Gå til innhold

Jeg og kjæresten tror ting har magiske evner


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway

Når han har sølt noe på gulvet (eller kaffe på veggen, som han gjorde sist)tror han at det vasker seg selv. Jeg tror at oppvasken tar seg selv.

I tillegg, går papirsøpla ut med seg selv, og tørkestativet kommer til å brette sammen klærne og legge de inn i skapet mens vi sover.

Har dere det også sånn hjemme, at dette KAN jo skje en dag? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det hjemme hos oss.

Jeg har magiske evner når det kommer til huset, mens han klarer å trylle frem penger når man trenger det som mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

verste er at noe av kaffen er på vei vekk! :ler:

jeg kunne så klart vaskadet, men det er ikke mitt gris!

Jeg har også en magisk lommebok, den kalles LÅN! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene så det er ingen magi her. Noen skumle lyder når jeg har lagt meg er det nærmeste jeg kommer magiske ting...

Men oppvaskmaskinen funker og det gjør vaskemaskinen også selv om det er et fjell med skittentøy som venter nå.

Nå skal jeg ut og gå en tur, men har ikke lyst selv om været er fint. Det magiske jeg kan gjøre da, er å ta skoene inn og ta de på meg foran pcen, ta på skjerfet, etter ti minutter tar jeg på jakka...og så må jeg reise meg opp og låse døra og kanskje jeg går en lang tur og ikke bare til postkassestativet borti gata før jeg snur og tenker at jeg kan gå senere...

Det eneste magiske skjer i kjøleskapet. Når jeg etter noen uker /måneder titter i en tilfeldig pose i grønnsakskuffa, har gulrøttene krympet inn til en klissen masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I hybelhuset der jeg bor er det ikke magi, men noen nisser som bor under og bak møblene og sniker seg ut når vi er borte. Han som er verst heter Ingen. Ingen slår alle på lysene og TV'en når vi er borte, lar vinduene stå oppe og varmen på fullt, roter vekk kjøkkenutstyr og stjeler mat i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat som har gått ut på dato eller er dårlig av andre grunner går ut av kjøleskapet og rett i matsøpla av seg selv. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

det gjør ikke den, men vi har svømmebasseng INNI maskinen, vi! :D

(hmm minner meg på at jeg skulle skrive et HJELP! innlegg her på KG ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han har sølt noe på gulvet (eller kaffe på veggen, som han gjorde sist)tror han at det vasker seg selv. Jeg tror at oppvasken tar seg selv.

I tillegg, går papirsøpla ut med seg selv, og tørkestativet kommer til å brette sammen klærne og legge de inn i skapet mens vi sover.

Har dere det også sånn hjemme, at dette KAN jo skje en dag? :ler:

Herlig :ler:

Men for å svare på spørsmålet, kjæresten min tror tydeligvis på magi. Han tror at kjøkkenbenken vasker selv selv. Og klærne. Og at søpla tripper på sine små føtter ut i søplekassa. And so on.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

HAH minner meg om i går, da ba jeg han gå ut søpla mens jeg tok den forbanna oppvasken, i samme slengen som han skulle på butikken. Så glemte han det, og da han kom tilbake hadde jo jeg tatt den ut da, men jeg har aldri sett han så sjokkert og full av stjerner i øynene før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg bor alene, og her skjer det også magiske saker. Jeg har en rote- og gjemmebort-ånd i huset. Når jeg skal ta opp igjen boken jeg leste i for et par timer siden, ligger den ikke der jeg la den fra meg. Posen med M som jeg plutselig fikk lyst på, ligger ikke i skapet. Og så videre og så videre. Så kan jeg for eksempel ta en tur inn på soveværelset for å lukke vinduet. Der ser jeg boken på en kommode. Rart, dette :fnise: . Innholdet i M-posen er nok forsvunnet i eierens mage, er jeg redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg driver oppdrett i min magiske kaninfarm under sofaen. Veldig effektivt og jeg trenger ikke gjøre noe som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...