Kónguló Skrevet 3. desember 2009 #401 Del Skrevet 3. desember 2009 God morgen! Her har jeg gått glipp av mye på morgenkvisten Så morro at du fikk prøvd den 15min tingen! Skal vi ha en utfordring denne uken forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #402 Del Skrevet 3. desember 2009 Hehe med knapt to dager igjen denne uken så rekker jeg nok ikke å delta pånoen utfordring gitt:( Har fult kjør idag, skal ha jentejulebord hjemme hos meg imorgen kveld og da må huset ryddes og vaskes ned idag - trening i seg selv! Og imorgen skjer det så da rekker jeg heller ikke noen ting.. Jeg får komme sterkere tilbake:) Men vi kan alltids utfordre deg litt da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. desember 2009 #403 Del Skrevet 3. desember 2009 Ah skjønner! Men det går bra, vi gjør kanskje noe neste uke da Jeg klarer meg egentlig fint uten jeg altså Skal bare på gruppetimer denne uka, men neste uke da blir det forhåpentligvis helt nye rutiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 3. desember 2009 Ingen dum ide:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 3. desember 2009 #405 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei Stikker endelig en tur innom Blir med på en utfordring neste uke!! Eksamen min er på onsdag, og begynner neste hjemmeeksamen neste fredag MEN jeg skal klare en utfordring en gang etter onsdagen!! Jeg skal til mine foreldre - så forslag for meg selv: ut på joggetur i kulda... brr.... Det er en god utfordring og krever mye motivasjon fra min side. Så forresten for meg hvordan du trente på kontoret i dag der du stod og flytta på bokhylla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 3. desember 2009 #406 Del Skrevet 3. desember 2009 jeg rekker ikke foelge emd for tida jeg.. men haaper det er bra med deg, at motivasjonen er paa plass aa at du har samme framgang som foer:) jeg jobber mindre naa, saa da kommer jeg tilbake for fullt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #407 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei på dere:) Og god morgen til alle sammen Atter en dag, men hva gjør vel dt når det er FREDDAN!!!! : Lever for helgene jeg!!! friiiiii og skal kose meg..Idag er det jentejulebord og det ser jeg skikkelig frem til:) Jeg må si meg ltit enig med det twinkle skrev i bloggen sin, det stagnerer nok litt nå sånn rett før jul, men det er jo ikke snakk om krise siden jeg heller ikke er overvektig. Men jeg skal forsøke å være aktiv for det:) Men vi må nok regne med litt mer utskeielser! Nok om det! I går startet det med skikkelig husvask(trening i seg selv det)..DErnest gikk jeg og samboeren min ut..Det var kaaaaldt, men jeg følte jeg trengte det! Vi gikk tur, med delvis jogging innimellom! Stolt av meg selv der ja..Men mindre stolt av det som skjedde etterpå: ble kebab til middag!!!!! men men Idag er det kake på jobben igjen!!!!!!!!!!! men jeg har hamstret klemetiner så skal nok klare meg ja! Ha en strålende fredag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 4. desember 2009 #408 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Så flink du var å dra med samboeren din på tur i kulda. Jeg sliter hardt med å få med meg min ut på kvelden..*klapp på skulderen både til deg og han* Kos deg på jentejulebord Endret 4. desember 2009 av Skybert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 4. desember 2009 #409 Del Skrevet 4. desember 2009 Husrengjøring er trening ja! Og gåtur og greier! Jeg er enig med Twinkle, det blir nok litt mindre resultater nå neste måneden, men det gjør jo ikke noe om vi ikke gir opp fordet, og står på som "vanlig" etter jul igjen! (Og kanskje ikke kaster oss over alt vi kan stappe i oss, merker det kommer til å være en utfordring for meg Type: "Åh, nå kan jeg spise litt ekstra siden det er jul!" Og så spiser jeg videre selvom jeg er mett etc ) Kos deg på julebord! (Jeg prøvde å finne en smiley som passet, men Skybert har stjelt den beste! Så da ble det denne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #410 Del Skrevet 4. desember 2009 *Hehe.... Ja sant det altså -- julen er i seg selv en unnskyldning! Man tenker (helt automatisk) at siden det er jul så er det lov å spise ustoppelig, ikke ta hensyn til hvor mett man egentlig er. men feit eller ikke, på selveste julaften så tror jeg ikke det ligger naturlig i tankegangen min og tenke: nei jeg tror ikke jeg skal unne meg en ekstra bit nå for jeg begynner å kjenne at jeg er mett.. NO WAY julaften er julaften og da spiser man mat! men så klart utenom det så kan man forsøke å begrense seg litt, men mer enn det normale vil det uansett bli! Det tror jeg faktisk gjelder for oss alle. Men syns vi allikevel skal støtte opp om hverandre og melde fra litt her inne, slika t vi ikke går helt i glemmboken, og kan starte på "ny" igjen på nyåret! Vi