Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Det må være en sånn egen kultur i den bygda.. skjønner ikke så mye av den jeg, men jeg sier iallefall nei :Nikke:

Ja, man skal ikke lagt avgårde for å oppleve kulturkræsj.

Hurra for lappeteppe nr 2! :hoppe: Skjønner godt at du ikke tør å vaske det. Tror ikke jeg heller hadde turt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er jammn meg flink som har fått ferdig teppet nå :jepp:

Håper du legger ut et bilde av det flotte kunstverket ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få lagt ut bilde etterhvert :Nikke:

Icing: garnet må vaskes i maskin, hvis ikke kan det strekkes ut av fasong.. :) Men det er superwash garn så det skal ikke tove seg :)

Plutselig har jeg begynt å strikke lester også.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha språkforrvirra er jeg da.....lest på islandsk er jo tog.....tenkte herrigud er det sånn tog sånn som de dokkene man kan strikke :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lester, labber, sokker :fnise:

Det finnes mange ord for samme ting :jepp:

Hosolædd ;):ler:

Jeg sier ikke det altså, men det er ullsokker på dialekta her, så mange gamle rundt her sier sikkert det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hosolædd ;):ler:

Jeg sier ikke det altså, men det er ullsokker på dialekta her, så mange gamle rundt her sier sikkert det :lol:

Det har jeg aldri hørt før.. Hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke du noe sånn gudbrabdsdøling eller noe slikt? :) Syns det ser sånn ut på det du skriver noen ganger :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange snåle dialekter rundt omkring altså! :fnise: Jeg er forresten kjempeimponert over at du har gjort ferdig teppet! :)

Hvordan går det med Dina for tida? Alt vel med mor og barn? Og far, da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går bare bra med Dina :Nikke: Hun vokser så fort at nå har vi måtte begynne å legge vekk størrelse 56 og gå over på 62 :) Noe i 62 er faktisk også i minste laget :dåne: Men det er stor forskjell på størrelsene fra merke til merke :Nikke:

Mammaen har det ikke fult så veldig bra... fortsatt veldig svimmel så i dag ble jeg sykemeldt en mnd, slik at pappaen må ta over permisjonen min og er hjemme sammen med oss :Nikke: Pappaen syns ikke det er dumt i det hele tatt :fnise: Og det syns jo forsåvidt ikke jeg heller :rolleyes:

Men jeg klarer ikke ta vare på Dina alene når jeg er så svimmel at jeg holder på å gå i bakken hver gang jeg prøver å røyse meg å gå noen plasser... :riste:

Så det er godt å ha han hjemme til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da, er du svimmel enda altså.. :tristbla: Ja ja, det er jo aldri så galt at det ikke er godt for noe, nå får dere jo sjansen til å være en liten familie sammen! :rødme: Ikke rart Ælen er fornøyd med det! :fnise: Selv om han antakeligvis heller ville hatt en frisk kone, såklart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja svimmel enda.. håper også jeg blir bra snart, men det tar vel sikkert en liten stund før blodet mitt blir slik det skal igjen :Nikke: Men det er slitsomt å ikke kunne gjøre noen ting nesten.. klarer ikke dra på butikken eller vase rundt i sentrum eller noe slikt.. :sukk: Skulle så gjerne ha gjort det, men det er som å gå på en hengebru når noen står og hopper i andre enden av den.. :spy:

Og jo mer jeg anstrenger meg for å ikke være svimmel jo værre blir det egentlig for da blir jeg sliten itilegg :rolleyes:

Jaaada... Men det er kjekt å ligge på sofan å strikke altså :tunge1:

Litt trist også at jeg blir så sliten av å dra ut på besøk.. :sukk: Så jeg er litt redd for å miste noen av vennene våre siden jeg ikke klarer å dra.. :trist: Men håper jo selvfølgelig at de skjønner at det bare er for en periode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...