Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med forloverens antrekk?


Nikki

Anbefalte innlegg

Sitter her og lurer på hva jeg skal gjøre med tanke på kjole til forlover. Er det slik at det er brudeparet som betaler eller er det forloveren selv som betaler kjolen? Ble litt usikker da jeg har hørt begge deler. Så hva gjør dere?? Det samme med kjole til brudepikene. Er det brudeparet som betaler eller er det foreldrene til brudepikene? Håper noen kan gi meg svar. Sitter nemlig med budsjettet. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hallo !

Jeg mener at forloveren bør ordne med, og betale antrekket sitt selv. Når det gjelder brudepiker/svenner, så er det vel mest naturlig at Brudeparet betaler dette.

Mvh.Anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også at forloveren må betale selv. Si ifra i god tid, hvis du ikke allerede har sagt det, slik at hun får tid på seg hun også. Brudepiker/svenner er det vanlig at brudeparet betaler tror jeg, det er jo ofte egne barn også da icon_smile.gif

Lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i Norge er det vannlig at forlover betaler kjole selv, mens i England og USA betaler vannligvis brudeparet.

Tror du kan regne med å betale for brudesvenner og brudepiker, da det er mer normalt at brudeparet betaler for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom forlover selv får velge antrekk, så er det vel greit at hun også kjøper det selv.

Men det er jo bryllup hvor forlovers antrekk blir mer eller mindre bestemt av bruden, og da er det vel på sin plass at bruden betaler også?

(jeg valgte selv og betalte selv når jeg var forlover, synes det var helt naturlig jeg.)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Min forlover ordner klær selv, hun har heller ikke forventet noe annet. Nå er ikke jeg slik at jeg må bestemme hva hun skal ha på seg, stoler 100% på at hun klarer dette selv.

Brudepikeklær ordner også foreldrene til barna selv, vi fortalte at vi ikke hadde råd å spandere dette og det var ok. De samordner seg imellom hvilke type og farge. Ønsker ikke typiske brudepikekjoler med rosa blonder og tyll, men fine og lange kjoler som de små blir stolte av og kan bruke senere.

-M-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...