kan se det slik på det: I år trenger ikke nyttårsønsket være at vi skal starte et nytt og sunnere liv, for et har vi allerede gjort! Det er bare å fortsette det sunne livet istedenfor;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 4. desember 2009 #411 Del Skrevet 4. desember 2009 Tenkte faktisk på det typpiske nyttårsforsettet i går, heldigvis blir ikke tanken:i ÅR skal det skje, men faktisk jeg skal klare det!Det er "bare" å fortserre å trene og spise sunt, så er jeg på god vei. Med all hjelpen og støtten deres, så vet jeg at jeg/vi klarer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #412 Del Skrevet 4. desember 2009 I lige måde skybert! Det skal vi gjøre klart vi klarer det! Nå tar Matvraket helgen:) Ønsker dere alle en god 2. advents helg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 4. desember 2009 #413 Del Skrevet 4. desember 2009 Man vet jo at det ikke er mellom jul og nyttår problemet ligger . Jeg skal uansett være flink flink pike helt fram til etter nyttår. Trenger jo ikke mer enn en kosedag i uka selv om det er jul? Selvsagt blir det mindre trening når jeg reiser hjem til foreldrene mine. Men kommer til å dø av dårlig samvittighet hvis jeg legger på meg i løpet av jula. Har jo bare 8 kg igjen! Så kan jeg ha sex!! (hvis jeg finner noen da, det er jo ikke så lett). Men om 8 kg skal jeg gå inn for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #414 Del Skrevet 7. desember 2009 Heihei og god morgen! *jeg startet KG dagen med å lese twinkles innlegg, og lot meg "gledes" litt av at henne hadde hatt en litt usunn helg! Min første tanke: gudskjelov det er ikke bare jeg som har hatt det! Litt slemt .. i know! MEN har ikke vært spesielt sunn i helgen! Blitt litt småspising og litt brus ja! Mer enn normalt de siste helgene! Men, jeg har slått meg til ro med at det skal gå bra! Jeg skal unne meg selv det nå frem til jul! Men skal styre unna i ukedagene altså! Hehe på vei til jobb idag gikk jeg og tenkte på dette..Det er litt i overkant av to uker til jul, ikke en eneste julekake er bakt hjemme hos meg. De pleier åv ære klare rundt disse tider, og blir oftest småspist på frem til jul! Men denne gangen har jeg med hensikt unngått å bake! Nettopp for å unngå småspisingen! Men, jeg rekker nok ikke noe særlig utfordringer DESSVERRE!!! Jeg har sååååå utrolig mye å rekke før jul! vi har årsavslutning på jobben, hvilket innebærer overtid EVERYDAY frem til jul! Ikke kult! Også har jeg ikke kjøpt en eneste julegave, eller fått satt i gang juleforberedelsene generelt. Så dagene er rimelig fylt opp! De løper fra meg! Men skulle det dukke opp tid så skriker jeg ut! Litt om helgen, fredagen var koselig! ble fktisk ikke så mye mat på meg! Snop klarte jeg å styre unna!Men noen glass vin ble det! Kanskje noen for mye også Lørdagen ble det mye småspising av det usunne! Mye brus! Samme i går! MEN hør her folkens: jeg var på løpetur i går!!!!!!!!!! Dog var det ikke langt, men langt nok til at hjertepumpa mi omtrent takka for seg Ser meg fornøyd med det gitt! Jaja så da er det jobb igjen, helgen forsvinner som et vindkast! ;( OG nå venter laaaaaaange dager på jobb:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. desember 2009 #415 Del Skrevet 7. desember 2009 God morgen! Så morro med løpetur, flinka! Kjedelig med all overtiden da (om enn ekstra penger ) Men vi får bare starte med utfordringer igjen etter nyttår eller så, det er jo ikke for sent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 7. desember 2009 #416 Del Skrevet 7. desember 2009 Huff, skjønner godt at lange dager på jobb ikke er spesielt gøy, men "fordelen" er at du får en meget fornøyd sjef! (håper jeg da) Så flink du var med løpetur i går, veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja jammen skal sjefen være fornøyd! Men ....Det er noe dritt! Jaja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. desember 2009 #418 Del Skrevet 7. desember 2009 Flink som løper, ja! Årsavslutning på jobb, sier du... det høres unektelig litt regnskapsaktig ut... (Been there, done that). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #419 Del Skrevet 7. desember 2009 Klokken drar seg mot 1530 og jeg sitter her jeg....Sitti her siden klokka 6 idag og begynner å bli lei nå ja! Det er når ettermiddagen kommer motivasjonen svinner hen og jeg ikke orker mer...men må holde ut litt til ja... Ellers lite å oppdatere...Fruktkurven kom og jeg hamstra klementiner og sharon frukt.... Eller er det nitrist og mørkt ute..sitter her og har mest lyst til å gjøre alt anna enn jobb akkurat nå...kanskje julegaveliste? hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 8. desember 2009 #420 Del Skrevet 8. desember 2009 God morgen. Overlevde du jobb i går? Håper dagen i dag ikke blir like lang =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå