Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner ingen antydninger, jeg. Alt er som før, så veldig lite spenning og action. :rolleyes: Fødselen føles veldig langt unna...

Men, det er jo greit å ikke være plaget med vondter hvis fødselen alikevell ikke skal starte enda, så jeg skal ikke klage. Må være veldig slitsomt å gå sånn som du har gjort den siste uka.

Med mamma startet alt med vannavgang uten noe forvarsel og fem timer senere var jeg ute. Tar gjerne en sånn fødsel jeg også. :jepp:

Har vært litt slitsomt ja, men også ganske greit for at da vet jeg at enden er nær :jepp:

Jeg tror jeg hadde blitt livredd om vannet bare plutselig hadde gått uten at jeg hadde kjent noen antydninger før det :lol:

Masse masse lykke til i morgen!! Jeg kommer til å tenke på dere hele dagen! :hoppe:

Tusen takk snups! :hug:

Skal prøve å holde deg så godt oppdatert som vi kan, så får du sladre litt underveis hvis du har lyst :)

Lykke til! :) Må være en utrolig spesiell kveld for dere.. Og i morra en fantastisk spesiell dag!!

:hoppe:

Håper du får sove godt og er frisk og klar for bursdag i morra :):strix:

Ja det blir jo bursdag å greier :fnise:

Jeg har ikke tenkt på det før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dina, du Dinafina :hjerte:

Snart blir dåsa di råsa

Bebis kommer om en stund, med et hyl ut av sin munn!

Måtte bare :fnise:

Lykke til imorra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er jammen meg nervepirrende for alle oss i dagbøkene også, ikke bare for Dinedama og Ælen :fnise:

Dere må kose dere mye denne siste kvelden deres sammen, og ha mye lykke til i morgen :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ohhh blir spennende, nå blir du mooooooooooooor snart......sikkert rar følelse at det er siste kvelden alene :Nikke:

kos dere masse, og lykke til :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gråter du?

Fordi jeg er småfull og hormonell og Dinafina blir mamma snart.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er småfull og hormonell og Dinafina blir mamma snart.. :flau:

Synes ikke man trenger å skylde på hormer, er vel god nok grunn at Dinefine blir mamma snart. :Nikke:

(Måtte bare forsikre meg om at det var gledestårer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Takk takk dere :hug:

Småfull på en søndag? :fnise: You mad woman! :5:

Det er ikke min feil at sommervikaren bak disken skjenka altfor fulle glass.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :)

--------------------------

Nå har vi koset oss med ikke-kinesisk kinamat og sett Alice in wonderland på Blu-ray :Nikke:

DUsjingen er vi også ferdig med så nå er det bare sengehalmen igjen :fnise:

Men jeg kjenner jeg er rimelig skutt... og tenker på veldig mye rart, så om det blir noe på stakkars Ælen er vel kanskje tvilsomt.. :sukk::sjenert:

Men samtidig blir det jo veldig mange uker til neste gang... Så jeg bør vel egentlig stille opp? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:dåne: Her har det jammen skjedd mye på den snaue uka jeg ikke har vært innom!! Her kommer jeg innom igjen og ser at fødselen skal settes i gang i dag!! :dåne: :hoppe::duskedame:

Kjempemasse lykke til Dinedama!!! :kose::klemmer::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk du :hug:

-------------

Jeg har faktisk fått sove forbausende bra i natt, meeeeen NÅ er jeg kvalm!! :spy:

Jeg har ikke noe lyst til dette egentlig!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg har faktisk fått sove forbausende bra i natt, meeeeen NÅ er jeg kvalm!! :spy:

Jeg har ikke noe lyst til dette egentlig!!!!!!

:troest::kose::hug:

Alle jeg har snakket med hittil sier det er verdt det til slutt.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...