DDuck Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #3281 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg orker ikke å drite sommerfugler jeg Sier det heller som det er Det er klart alt er nytt og spennende... nytt og spennende kan også mange ganger bli litt skummelt og man kan føle seg motløs og rådvill siden man ikke vet hva man har gått inn i.. Men man klarer det på sin egen måte uansett Det er det jeg trøster meg med når jeg har mest lyst å bare legge Dina fra meg å sette meg ned å gråte, og da klarer jeg å fokusere på å gjøre det beste jeg kan Ingen kan forlange hverken mer eller mindre av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. juli 2010 #3282 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg liker deg Det er herlig med mennesker som tør å ikke "drite sommerfugler" som du så vakkert beskriver det Jeg er ikke i tvil om at du koser deg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. juli 2010 #3283 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg har en sterk mistanke om at de færreste svever rundt på rosa skyer når de er småbarnsmor. Det er bare så få som tør å innrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #3284 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg liker deg Det er herlig med mennesker som tør å ikke "drite sommerfugler" som du så vakkert beskriver det Jeg er ikke i tvil om at du koser deg uansett Nåh.. Vi koser oss vi selv om vi driter vanlig bæsj Jeg har en sterk mistanke om at de færreste svever rundt på rosa skyer når de er småbarnsmor. Det er bare så få som tør å innrømme det. Jeg har samme mistanken jeg.. Det er faktisk tungt selv om det er kos også, men det er så himla farlig å innrømme for da kan man bli stemplet som en dårlig mor virker det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. juli 2010 #3285 Del Skrevet 11. juli 2010 Nåde den som våger seg på å stemple deg som dårlig mor :slår: Det er lov å være ærlig Viktig er det også, for sånne som meg som er født skeptiker og ikke helt klarer å tro på de som rosemaler alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juli 2010 #3286 Del Skrevet 11. juli 2010 bebiser kommer ikke ut med bruksanvisning, så alle er en da en god mor. Er meningen man skal feil og prøve Hvem har sagt det skal være lett? Er sikker på at bestemødrene våre slet like mye som andre... selv om de skal ha det til at det var så lett... min i alle fall... fikk jo 5 hun ene og hun andre 6 barn..... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3287 Del Skrevet 11. juli 2010 Det er klart man skal være ærlig Det bare virker sånn i dette rosenrøde mamma-samfunnet at man SKAL kose seg hele tiden, ungen SKAL være helt perfekt og det er ikke noe slit i det hele tatt... Uff bestemødre ja.. Ælen's bestemor kom med en kommentar ang at jeg ikke ammer... Jeg fortalte at jeg pumpet ut min melk som hun fikk på flaske og dama presterer å krangle på at melka smaker best når den kommer rett fra puppen og at jeg bar skulle amme for at det var det eneste riktige :snusrt: Da ble jeg forbanna inni meg, men beit det i meg og slang tilbake at melka smaker det samme uansett om den kommer fra puppen eller flaska... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. juli 2010 #3288 Del Skrevet 11. juli 2010 Teit kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. juli 2010 #3289 Del Skrevet 11. juli 2010 Gamle folk kan få seg til å si det meste (tro meg, jeg har en svigermor på 79 og får høre det utroligeste ) Dina har det fint hun, det hadde hun hatt selv om hun ikke hadde fått morsmelk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3290 Del Skrevet 11. juli 2010 Dina har det nok helt fint uansett hvilken mat hun får Meeeen vi har hatt en sutreguri de siste dagene så hvis man skal dømme over hva Dina sier selv så er hun misfornøyd med det meste Eneste hun vil om dagen er å ligge oppå meg eller Ælen.. Også spiser hun som en hest.... så det er vel øking på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. juli 2010 #3291 Del Skrevet 11. juli 2010 Eneste hun vil om dagen er å ligge oppå meg eller Ælen.. Skjønner henne godt jeg, ingenting i hele verden er bedre enn å være tett tett inntil de du er aller mest glad i i hele verden :rødme: Nærhet, varme, hjertelyd - den ultimate lykke spør du meg!!! Noe upraktisk er det vel for dere, men det bekymrer nok ikke henne I hennes hode finnes det ikke den ting som er viktigere enn henne - og den tanken sitter i hodene deres lenge Vi har ei på 8 år her, og hun skjønner fortsatt ikke hvorfor vi avogtil må gjøre andre ting enn å finne på ting sammen med/ være med/ hjelpe henne Husarbeid er jo ihvertfall ikke gyldig grunn De er søte også!! Tenk for en god følelse, å være så sikker på at jeg er det viktigeste i verden for noen Gad nå ble jeg dyp gitt :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3292 Del Skrevet 11. juli 2010 Nei man kan jo skjønne dem sånn sett Jeg skulle jo allerhelst bare ha kost meg med Ælen og Dina, men det er jo litt vanskelig i praksis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. juli 2010 #3293 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg stemmer for hushjelp, så kan vi kose alt vi orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. juli 2010 #3294 Del Skrevet 11. juli 2010 Det er ingen vits å male et lyserosa bilde av en tilværelse som gjerne ikke er slik man skulle ønske den var. Så lenge dere koser dere og blir kjent er det ikke noe som er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. juli 2010 #3295 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg er stolt av deg, jeg Dinamammaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. juli 2010 #3296 Del Skrevet 11. juli 2010 Bare innom med en klem fordi du er så god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juli 2010 #3297 Del Skrevet 11. juli 2010 Har du tenkt eller bruker elastisk sjal??? kan være fint for de som trenger å ligge på mamma eller pabba veldig mye....da får hun nærheten og du litt frie hender Så teit av bestemoren å si sånne ting....herrigud som om melken skal smake noe anarledes........men hvordan er det forresten...kan du beholde melken litt, eller må du pumpe og så kaste resten om hun ikke drikker alt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3298 Del Skrevet 11. juli 2010 Dere er så gode Neytiri: Jeg pumper ut melk nå og da iløpet av dagen som jeg samler opp på en flaske så har jeg den i kjøleskapet Hun spiser alt jeg får ut iløpet av dagen så det er ingenting som blir kastet her... Men jeg mener det kan stå opptil et par dager i kjøleskap før den må hives Jeg får låne en meitai nå til uka som jeg skal prøve... har ikke satt meg inn i dette med meitai, sjal, mobywrap og alt sånn så ærlig talt vet jeg ikke hvordan noen av de ser ut eller funker Men skal få prøve meitai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juli 2010 #3299 Del Skrevet 11. juli 2010 Melk er vel holdbar i 3-4 dager i kjøleskap vel... og så kan den fryses ned og da er den holdbar lengre... fikk en sånn ammebok av mamma som jeg har såvidt skumlest i...men ikke satt meg inn i enda... kanskje litt på tide? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3300 Del Skrevet 11. juli 2010 det kan sikkert stemme Jeg har heller ikke satt meg inn i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå