Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ok, har aldri strikket mønster før, men har utrolig lyst å prøve dda.....er det vanskelig???vet du om man kan finne "hjelp" for å lære seg å strikke med to garn samtidig??

utrolig søte votter da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller aldri strikket mønster, men det var forbausende enkelt :jepp:

Trådene har du jo bare hengende så bruker du den ene tråden om gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hurra for utbygging! :strix: Det høres veldig deilig ut med vaskerom, det er vel det eneste jeg kunne finne på å savne hit vi har kommet! :jepp:

Og :klappe: for deg som er så flink til å strikke! :dåne: Jeg er helt ubrukelig med strikkepinnene, enten blir det så hardt at det nesten er umulig å få tak i maskene, eller så mister jeg masker og det blir hull... Helst begge deler, så den karrieren ble kort... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tovede ting er jo så deilig :jepp:

Kanskje det må blir mitt neste prosjekt..? :klø:

Når jeg er ferdi med 2-3-4 par votter til, 6 små julebroderier og en stor adventskalender som skal broderes :fnise:

Jeg har lyst på tovede votter.. det er deilig det :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tovede votter er kos, men jeg får ikke til tommel. Strikker for løst når det blir så smått, så da blir tomlene svææææææære.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Så flink du er til å strikke. :jepp: Har begynt så smått med hekling jeg, men vet ikke om de blir så fint. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen er flott den :jepp:

Litt trøtt og vondt i ene brystvorta... jeg har piercing i den som jeg har hatt ute nå en stund siden fødselen, så satte jeg den i igjen i går, men hullet har blitt noe trangere så det er litt vondt.. :sjenert:

Så holder jeg på med par nr. tre av selbuvottene :jepp: Lyseblå med svart rose denne gangen :) Har strikka et par i svart med rosa rose også :Nikke:

Så kommer venninna mi hjem fra sykehuset i dag :strix: Hun er gravid i 28. uke og har vært innlagt i over en uke pga en infeksjon i kroppen, så jeg tror jeg skal lure meg på besøk til henne litt senere :jepp:

Jeg har ikke fått vært på sykehuset å besøkt henne så.. :sjenert:

Så ringte mannen som skal komme å grave ut til utbygget vårt å fortalte at noen som hadde leid graveren hans hadde klart å ødelegge den i morges så han kunne ikke komme å grave i helga alikevel :glare: Men han trodde han skulle klare det på mandags ettermiddag så vi får satse på det da :Nikke:

Men ellers skjer det lite her :fnise:

Hvordan er din dag da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...