Miss I.W. Skrevet 12. februar 2013 #641 Del Skrevet 12. februar 2013 Det må ha vært et sterkt foredrag av Christoffers bestemor! Hun har rett! (Jeg har ikke greid å lese så mye om denne grusomme saken. Bare overskriftene er nok for meg! Stakkars lille gutt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #642 Del Skrevet 12. februar 2013 Det må ha vært et sterkt foredrag av Christoffers bestemor! Hun har rett! (Jeg har ikke greid å lese så mye om denne grusomme saken. Bare overskriftene er nok for meg! Stakkars lille gutt!) Ja det var veldig tøft. Hun er en veldig sterk kvinne. Jeg har heller ikke klart å sette meg inn i saken. Jeg syns nesten at jeg burde, men det er vanskelig. ----------------------------------------------------------------- I dag klarte jeg å innbille meg at jeg hadde pådratt meg fostervannlekkasje, så jeg endte med å få kontroll i dag istedet for i morgen. To friske raske krabater av omtrent samme størrelse. De lå anføttes i tverrleie og så i grunn ut til å nyte livet. De var ganske viltre, og noen av sparkene kjente jeg godt (Cola kan ha den effekten på barn har jeg hørt ). Fin lang livmorhals, rikelig med fostervann og alt i orden. Størrelsen tilsvarte 16+3, så hun gjorde ingen endring på termin. Ordinær UL blir om to uker og da håper jeg på noen kodak-øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. februar 2013 #643 Del Skrevet 12. februar 2013 Godt med kontroller som viser at alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 12. februar 2013 #644 Del Skrevet 12. februar 2013 Godt alt var vel! Dro på en ekstra sjekk da jeg trodde jeg lekka fostervann, men heldigvis var det ikke så, godt å bli betrygga, er for dumt å ikke sjekke det. Småtassa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 18. februar 2013 #645 Del Skrevet 18. februar 2013 Gøy å høre at alt er bra! Det skal vel være mulig å se kjønn nå, men det så de sikkert ikke etter? Vil dere vite på ordinær? Har endelig blitt enig med mannen om å begynne prøving på nummer 2 om en måneds tid, så da får vi se hvor lang tid det tar før jeg følger etter. Legger inn bestilling på ei stille og rolig jente da, og helst bare én om gangen. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #646 Del Skrevet 18. februar 2013 Krysser fingrene for ei stille og rolig jente til dere Vi kommer ikke til å spørre etter kjønn. Hyggelig å spare det til fødsel syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #647 Del Skrevet 27. februar 2013 I dag har jeg vært på ordinær UL. Friske og fine tvillinger, men vekstavviket var noe stort. Så nå er jeg på tur til Trondheim for ytterligere utredninger. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker, men håper alt blir vel til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 27. februar 2013 #648 Del Skrevet 27. februar 2013 Krysser fingre for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 27. februar 2013 #649 Del Skrevet 27. februar 2013 Oi, håper det gir gode resultater likevel! Synes dere har fått mange nok dårlige beskjeder nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #650 Del Skrevet 27. februar 2013 Nique og Miss I.W : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #651 Del Skrevet 28. februar 2013 Det viser seg at det har oppstått en sjelden komplikasjon som kalles tvilling til tvilling transfusjonssyndrom som i all hovedsak innebærer at tvillingene deler noen av blodårene i morkaka. Jeg må til Hamburg for behandling, og skal visst reise så snart som mulig. Det har vært dette vi har fryktet hele veien, men nå som vi har kommet hit føler jeg bare en merkelig lettelse. Det kan tross alt ikke bli værre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. februar 2013 #652 Del Skrevet 28. februar 2013 Huffda, men nå får du den beste hjelpen. God tur til Hamburg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 28. februar 2013 #653 Del Skrevet 28. februar 2013 Huff, så leit! Godt du får dra for behandling så snart som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. februar 2013 #654 Del Skrevet 28. februar 2013 Å nei! Håper du får god behandling og at dei klarer å ordna problemet, slik at de slepp fleire komplikasjonar nå. Eg krysser fingrane og tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. februar 2013 #655 Del Skrevet 28. februar 2013 Huff da, håper det absolutt beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 28. februar 2013 #656 Del Skrevet 28. februar 2013 Det er godt de har funnet ut av det så fort, og at det finnes behandling for det. Krysser fingre og tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. februar 2013 #657 Del Skrevet 28. februar 2013 Huff og huff! Håper dere får den beste hjelpa i Hamburg og at dere får gode nyheter snart! Lykke til i Hamburg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 28. februar 2013 #658 Del Skrevet 28. februar 2013 Uff da, men så bra at det ble oppdaget og at du får oppfølging. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 28. februar 2013 #659 Del Skrevet 28. februar 2013 Så vondt å høre,krysser fingrene for dere alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #660 Del Skrevet 4. mars 2013 Nótt, Aud, dreia, pusilus, Nique, Miss I.W., Tussi og Alice i Eventyrland: Her går det unna. Allerede i morgen drar jeg og mannen til Tyskland. Hodet henger ikke helt med, men ser fram til å ha det hele overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå