Gå til innhold

Lykkeland

Blåmor

Anbefalte innlegg

Jeg trodde at når man hadde regelmessige sammentrekninger, så var det i gang, så jeg synes det er så rart at jeg har det uten åpning :klo: Men vi får jo bare håpe at ballongen eser ut livmormunnen og lager en kjempeåpning, slik at vi kan få i gang dette her.

:duskedame: Heier på kjempeåpning!! :duskedame:

Endret av honning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå skjer det ingenting. Litt vondt i magen og ryggen, men kan ikke sammenlignes med det som var før i dag. Det er dobesøkene som er mest ubehagelige, så prøver å begrense det til et minimum (i den grad det er mulig når hodet hans stenger mot blæra mi). Vi har Millenium-maraton på DVD for å få kvelden til å gå, men jeg måtte inn for å se hvordan ståa var med GUNS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ingen M 9.februar i alle fall!

Men så er jo 10. februar en knakandes fin fødselsdato så jeg skjønner at han drøyer litt! :jepp:

Kos deg så godt du kan!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10.februar er datoen Blåmann har tippet på hele tiden, så han er ganske fornøyd. Nå er det korte og mindre vonde enn før i dag sammentrekninger som kommer med ca 5-10 minutters mellomrom. Ballongen sitter godt plantet i dåsa fortsatt.

Ser på 4 stjerners middag, Vidar Johnsen har jo de villeste Big One-øynene! Han må se forferdelig dårlig :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har det tatt seg litt opp igjen. Regner likevel med at vi blir hjemme over natta, og reiser på sykehuset igjen i morgen kl 9. Da blir jeg høyst sannsynlig lagt inn, så da er det D.O.A. som gjelder. Håper han kommer i morgen, selv om jeg tror han kanskje drøyer til fredag. Lurer på om jeg får sove i natt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...