Gjest kenghuru Skrevet 5. mars 2010 #161 Del Skrevet 5. mars 2010 Så var det snart helg igjen Er jo ikke smått glad i helger heller liksom... Og ikke minst betyr jo det at det også er på tide med ny PP og nye muligheter...og med frkhøne i bakhodet kjenner jeg motivasjonen er på topp I helga skal vi på nok en hyttetur og koselige langrennsturer med hunden...og denne gangen er det på fjellet så krysser fingrene for at vi får superfint vær så vi kan kose oss masse ute i sola :rødme: Og ikke minst inne med masse ...og kjæresten er megaklar...helt overrasket hvor klar han begynner å bli for å få et lite nurk sammen meg ...hjelper kanskje på at jeg er mer avslappet enn noensinne og ikke maser :rødme: God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. mars 2010 #162 Del Skrevet 5. mars 2010 Dette lyder bra, perfekte babylagingsforhold Kos dere masse på hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. mars 2010 #163 Del Skrevet 5. mars 2010 :rødme: Frkhøne hjalp på min motivasjon og Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. mars 2010 #164 Del Skrevet 5. mars 2010 FrkHøne setter litt ekstra fart i alle her virker det som Høres ut som du får en fin helg Kenghuru Og ikke minst koselig at du føler mannen begynner å bli klar :rødme: Det blir ekstra koselig når man føler at han virkelig vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 5. mars 2010 #165 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Så koselig at jeg har satt mine spor hos så mange denne mnd :rødme: Får håpe jeg ikke skuffer dere da God helg! Endret 6. mars 2010 av frkhøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. mars 2010 #166 Del Skrevet 19. mars 2010 Hei Hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. mars 2010 #167 Del Skrevet 19. mars 2010 Kenghuru? Hvor har du tatt veien? :klø: Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 22. mars 2010 #168 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei Hvordan er det med deg? Kenghuru? Hvor har du tatt veien? :klø: Håper alt står bra til Hei jenter Ja, nå er det lenge siden sist her...prøver å ikke skrive så mye for ikke å tenke så mye skjønner dere...og det har funket Så jeg har lusket litt rundt utlogget så jeg har fulgt med alle sammen Men en liten oppdatering er vel på sin plass nå som den etterlyses: Jeg har IKKE testet noe denne måneden...føler meg såååå flink Jeg har likevel funnet ut når EL var - med tydelig sekret og magevondt er jo det ikke så vanskelig å unngå å vite så nå har vi stått ordentlig på siden TR forsvant. Nå er jeg da midt oppi "kommer TR eller holder hu seg unna" tia...men jeg har nå ikke peiling på hvilken dag jeg er på..og ikke har jeg tenkt å finne ut av det heller...jeg vet bare at TR (i forhold til syklus forrige mnd) burde komme/ikke komme midt oppi påsken en gang. Så, nå bare fortsetter vi å koser oss med og hverandre og håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. mars 2010 #169 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja det er noe i det su sier.. det sitter når man minst venter det *krysser fingrene for dere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. mars 2010 #170 Del Skrevet 22. mars 2010 Heihei Har litt samme holdningen som deg om dagen. Orker ikke stresse sånn med dette. Blir spennende å se om det gir resulater. Og blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å være avslappet Kjenner jeg meg selb rett, så blir jeg smågal i site stadiet av syklusen min - uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 22. mars 2010 #171 Del Skrevet 22. mars 2010 Så flink du er å slappe av Får håpe det funker Hadde vært SÅ morsomt å fått enda flere kjente i November/desember forumet Slenger over en hel masse :strix: (enda surrealistisk at jeg kan det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. mars 2010 #172 Del Skrevet 22. mars 2010 Velkommen tilbake - kan være godt med en liten KG-pause i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. mars 2010 #173 Del Skrevet 23. mars 2010 Så koselig med oppdatering fra deg Godt å ta litt pause fra KG og slippe alt prøvepratet litt. Kan bli litt intenst til tider. Håper du er i fin form og får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 23. mars 2010 #174 Del Skrevet 23. mars 2010 Tusen takk jenter Og TUSEN TAKK for babystøv frkhøne...jeg holder det tett inntil meg og håper det hjelper :rødme: Her står alt bare helt fantastisk strålende supert til Formen er super og alle dumme, teite murringene og smertene før, under og etter EL er endelig ferdig...litt slitsomt å ha mensmurringer i halvannen uke liksom I tillegg fikk jeg i dag vite at jobben min blir forandret og det til det veldig positive!! De kjedelige arb.oppgavene jeg har hatt i 3 år blir borte og jeg får muligheten til å utvikle meg Ha en fortsatt super dag jenter...det skal hvertfall jeg sammen kjæresten og hunden min...vi skal kose oss på tur i vårværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. mars 2010 #175 Del Skrevet 23. mars 2010 Så fantastisk flott med jobbendring da! Deilig å få litt utfordringer og muligheten til å føle at man lærer litt mer. Rutinearbeid blir fryktelig fort kjedelig. Det beste er en liten blanding - mest utfordringer, og litt rutine, så man kan hvile litt innimellom Kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. mars 2010 #176 Del Skrevet 30. mars 2010 Ha en riktig god påske kenghuru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 31. mars 2010 #177 Del Skrevet 31. mars 2010 God påske til alle I går kveld for TR...dessverre igjen. Men, igjen positivt for hu kom akkurat 14 dager etter at kroppen min viste meg EL. Så nå er vi ordentlig i rute og rutinen er tydeligvis på plass...og det er litt å juble for etter 8 mnd med rariteter I morgen reiser vi på påskeferie og skal bare kose oss sammen med mye god mat og masse godt å drikke Og så er det bare å sette igang med masse masse når TR stikker. Ikke noe 2010 barn på oss, men jeg kan fortsatt klare "målet" mitt...gravid før jeg runder 30...og det er jo en stund til siden jeg er født på slutten av året...er fordeler med det å gitt Nå er det bare noen timer igjen så er det påskeferie...og jeg er en evig optimist så vi håper på sol Kos dere i påsken jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 31. mars 2010 #178 Del Skrevet 31. mars 2010 Høres bra ut med en kropp som er i rute og påskeferie. Drar dere til fjells? Håper dere får en riktig god påske, der dere koser dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. april 2010 #179 Del Skrevet 3. april 2010 Håper du koser deg med påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 5. april 2010 #180 Del Skrevet 5. april 2010 Høres bra ut med en kropp som er i rute og påskeferie. Drar dere til fjells? Håper dere får en riktig god påske, der dere koser dere masse Veldig deilig med at kroppen er i rute ja...det gjør det enda lettere å slappe av og la ting gå som det går Vi har vært 4 dager på en hytte i skogen helt alene uten noen andre rundt oss...bare masse deilig natur og dyreliv. Veldig deilig. Hadde helt greit vær også så ble mye sitte ute rundt bålet og kose oss med god mat og god drikke Håper du koser deg med påskeferie Vi har storkost oss på ferie og ikke minst hjemme i dag med en fantastisk deilig dag...helt knallblå himmel Nå er det snart deilig middag som kjæresten kokkelerer og avslapning etter en ordentlig rydde og ordne dag. Og ikke minst så er vi nå igang med og vi krysser alt som finnes at det blir vår tur nå...fordel er jo at det nå blir veldig enkelt å få barnehageplass for tidligst nå blir jo en liten en i januar en gang :rødme: Håper alle har hatt en super påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå