honning Skrevet 9. februar 2011 #921 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg trodde at når man hadde regelmessige sammentrekninger, så var det i gang, så jeg synes det er så rart at jeg har det uten åpning Men vi får jo bare håpe at ballongen eser ut livmormunnen og lager en kjempeåpning, slik at vi kan få i gang dette her. Heier på kjempeåpning!! Endret 9. februar 2011 av honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. februar 2011 #922 Del Skrevet 9. februar 2011 http://rieteller.no !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 9. februar 2011 #923 Del Skrevet 9. februar 2011 http://rieteller.no !!! Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. februar 2011 #924 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, ikke sant?! Så kan man konsentrere seg om andre ting (som å ikke holde pusten...) enn å ta tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #925 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har rietellerapp på telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. februar 2011 #926 Del Skrevet 9. februar 2011 Smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #927 Del Skrevet 9. februar 2011 Men har jo ikke behov for den appen lenger Jeg varmeflaske på vond korsrygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 9. februar 2011 #928 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #929 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvordan går det, Bluey? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #930 Del Skrevet 9. februar 2011 Nå skjer det ingenting. Litt vondt i magen og ryggen, men kan ikke sammenlignes med det som var før i dag. Det er dobesøkene som er mest ubehagelige, så prøver å begrense det til et minimum (i den grad det er mulig når hodet hans stenger mot blæra mi). Vi har Millenium-maraton på DVD for å få kvelden til å gå, men jeg måtte inn for å se hvordan ståa var med GUNS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #931 Del Skrevet 9. februar 2011 Dette kan ta sin tid, skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #932 Del Skrevet 9. februar 2011 Det blir ingen M 9.februar i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 9. februar 2011 #933 Del Skrevet 9. februar 2011 Det blir ingen M 9.februar i alle fall! Men så er jo 10. februar en knakandes fin fødselsdato så jeg skjønner at han drøyer litt! Kos deg så godt du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #934 Del Skrevet 9. februar 2011 10.februar er datoen Blåmann har tippet på hele tiden, så han er ganske fornøyd. Nå er det korte og mindre vonde enn før i dag sammentrekninger som kommer med ca 5-10 minutters mellomrom. Ballongen sitter godt plantet i dåsa fortsatt. Ser på 4 stjerners middag, Vidar Johnsen har jo de villeste Big One-øynene! Han må se forferdelig dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. februar 2011 #935 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #936 Del Skrevet 9. februar 2011 :skravle: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. februar 2011 #937 Del Skrevet 9. februar 2011 Håper vondtene tar seg opp igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #938 Del Skrevet 9. februar 2011 Nå har det tatt seg litt opp igjen. Regner likevel med at vi blir hjemme over natta, og reiser på sykehuset igjen i morgen kl 9. Da blir jeg høyst sannsynlig lagt inn, så da er det D.O.A. som gjelder. Håper han kommer i morgen, selv om jeg tror han kanskje drøyer til fredag. Lurer på om jeg får sove i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naenia Skrevet 9. februar 2011 #939 Del Skrevet 9. februar 2011 Lykke til! Håper uansett at du får en "rolig" fødsel, sånn at den ikke kommer brått på i løpet av natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #940 Del Skrevet 9. februar 2011 Gud, så spennende! Lykke, lykke til, Blåmor!! Tenker på deg og GUNS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå