Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2005 #821 Del Skrevet 29. september 2005 Goooooood heeeeeelg tassen Blir litt opptatt og distrahert i helga så jeg må si det nå så jeg er sikker på at jeg får det sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. september 2005 #822 Del Skrevet 30. september 2005 jaså ja hva skal du i helga da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 30. september 2005 #823 Del Skrevet 30. september 2005 Beklager at jeg forsvant fra msn, men akkurat nå har jeg alle mannebein i halsen. Håper ting ordner seg for deg, akkurat nå må jeg få orden på mine egne tanker,tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. september 2005 #824 Del Skrevet 30. september 2005 Beklager at jeg forsvant fra msn, men akkurat nå har jeg alle mannebein i halsen. Håper ting ordner seg for deg, akkurat nå må jeg få orden på mine egne tanker,tror jeg. ← ok sorry, håper det ordner seg for deg også, ser hvertfall ut til at et av mine problemer ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 1. oktober 2005 #825 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei,vennen Beklager at jeg dro deg inn i et av mine dramaer, du hadde jo egentlig nok i går! Godt å høre at noe av det ordner seg, det fortjener du for du er en fin fyr! Mange og unskyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. oktober 2005 #826 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei,vennen Beklager at jeg dro deg inn i et av mine dramaer, du hadde jo egentlig nok i går! Godt å høre at noe av det ordner seg, det fortjener du for du er en fin fyr! Mange og unskyld! ← det er greit, jeg ar ikke så grei i går jeg heller, men har hatt litt å stri med, livet er noe dritt noen ganger, men håper ting ordner seg for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 2. oktober 2005 #827 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei, vennen Håper det går bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. oktober 2005 #828 Del Skrevet 2. oktober 2005 går bedre i dag ja, har ikke ordnet seg helt men ting ser litt lysere ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. oktober 2005 #829 Del Skrevet 4. oktober 2005 har ikke blitt noe lysere ser ut til at jeg har klart å fucke opp ting igjen, som vanlig, men denne gangen skal jeg prøve å fikse det, og ikke gi faan sånn som jeg har gjort tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 4. oktober 2005 #830 Del Skrevet 4. oktober 2005 det går nok bra, skal du sjå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 4. oktober 2005 #831 Del Skrevet 4. oktober 2005 sier som Timbuktu: Det brukar ordne sig, det gör det alltid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. oktober 2005 #832 Del Skrevet 4. oktober 2005 hun er hvertfall interessert, men vet ikke i hva. tror kanskje hun prøver å gjøre seg kostbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. oktober 2005 #833 Del Skrevet 4. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #834 Del Skrevet 5. oktober 2005 jaså ja hva skal du i helga da ← Det skjønte du vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2005 #835 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det skjønte du vel.... ← nai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 6. oktober 2005 #836 Del Skrevet 6. oktober 2005 Grattis Det ordner seg alltid for snille gutter, da ser du Ikke gjør noe dumt nå da Vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. oktober 2005 #837 Del Skrevet 6. oktober 2005 jepp det ordnet seg veldig bra, men kjenner jeg meg selv rett går det nok ikke lenge før jeg gjør noe dumt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 6. oktober 2005 #838 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 8. oktober 2005 #839 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) :enig_anim: Og kanskje litt Ha en fin kveld da, vennen Endret 8. oktober 2005 av flowerpower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. oktober 2005 #840 Del Skrevet 9. oktober 2005 :enig_anim: Og kanskje litt Ha en fin kveld da, vennen ← ble litt av alt det der i kveld ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå