Gå til innhold

Kor mange barn ønsker du og kor mange søsken har du?


Gjest Shady Lady

Anbefalte innlegg

Jeg er praktisk talt enebarn, og har nå fire- kanskje snart fem. Det har nok både med erfaringer og lynne å gjøre. Om man ikke får plass i en sjuseter finnes alltid minibuss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker meg 2-3, jeg ønsker ikke at barnet mitt skal være enebarn fordi jeg selv er så utrolig takknemlig for mine 2 eldre brødre.

Kjærsten min har en søster og han sier "hvertfall en, max 3" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 "hele" og 2 "halve" søsken, og jeg ønsker meg 2 eller 3 barn, og det er kjæresten enig i :) Han har 3 halvsøsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vokste opp som lykkelig enebarn, og har lyst på 0-1 barn. Kjæresten har to eldre søstre og kunne nok tenke seg 2-3 barn. Heldigvis føler vi enda at vi er altfor unge til å få barn, så vi har mange år på å bli enige...

Endret av Sheenaca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to søsken og et halvsøsken som har kommet til etter at jeg ble voksen. Mannen har tre søsken.

Ønsker meg 0-1 barn. Mannen ønsker seg max 3, men er fornøyd om han får 1.

I en fantasiverden skulle jeg gjerne fått en stor familie med 4 barn, men har ingen interesse av hverken å gå gravid eller ha permisjon, og er generelt lite interessert i barn. I tillegg har jeg begynt å bli såpass gammel at dette ikke ville være praktisk mulig. Om jeg ikke skulle kunne bli gravid på naturlig vis er det helt ok for meg om jeg aldri får barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er eldst av 4 søsken (to halvsøsken) og min kjære har 7 (!) søsken.. han ønsker seg ett fotballlag, men jeg har nå tenkt at tre skal vi ha, men ikke mer! Jente først, så gutt og så jente - har max kontroll på eggene mine, ja (hvis noen lurte..

Men..Nå er det sædcellen som bestemmer kjønn på barnet, ikke eggene til kvinnen. Så akkurat der har du nok lite kontroll, men det er jo lov å håpe.

Jeg vet ikke hvor mange barn. Tenker at tre barn hadde vært fint. Det skal i så fall være tette barn. Dvs. at innen 5-6 år skal jeg ha fått alle tre. Men vi får se, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo ønsker oss ett barn, toppen to. Jeg har 4 søsken (halve og adoptivsøsken) og sambo har en tvillingbror. :)

edit: skriveleif

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en sønn og en datter. Selv har jeg en bror, men skulle ønske jeg hadde en søster også. Så kanskje det er en sammenheng der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en bror og en søster.

Vi har nå 2 barn, en gutt og en jente..

Tidligere har jeg ønsket meg 4 barn! :hakeslepp:

Nå er jeg ikke så sikker lenger.. Har nok lyst på en til om en stund.. Har ikke lyst til å produsere flere nå... (barna er 2 og 4)

Kunne egentlig tenke meg å vente til barna er 6 og 8 eller 8 og 10 og så få tvillinger eller to "tette" en gang til... Men vet jo ikke hva jeg tenker om noen år, er jo en stund til...

Men jeg er også fast bestemt på at jeg ikke vil få flere barn med andre enn min mann. Så hvis han dør eller vi skiller oss før vi får flere barn, så skal jeg ikke ha flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to hele og et halvt søsken.

Har et barn, som nok vil forbli enebarn, men aller helst skulle jeg hatt to eller tre barn.

Bare så synd at Mannen og har et ord med i laget.....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 søsken, ønsker meg 2-3 barn, litt avhengig av hvordan kjønnsfordelingen er etter 2 barn. Nå er jeg snart 32, og har ingen så langt, så jeg skal ikke ha for høye ambisjoner. Får jeg 2 til slutt er jeg kjempeheldig. 1 også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SmallTalk

Jeg har èn lillebror, og vil maks ha to barn. Tvillinger hadde vært ideelt, for da hadde jeg sluppet å gå gravid flere ganger. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to søsken (skulle hatt tre) selv, og har lyst på tre barn - noen ganger har jeg lyst på fire-fem, dvs. få to-tre selv og adoptere to :)

Andre ganger så har jeg en følelse av at jeg kommer til å få ett barn, en jente, men vet ikke hvorfor!

Synes det høres fint ut med stor familie, men aner ingenting om hvor tidkrevende osv det sikkert er - pluss at jeg må finne mannen min der ute først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 søsken, større enn meg :)

Har fra før et barn, men ønsker meg ett til.. tror ikke kroppen min takler flere, men tanke på rygg og bekken.. :P

Grunnen til at jeg ønsker meg ett barn til er blandt annet at jeg ikke er sammen med barnefaren til barn nr 1, og ønsker å dele gleden av ett barn med han jeg nå vil leve resten av livet mitt sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...