flowerpower Skrevet 9. oktober 2005 #841 Del Skrevet 9. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2005 #842 Del Skrevet 10. oktober 2005 Begynner du å bli romlemantisk Lurven? Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. oktober 2005 #843 Del Skrevet 10. oktober 2005 Begynner du å bli romlemantisk Lurven? Ha en fin uke ← gjør visst det ha en fin uke du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 11. oktober 2005 #844 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Så kjekt at ting ordnet seg men hva med meg da? Endret 11. oktober 2005 av Fauna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. oktober 2005 #845 Del Skrevet 11. oktober 2005 du kan være kg kjærsten min fauna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. oktober 2005 #846 Del Skrevet 12. oktober 2005 søstra til kjærsten min og typen er i mot forholdet vårt, virker det sånn, og det skaper litt problemer siden hun bor hos søstra si, men jeg bryr meg ikke så mye om de ikke liker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 12. oktober 2005 #847 Del Skrevet 12. oktober 2005 så dumt, da Men, dere er jo voksne så da er det vel dere som bestemmer det? uff, verden er ikke alltid rettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. oktober 2005 #848 Del Skrevet 12. oktober 2005 ja de er idioter. er sååå sint på dem pga det de gjorde som jeg fortalte til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #849 Del Skrevet 12. oktober 2005 ja de er idioter. er sååå sint på dem pga det de gjorde som jeg fortalte til deg ← Hva gjorde de,hva gjorde de???? Få høre`a knerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. oktober 2005 #850 Del Skrevet 12. oktober 2005 hun har kontantkort til mobilen sin som de ga til henne, så de registrerte det i sitt i søstra sitt navn. og gjorde sånn at de kunne gå inn på internett å sjekke hva jeg har skrvet til henne på sms, FY FAAN, hva slags mennesker er det som gjør sånt da, jeg er så sint nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #851 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg synes de høres ganske desperate ut. Hva sier kjæresten din til dette da? Det er tross alt hennes privatliv de ikke respekterer. Jeg hadde blitt fly forbanna selv Hvor gammel er kjæresten din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. oktober 2005 #852 Del Skrevet 12. oktober 2005 hun er 29 og søstra og typen er over 30 men det skulle man ikke tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 12. oktober 2005 #853 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hadde det ikke vært søsteren burde det vært anmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #854 Del Skrevet 12. oktober 2005 hun er 29 og søstra og typen er over 30 men det skulle man ikke tro ← Å herregud, jeg så for meg personer på 18-20 år jeg nå Nei, det skulle man jaggu ikke tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 13. oktober 2005 #855 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvordan går det med kg kjæresten min da? Teite mennesker som ikke liker deg!! Bank skulle dem hatt! Jeg trodde ikke det gikk an eller var lov i det hele tatt å sjekke meldingene til andre mennesker! Og at noen i det hele tatt gidder å gjøre det.. Uhørt! Voksne mennesker burde ha respekt for andres privatliv! Men kan ikke kjæresten din skaffe seg ny mobil, hun er trossalt voksen.. Komme seg vekk fra de galningene der mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. oktober 2005 #856 Del Skrevet 13. oktober 2005 søstra til kjærsten min og typen er i mot forholdet vårt, virker det sånn, og det skaper litt problemer siden hun bor hos søstra si, men jeg bryr meg ikke så mye om de ikke liker meg. ← Hvorfor er de imot det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 13. oktober 2005 #857 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vanskelig å skjønne at noen ikke liker deg,da De er sikkert sjalu på det du og kjæresten har sammen! Sender deg og kjæresten litt hjertestøv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. oktober 2005 #858 Del Skrevet 13. oktober 2005 skal skaffe ny mobil i morgen, og skal holde det hemmelig for dem. jeg tror de vil at hun skal være hjemm hele tiden så hun kan hjelpe dem i huset, det er jo kla¨rt hun må hjelpe til siden hun bor der gratis, men ikke hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. oktober 2005 #859 Del Skrevet 14. oktober 2005 i dag hadde jeg besøk av miss africa, og jeg trodde ikke det skulle bli noe på meg, men jaggu ble det tid til det også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2005 #860 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nå håper jeg miss africa er den samme personen du skal kjøpe ny mobil til???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå