DDuck Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3201 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg gikk som sagt bare små turer mellom fødestuen og et toalett vegg i vegg... jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å stå eller gå så mye.. Jeg begynte med å ligge sidelengs, men det funket ikke for meg... fikk ikke brukt kreftene mine skikkelig da fant jeg ut, så jeg fødte henne på rygg til slutt... jeg syns det var veldig greit Ælen holdte under hodet mitt så jeg fikk haka i brystet, så holdte jeg meg fast i senga og drog skikkelig i noen håndtak på den Også hadde jeg en jordmor på hver fot som holdte de opp i været slik at jeg kunne presse imot Det funket iallefall best for meg Jeg kunne sikkert ha prøvd andre stillinger også, men jeg hadde som sagt veldig vondt og var veldig utmattet så jeg trengte all energien jeg klarte å samle opp til pressriene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #3202 Del Skrevet 1. juli 2010 Må vel kanskje bare se det an.....som du sier så finner man sikkert en god stilling som passer seg.... men det at vannet går og hodet ikke er festet...kan ikke navlesnoren komme seg rundt halsen om man går mye da?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3203 Del Skrevet 1. juli 2010 Jo det er jo det de er redde for Så jeg fikk ikke gå noe før jeg hadde blitt undersøkt av jordmoren på sykehuset, men hun sa at hun satt godt nedi bekkenet uten å være festet så jeg skulle få lov å gå små strekninger... Jeg var i dusj også for å lindre smertene, men da måtte jeg sitte på en krakk... fikk ikke stå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juli 2010 #3204 Del Skrevet 1. juli 2010 Kjenner at jeg IKKE er klar til å presse ut en miniatyr flodhest altså... huff. Er sikker på at jeg får en fødsel som varer i FLEEEERE timer, sånn ca 30 eller noe :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #3205 Del Skrevet 1. juli 2010 ja sånn jeg hadde skjønt det fra JM....men vettu om vannet går, får man ikke lov å ligge i badekar da? oi mange spm plutselig hos meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3206 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg tror ikke man får ligge i badekar da Det er vistnok noe med infeksjonsfare eller noe sånt tror jeg... Badekar hadde de kun på en fødestue på sykehuset jeg fødte på... en sånn miljøstue som de kaller det... Men for å få lov til å bruk den må man være helt frisk, ikke overvektisg og alt sånt... så jeg hadde ikke fått brukt det uansett Jeg hadde jo veldig lyst å prøve det... dusjingen lindret veldig på smertene faktisk, så jeg kan tenke meg til at badekar er himmelsk Devilina: Det går sikkert helt bra skal du se Jeg var heller ikke klar, men når det sto på var jeg ikke klar for annet enn å få henne ut i ei helvettes fart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #3207 Del Skrevet 1. juli 2010 Ha, hva har det med å gjøre at man er overvektig å ikke kunne ligge i kar??? men skjønner om man har SF, diabetes o.l. at det ikke er anbefalt da.....men jeg er jo så rolig når jeg er i vann, og kunne godt tenkt meg vannfødsel, eller smertelindring i kar....men da er det også spm om dem har ledig kar og ikke minst om vannet har gått eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3208 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er ikke derfor man ikke får ligge i kar, men for å kunne bruke det miljørommet kunne man ikke være overvektig eller syk på noe måte De tar ikke inn damer som har risikosvangerskap/risikofødseler på miljørommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #3209 Del Skrevet 1. juli 2010 aha da skjønner jeg......lurer på om jeg får lov å bruke det her eller ikke......har jeg SF så får jeg ikke lov, men de har ikke skrevet heller at jeg har det da.....så jeg må bare vente å se, krysser fingra for at jeg er frisk til fødselen.... synes plutselig jeg har dårlig tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #3210 Del Skrevet 1. juli 2010 8 uker går veldig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #3211 Del Skrevet 1. juli 2010 Ja, heldigvis har jeg veldig mye i hus, og heldivis viser deg seg mest sannsynlig at mannen kommer hjem neste uke Har dere enda dratt ut på trilletur og sånt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. juli 2010 #3212 Del Skrevet 1. juli 2010 aha da skjønner jeg......lurer på om jeg får lov å bruke det her eller ikke......har jeg SF så får jeg ikke lov, men de har ikke skrevet heller at jeg har det da.....så jeg må bare vente å se, krysser fingra for at jeg er frisk til fødselen.... synes plutselig jeg har dårlig tid På rommet ved siden av meg på B3 hadde de badekar :klø: Og B3 er jo for de med risikosvangerskap osv. Men ble ikke tilbudt det jeg da, bare å gå i dusjen, men det orket jeg ikke, orket ikke tanken på å gå bort til dusjen med riene som kom med så korte mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juli 2010 #3213 Del Skrevet 1. juli 2010 På rommet ved siden av meg på B3 hadde de badekar :klø: Og B3 er jo for de med risikosvangerskap osv. Men ble ikke tilbudt det jeg da, bare å gå i dusjen, men det orket jeg ikke, orket ikke tanken på å gå bort til dusjen med riene som kom med så korte mellomrom. ok, trodde det var bare på den ene enheten da....jaja...jeg får nok bare se....jeg kommer ihvertfall til å spørre om det om jeg føler for å bade....for jeg elsker vann der kuppet vi dagboka litt Dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juli 2010 #3214 Del Skrevet 1. juli 2010 De har badekar på alle avdelinger, bare ikke i alle rom... men det kommer også an på om jordmor man har, er opplært og kan det med vannfødsel etc... man kan få ligge i badekar og la smertene avta noe der, selv om man ikke skal føde i vann. Er bare å spørre de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #3215 Del Skrevet 2. juli 2010 Helt greit med kupping dere Kjekt at noen er innom å passer på når jeg må gjøre andre ting Fikk resultatet av hele årets skoleslit i dag! Fikk 5 på siste eksamen så jeg er storfornøyd, og besto med god margin i alle fagene! Nå mangler jeg bare eksamen i historie så har jeg studiekompetanse!! Den skal jeg ta til jul er planen Det er strålende i dag så humøret blir så bra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. juli 2010 #3216 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) ohh gratulerer, deilig følelse å gjøre det bra på eksamen!! Endret 2. juli 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. juli 2010 #3217 Del Skrevet 2. juli 2010 Flinke Dine! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. juli 2010 #3218 Del Skrevet 2. juli 2010 Så flink du har vært, Dina! Å ta flere eksamener og bestå med glans når man er veldig gravid, det står det respekt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #3219 Del Skrevet 2. juli 2010 Thænk ju dere Ja jeg er rimelig fornøyd med tanke på den elendige formen jeg var i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. juli 2010 #3220 Del Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer så mye!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå