagen. Er man først gravid, så spiller nok ikke tidspunktet så stor rolle. Jeg har trua nå Det er helt utrolig hva syken kan gjøre med en ja Å ja, vil gjerne ha billigstrips...snille deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. juli 2010 #236 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er helt utrolig hva syken kan gjøre med en ja Å ja, vil gjerne ha billigstrips...snille deg Send meg adressa di på pm, så sender jeg de så snart som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. juli 2010 #237 Del Skrevet 27. juli 2010 Dette høres veldig spennende ut altså Jeg har hatt sterkere murringer enn vanlig de siste to dagene jeg også, IKM i dag (om jeg har hatt EL). Men hos meg virker det som murringene gir seg litt når jeg står oppreist og går. Når jeg sitter eller ligger kommer de sterkere. Har du tenkt noe over hvordan det er hos deg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. juli 2010 #238 Del Skrevet 27. juli 2010 Send meg adressa di på pm, så sender jeg de så snart som mulig Da er adressen min sendt:) Du er en knupp. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. juli 2010 #239 Del Skrevet 27. juli 2010 No prob . Bare hyggelig det. Jeg har fått tilsendt ting av både Iril og Pupsi, så står vel egentlig litt i gjeld til KG-damene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. juli 2010 #240 Del Skrevet 28. juli 2010 Så spennende! Håper på gode nyheter til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå