Gå til innhold

julekalender


breathless*

Anbefalte innlegg

Jeg vil lage en liten julekalender til kjæresten min, med små enkle ting/lite brev og diverse slikt siden vi bor forskjellige steder i år og jeg savner han noe vilt!

Noen som har noen tips til ting og små notater jeg kan ha i kalenderen?

Han kommer snart på besøk så skal gi den til han da så han får den med tilbake hjem. Så har han litt av meg i hverdagen til jeg kommer hjem til jul :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hva med små lapper hver dag med ting du liker ved han, hans gode egenskaper og hvor glad du er i han. Så syntes jeg at de hjertesjokoladene i rødt papir er søte og smaker godt og... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Hva med små lapper hver dag med ting du liker ved han, hans gode egenskaper og hvor glad du er i han. Så syntes jeg at de hjertesjokoladene i rødt papir er søte og smaker godt og... :-)

Alle trenger nye sokker, så da kjøper du bare tolv par, og lager en sokkekalender!

Oppi hver sokk kan du putte lapper med ting du vil gjøre for ham, eller bare gode ord. Du kan putte i gaver eller godteri :)

Du kan rulle sokkene sammen og sette gavebånd på dem, eller du kan henge de opp med klesklyper på en snor :)

Jeg tok en rød snor og surret tre ganger rundt en dør, og fikk da tre høyder med snor som jeg hengte de på!

Han likte den kjempegodt, og fikk i tillegg masse nye sokker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...