Becky1 Skrevet 22. mai 2010 #201 Del Skrevet 22. mai 2010 Masse lykke til denne PP Håper dere klarer å treffe ordentlig denne gangen. Vi har ikke truffet hver gang vi heller. Med "truffet" mener jeg å ha dagen før OG samme dag som EL. Men det skal vi klare nå Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 9. juni 2010 #202 Del Skrevet 9. juni 2010 Kom på at etter en runde i andres bøker i går glemte jeg jo helt å oppdatere meg selv Har jo ikke vært så veldig spennende eller aktiv runde dette her. Har hatt en skikkelig tørkeperiode de siste 3 ukene :dåne: så kan vel med sikkerhet si at vi ikke traff EL denne gang...ikke vært i nærheten engang Med mindre da EL var ekstremt tidlig da... Så nå går jeg å venter på tanta så vi får tatt oss sammen neste mnd og kjørt på. Nå begynner vi begge å bli ordentlig oppgitte over oss så vi får finne fram () og skjerpe oss så kanskje vi ender med april baby...det hadde vært noe det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. juni 2010 #203 Del Skrevet 12. juni 2010 Tusen takk for pm om senebetannelse . Det beste jeg kan gjøre for å forebygge, er rett og slett å ikke bruke kroppen i ugunstige stillinger,som f. ekså sitte alt for mye på KG... . Yoga hjelper og mye. Får begynne de øvelsene om det ikke blir bedre. Nei, nå får det snart bli baby på oss. Vi begynte omtrent likt. Jeg, deg, Zia og Buffy. Nå må det bare gå snart. Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. juni 2010 #204 Del Skrevet 13. juni 2010 Hjelpes, blir det aprilbaby om man treffer neste syklus altså? :klø: Synes de som nettopp ble gravide får desemberbaby jeg Uff, tiden går alt for fort Håper neste periode blir alt annet enn tørke-periode Aprilbaby skal det bli! Det er jo egentlig perfekt - akkurat da det begynner å bli varmere i været og alt Tror jeg slenger meg på den selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. juni 2010 #205 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg vil og ha aprilbaby :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 15. juni 2010 #206 Del Skrevet 15. juni 2010 Tusen takk for pm om senebetannelse . Det beste jeg kan gjøre for å forebygge, er rett og slett å ikke bruke kroppen i ugunstige stillinger,som f. ekså sitte alt for mye på KG... . Yoga hjelper og mye. Får begynne de øvelsene om det ikke blir bedre. Nei, nå får det snart bli baby på oss. Vi begynte omtrent likt. Jeg, deg, Zia og Buffy. Nå må det bare gå snart. Håper du får en fin helg : Bare koselig - håper det var til litt hjelp Hjelpes, blir det aprilbaby om man treffer neste syklus altså? Synes de som nettopp ble gravide får desemberbaby jeg .Uff, tiden går alt for fort Håper neste periode blir alt annet enn tørke-periode Aprilbaby skal det bli! Det er jo egentlig perfekt - akkurat da det begynner å bli varmere i været og alt . Tror jeg slenger meg på den selv jeg Nei, noe tørkeperiode neste runde skal vi hvertfall ikke ha!! Det er helt sikkert og visst!! Hadde nå bare tanta kommet denne gangen så vi kunne ha fått satt igang med ny runde da Jeg vil og ha aprilbaby :rødme: Aprilbaby :rødme: må vel egentlig bli unnfanget i juli da...men, med mine sykluser så ser jo ikke det ut til å bli en umulighet :rødme: Her tar ting tid gitt Akkurat i dag er jeg på dag 40 :dåne: Gudene vet hva som egentlig foregår med denne kroppen min...hadde jo endelig stabilisert seg sånn litt hvertfall og så kommer denne tullerunden her...pokker Har jo vært på 45 dager på det meste tidligere så noe testing blir det ikke før i slutten av uka siden det er så ufattelig usannsynlig at det har klaffet: Hadde første dag siste mens 7.mai. Hadde en runde 17.mai og ikke noe før nå mandag 14/6 (så en ordentlig tørkeperiode kan man trygt si..) Og med mine over 30 dagers sykluser er jo det ganske så tidlig med noe som helst EL på dag 10-12 liksom... Men, på dag 23 hadde jeg plutselig en klump med tykt slim i trusa (sorry litt nasty detaljer)...det var ikke sånt slimete som kommer på papiret som jeg pleier å ha rundt EL...og dag 23 er jo ikke usannsynlig dag for meg at EL skulle ha vært der...men, en ordentlig klump som lå i trusa...:klø: Er det noen som har peiling på hva denne slimklumpen kan ha vært? P.S. Sorry for smiley fjerning...men, regler er visst regler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. juni 2010 #207 Del Skrevet 15. juni 2010 Dumme dumme syklus, drive og tulle sånn! Jeg var oppe i 70dager på det meste, herlighet, trodde jeg skulle bli gal. Håper det bare er et engangstilfelle for din del. Nå er min nede i 29dager, et under spør du meg. Håper virkelig den holder seg slik også! Slimklump? Hmm.. prøvde å google det, men det var ikke mye info å hente dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 17. juni 2010 #208 Del Skrevet 17. juni 2010 Innom og oppdaterer meg litt Ustabile sykluser er noe dritt Vet ikke hva det kunne ha vært, det eneste jeg vet om slimklumper har med de siste ukene i svangerskapet å gjøre og jeg regner med det ikke er det du har... Får håpe det er det på denne tiden til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 18. juni 2010 #209 Del Skrevet 18. juni 2010 Dumme dumme syklus, drive og tulle sånn! Jeg var oppe i 70dager på det meste, herlighet, trodde jeg skulle bli gal. Håper det bare er et engangstilfelle for din del. Nå er min nede i 29dager, et under spør du meg. Håper virkelig den holder seg slik også! Slimklump? Hmm.. prøvde å google det, men det var ikke mye info å hente dessverre. Ja, nå kom nå endelig tanta da hvertfall...43 dager denne gang Vurderer nå å kontakte legen å se om det kan være noe siden det nå er 1 år siden jeg sluttet på pilla..syklusen er jo ikke i nærheten av stabilitet liksom... Prøvde også å google slimklump i underlivet, men måtte stoppe ganske så fort da jeg kun fikk opp info om diverse sykdommer det kunne være Innom og oppdaterer meg litt Ustabile sykluser er noe dritt Vet ikke hva det kunne ha vært, det eneste jeg vet om slimklumper har med de siste ukene i svangerskapet å gjøre og jeg regner med det ikke er det du har... Får håpe det er det på denne tiden til neste år Så hyggelig å se deg igjen frkhøne Kan med god garanti si at det ikke er klumper som i slutten av svangerskapet nei...hahaha Nå får vi nå hvertfall prøve virkelig hardt å ikke ende oppi enda en tørkerunde...var ordentlig kjedelig ikke å kunne skrive PP7 på oversikten min på side 1...siden vi ikke prøvde denne måneden liksom Håper nå alle får en strålende helg og at det blir masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. juni 2010 #210 Del Skrevet 18. juni 2010 Skader ikke å dra til legen å finne ut om alt er bra. Det gjorde jeg for ca en mnd siden og da hadde det ikke gått et år ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. juni 2010 #211 Del Skrevet 19. juni 2010 Har du ustabile sykluser ville jeg og tatt en tur til legen. Skader ikke med en bekreftelse på at alt er ok, og dersom det ikke er ok, så er det jo best å finne ut av det så tidlige som mulig *snakker av erfaring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 21. juni 2010 #212 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg ville nok også dratt til legen og fått sjekket at ikke det er noe som kødder med syklusen din. Som Zia skriver, det skader ikke å sjekke, og er alt OK så er alt OK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 24. juni 2010 #213 Del Skrevet 24. juni 2010 Da har jeg ringt og pratet med legen min. I følge han kunne det jo ta opp til 2 år før syklusen var stabil og siden vi kun har prøvd 6 mnd så ble vi enige om at jeg skulle ta kontakt igjen over sommeren (som for øvrig var den opprinnelige planen min). Men, jeg får se hva jeg gjør - det var første gang jeg pratet med fastlegen min etter at jeg ble tildelt ny, og førsteinntrykket var IKKE bra så jeg ender nok opp å endre lege. Deretter kan jeg jo sette igang...følte det var nyttesløst å sette igang (selvom han tilbød å starte prosessen med utredning) når legen ikke engang gadd å lete i systemet deres for å finne ut hvilke medisiner jeg har brukt i mange mange år...han ville at jeg skulle finne ut hva den het og så ringe tilbake Ellers så skjer det ikke mye her...snart helg og ikke så altfor lenge til ferie Og jo...så skal vi nå få kommet igang i kveld med PP7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 24. juni 2010 #214 Del Skrevet 24. juni 2010 Hva med å gå privat for å sjekke om alt er bra? Koster litt, men er verdt det synes jeg. Jeg gjorde det og fikk time på dagen. Kosta 750 kr. Og er det noe i veien, så slipper dere evt å vente så lenge før dere får hjelp. Om den private legen finner noe, må fastlegen din henvende deg videre, hvis dere ikke velger å evt gjøre alt privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. juni 2010 #215 Del Skrevet 24. juni 2010 Synes du skal bytte lege jeg En lege som ikke bryr seg døyten om sine pasienter er ikke verdt noen ting. Jeg byttet lege ifjor sommer og er kjempe fornøyd, absolutt verdt å ta sjansen. Ja jeg har hørt mer og mer, fagpersonell og leger si, at de regner iallefall 1år før de begynner med utredning. Og at det faktisk kan ta opptil 2år før ting stabiliserer seg. Føles bare urettferdig at noen har en 28dagers syklus fra pille slutt, mens andre.. ja.. vi har litt mer variert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 5. juli 2010 #216 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg skal garantert bytte lege når ferien er over...han klarte ikke engang å sende meg alle medisinene jeg trengte engang...uff, trist når de har så mye å gjøre at de ikke klarer å gjøre jobben sin ordentlig engang... Men, nå er vi igang med en ordentlig bra prøverunde her Har vært flinke å hatt annenhver dag...bortsett fra i går da kjæresten plutselig har pådratt seg en lett UVI...vet noen om det er farlig eller om det anbefales ikke å ha samleie under UVI?? Jeg har nemlig EL slim i dag Så han bør egentlig bare bli frisk til i kveld...og i morgen...og i overimorgen for akkurat disse dagene skal vi kjøre på litt intensivt og så roe til annenhver dag igjen i slutten av uka...så får vi se om ikke ting funker her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. juli 2010 #217 Del Skrevet 5. juli 2010 Usj dumme legen Uvi bør behandles med antibiotika, kan raskt forverres. Få han til å drikke masse for å få gjennomskylt urinveiene og blæren, gjerne drikke appelsinjuice, det gjør urinen sur så bakteriene ikke trives. Ikke farlig å ha sex nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 5. juli 2010 #218 Del Skrevet 5. juli 2010 Usj dumme legen Uvi bør behandles med antibiotika, kan raskt forverres. Få han til å drikke masse for å få gjennomskylt urinveiene og blæren, gjerne drikke appelsinjuice, det gjør urinen sur så bakteriene ikke trives. Ikke farlig å ha sex nei. Han er skikkelig teit! Nå måtte jeg for 3 gang ringe for å få siste medisin Eneste pluss er at jeg slipper å betale for å få resept i postkassa fordi de har rotet det til sånn Skaffet meg tranebærtabletter etter jeg hadde en heftig UVI i vinter så satt han på det fra i går og allerede i dag tidlig var han bedre Han ringte legen og fikk beskjed om å fortsette med det og drikke masse så mulig han slapp unna antibiotikakur...krysser fingrene for at han ikke blir værre - vi skal jo på fjelltur fra fredag av... Da er det jo bare å peise på for oss og kanskje vi kommer hjem fra ferie med spire i magen :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. juli 2010 #219 Del Skrevet 5. juli 2010 Så bra, ja tranebær er vidundermiddel Krysser fingrene for dere Mannen har å holde seg frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 8. juli 2010 #220 Del Skrevet 8. juli 2010 Kjæresten er enda ikke helt frisk så blir legetur på han i dag, men han har holdt seg i form så vi har fått til både fredag, mandag og tirsdag...får håpe det holdt for EL-slim kom på mandag og tirsdag...Nå skal vi bare fortsette med gjevnlig og krysse alt som finnes for at ferien avsluttes på en fantastisk måte...:rødme: *drømme, drømme* Nå er det sommerferie om 2 dager og årets turer blir på fjellet, ved sjøen og i skogen...dette blir noen knall uker GOD SOMMER ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå