Gå til innhold

Shady Lady skal ta seg sjølv i nakkeskinnet!


Gjest Shady Lady

Anbefalte innlegg

Gjest Shady Lady

Hei og hopp!! :vinke:

No har eg gått ei lita evighet og irritert meg over nokre kilo for mykje. Bestemmer meg kvar mandag for å begynne "eit nytt og betre liv". Men det varer desverre kun nokre timar kvar gong. :sjenert:

Denne gongen tenkte eg å prøve med ei dagbok her på KG. Kanskje eg klarer å motivere meg sjølv litt med å skrive kva eg gjer for å gå ned? Og kanskje nokon vil følge med for å gi meg litt ekstra motivasjon?? :pisk:

Status per idag:

Alder: 26 år

Høgde: 1.66 m

Vekt: 71.2 kg

BMI: 25.8

På hausten ifjor gikk eg sakte, men sikkert ned frå 71-72 kg til 66-67kg. Reiste på tur i 4 mnd og levde det gode liv, så viste vekta plutselig 73kg igjen.

Idealvekta mi er 63 kg. Det har eg ikkje vore sidan vdg for 7-8 år sidan, så må bli eit langsiktig mål.

Mine mål er:

68 kg før jul (17.des - 10 veker)

63 kg før sommaren (7.juni - 8 mnd)

Det BØR jo vere oppnåelig. Må berre finne ut kordan eg skal gjere det først :fnise:

Wish me luck!! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp!! :vinke:

No har eg gått ei lita evighet og irritert meg over nokre kilo for mykje. Bestemmer meg kvar mandag for å begynne "eit nytt og betre liv". Men det varer desverre kun nokre timar kvar gong. :sjenert:

Denne gongen tenkte eg å prøve med ei dagbok her på KG. Kanskje eg klarer å motivere meg sjølv litt med å skrive kva eg gjer for å gå ned? Og kanskje nokon vil følge med for å gi meg litt ekstra motivasjon?? :pisk:

Status per idag:

Alder: 26 år

Høgde: 1.66 m

Vekt: 71.2 kg

BMI: 25.8

På hausten ifjor gikk eg sakte, men sikkert ned frå 71-72 kg til 66-67kg. Reiste på tur i 4 mnd og levde det gode liv, så viste vekta plutselig 73kg igjen.

Idealvekta mi er 63 kg. Det har eg ikkje vore sidan vdg for 7-8 år sidan, så må bli eit langsiktig mål.

Mine mål er:

68 kg før jul (17.des - 10 veker)

63 kg før sommaren (7.juni - 8 mnd)

Det BØR jo vere oppnåelig. Må berre finne ut kordan eg skal gjere det først :fnise:

Wish me luck!! :skya:

Vi er flere i samme båt! :) Noen kilo for mye som irriterer... Så her må vi støtte hverandre. Jeg har også nettopp starta treningsdagbok på KG i håp om at dette skal gjøre at jeg holder meg til mitt nye liv litt lenger...

Dette skal vi klare!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady
Vi er flere i samme båt! :) Noen kilo for mye som irriterer... Så her må vi støtte hverandre. Jeg har også nettopp starta treningsdagbok på KG i håp om at dette skal gjøre at jeg holder meg til mitt nye liv litt lenger...

Dette skal vi klare!!! :danse:

Heisann twinklestar!! :)

Kjekt at du kika innom her. Og ja; litt festlig at vi skreiv i kvarandre sine bøker samtidig :ler:

Det her SKAL vi klare ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady

Då er første dagen i det nye og betre livet over. Atter ein gang :fnise:

Tenkte eg skulle skrive sånn cirka kva eg et iløpet av dagen. Kjem ikkje til å telle kaloriar og sånn enda, men eg treng å vere meir bevisst på kva eg puttar i munnen.

Torsdag 8.oktober

Frukost: 1/2 ostehorn med ost og skinke

Middag: Makaroni og pølsesos (forsynte meg to gongar og var stappmett :rodme:)

Kvelds: 2 knekkebrød med kvitost + et glas app.juice

Mellommåltid: Eple x 2

Stod opp 7.45, heiv i meg eit eple kl.8 i bilen.Åt frukost kl.10 på skulen. Kanskje ikkje heilt bra. Har veldig problem med å få i meg mat om morgonen. Både fordi eg står opp altfor seint og er trøtt, men òg fordi eg har minimal matlyst så tidlig. Det må eg jobbe med! :)

45 min turgåing

Ikkje så imponerande i forhold til alle som trenar i studio med timar og styr, men... Har vore minimalt aktiv i det siste. I tillegg har det vore ein laaang og stressande dag og øsepøse regn, så eg var godt fornøgde med meg sjøl.

Har mål om 10 000 skritt kvar dag, men trur det blir vanskelig.

Terningkast 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady

Fredag 9.oktober

Frukost: 1/2 ostehorn med ost og skinke

Lunch: 1/2 ostehorn med ost og skinke

"Middag": Baguett med reker

Kvelds: Taco

Mellommåltid: Cirka 10 bitar "Godt og blandet" :fnise:

Null trening.

Skritt: 3046 (0 aerobic)

Ser skikkelig dårlig ut det her, men eg er ikkje så hakkande gale fornøgd sjølv faktisk. Eg brukar ALLTID å ete chips fredagskvelden, som oftast store mengder. Idag klarte eg å la vere å kjøpe. Min kjære var i sjokk. :hakeslepp::ler:

Så istaden for å sammenlikne meg sjølv med alle treningsentusiastane på KG, så sammenliknar eg meg sjølv med meg sjølv forrige fredag, og det blir difor terningkast 4 idag òg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg brukar ALLTID å ete chips fredagskvelden, som oftast store mengder. Idag klarte eg å la vere å kjøpe. Min kjære var i sjokk. :hakeslepp::ler:

Så istaden for å sammenlikne meg sjølv med alle treningsentusiastane på KG, så sammenliknar eg meg sjølv med meg sjølv forrige fredag, og det blir difor terningkast 4 idag òg. :)

Tror du har viktig poeng der. Så lenge du vet du gjør en endring i ditt eget liv så vil det føre til endring. Så får du heller ta litt om gangen.

Flink som holdt deg unna det potetgullet!

Har forresten veldig sansen for terningkastopplegget ditt :)

Ha en fortsatt god helg Shady Lady :goodbye:

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Takk for koselig hilsning i min dagbok...

Måtte innom og titte litt her også :fnise:

Synes du er godt i gang, det første skrittet på veien er å legge en plan med mål.. Og så er det bare å følge den.... Men det er visst ikke alltid så lett har jeg erfart.. Det å gå turer og tenke over kostholdet er viktige faktorer hvis man vil gå ned noen kilo..

Man må jo ikke på treningsstudio hvis man klarer å gå turer og holde seg i aktivitet selv...

Jeg er håpløs.. så jeg må ha noen til å piske meg rundt hvis jeg skal få trent... Gruppe timer er kjekt, for hvis alle holder på kan jo ikke jeg ta pause....

Lykke til videre...

kommer plutselig innom igjen og sjekker at du følger planen din

:pisk:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady
Tror du har viktig poeng der. Så lenge du vet du gjør en endring i ditt eget liv så vil det føre til endring. Så får du heller ta litt om gangen.

Flink som holdt deg unna det potetgullet!

Har forresten veldig sansen for terningkastopplegget ditt :)

Ha en fortsatt god helg Shady Lady :goodbye:

Takk for det, og fortsatt god helg til deg og!! :)

Eg har dilla på terningkast og skalering. Seier alltid ting som: "Kor kjekt var det? På en skala frå 1 til 10?" :fnise:

Synd du godt kan gje dagane terningkast du òg! Hehe :)

Hei!

Takk for koselig hilsning i min dagbok...

Måtte innom og titte litt her også :fnise:

Synes du er godt i gang, det første skrittet på veien er å legge en plan med mål.. Og så er det bare å følge den.... Men det er visst ikke alltid så lett har jeg erfart.. Det å gå turer og tenke over kostholdet er viktige faktorer hvis man vil gå ned noen kilo..

Man må jo ikke på treningsstudio hvis man klarer å gå turer og holde seg i aktivitet selv...

Jeg er håpløs.. så jeg må ha noen til å piske meg rundt hvis jeg skal få trent... Gruppe timer er kjekt, for hvis alle holder på kan jo ikke jeg ta pause....

Lykke til videre...

kommer plutselig innom igjen og sjekker at du følger planen din

:pisk:

:skratte:

Hei på deg!!

Kjekt at du kom innom :)

Sikkert kjekt med gruppetimar ja, men eg syns det er sånn tiltak. Uff, eg er så lat!! :ler: Men skal bli bedre, lova!

Og det er FULLT lovlig å piske litt her inne ja. I need it!!

Lykke til vidare du òg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady

Laurdag 10.oktober

:hjerte: Kosedag :hjerte:

Frukost: 3 knekkebrød med smøreost + 1 glas juice

Lunch: Pytt i panne med pølse + ei skive

Middag: Heimelaga pizza

Ellers: En god del chips + dip, og nokre bitar sjokolade

60 minutt turgåing

Skritt: 9643 (7608 aerobic)

Idag har eg sosialisert meg med mi kjære C, som diska opp med heimelaga pizza og greier. Nydelig. Høyrer med litt chips og sjokolade på laurdagskvelden, så med tanke på at eg har gått tur idag, så er eg slett ikkje så misfornøgd idag heller eg!! :fnise:

Terningkast 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady

Søndag 11.oktober

Frukost: 2 knekkebrød med smøreost + 1 glas app.juice

Lunch: 2 knekkebrød med smøreost

Middag: Lasagne med salat og brød

Mellommåltid: 1 eple + 1 banan

60 minutt turgåing

Skritt: 10276 (7331 aerobic)

Idag har eg sete inne og skrive oppgåve i omtrent heile dag. Veldig fornøgd med at eg ikkje har ete so mykje som en liiiten sjokoladebit. I tillegg kosar eg og kjæresten oss med film ikveld, og null snop! *klapp på skuldra* :)

Terningkast 4 (Var like før eg trilla 5`aren idag!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady

Mandag 12. oktober

Frukost: 2 sport knekkebrød med mager smøreost + 1 gulrot

Lunch: 2 sport knekkebrød med mager smøreost + liten 0,1% yoghurt

Middag: 2 karbonader + 2 grove skiver + 1 glas app. juice

Kvelds: 1 grov skive med 1 speilegg + 3 steikte trønderfår

Mellommåltid: 1 banan + 1 eple + litt chips (bittelitt altså!)

Skritt: 5951 (0 aerobic)

Heilt OK matmessig, men null turgåing. Var på jobb for første gong på kjempelenge, så var heilt gåen etterpå. Så var det sosialisering ilag med jentene. Der stod eg imot sjokoladekake og store mengder chips. Men sia chips er mi store last her i livet, så klarte eg jo ikkje å holde med heilt unna :gjeiper:

Terningkast 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady

Tirsdag 13.oktober

Frukost: 2 sport knekkebrød med magerost + 1 gulrot

Lunch: 2 sport knekkebrød med magerost + 1 liten 0,1 youghurt

Middag: Pasta med kjøttdeig

Mellommåltid: 1 banan + 1 eple

Skritt: 5634 (0 aerobic)

Var på jobb igjen, og atter en gong veldig sliten etterpå. I tillegg holdt vi på med forskjellig i leiligheta. Muring av pipe og innsetting av dører, så det vart ikkje tid til å gå tur.

Men eg fikk strikka ferdig min første tøffel! Fornøgd med det. Skal tove den, så det blir spennande å sjå kordan resultatet blir. Eg er ikkje noko flink handarbeidsdame, men eg prøvar å bli litt betre i alle fall :)

Ellers gikk kvelden med til TV og sløving.

Terningkast 3

Idag har eg "fri". Må skrive ei oppgåve, som eg skal ha klar til imorgon. Gruppeoppgåve, verste eg veit! Så burde eg ha begynt på to oppgåver til. Får sjå kor langt eg kjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lykke til med oppgavene. Jeg burde også begynne på noen oppgaver...

Håper terningen triller et høyere tall i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei ;)

Jeg synes nå du har satt deg noen gode mål, egentlig ganske smart med direkte mål sånn som du har gjort! Det er bra! Jeg synes sånt er vanskelig, så litt imponert nå :sjenert:

Ellers så "stjeler" jeg ideen din med å skrive opp hva man spiser! (Prøver ihvertfall) En veldig god ide!

Jeg synes jo ikke du spiser så mye unødvendig da, kostholdet ditt ser faktisk ganske bra ut! Selvfølgelig må man unne seg litt godt innimellom, jeg vet akkurat hvordan det er å styre unna så mulig jege r litt for snill med meg selv som sier at det må være lov til det ..... :filer:

Jeg slår meg litt sammen deg jeg, og sammen skal vi kjempe vekk demonen, til tross for at du allerede er godt på vei

*Matvraket*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady

Hei på dokke to, twinklestar og Matvraket!! :vinke:

Kjekt at dokke kikar innom meg!! :)

Eg et nok ikkje så hakkande gale no nei, men det er kun fordi eg er superbevisst på det for tida. Til vanlig kan eg gå og småete heile dagen. Og helg + chips = Shady Lady goes bananas!! :fnise:

Men som sagt, det funkar veldig godt for meg å skrive ned "offentlig" kva eg puttar i munnen. Flaut å skulle skrive alt mulig drit opp her. Eg er ei enkel sjel :ler:

Onsdag 14.oktober

Sein frukost/ lunch: 2 karbonader + 2 grovskiver

Middag: Heimelaga betasuppe + rundstykke/flatbrød

Kvelds: 1 karbonade + 1 grovskive med et speilegg på

50 minutt turgåing

Skritt: 8935 (5840 aerobic)

Ikkje spesielt bra mht mat. Masse karnbonader :rodme: Må jo ete dei før dei går ut på dato!! Heller ingen mellommåltid, så då blir det kanskje litt for lite mat? I alle fall for sjelden... Hmm...

Men gikk tur då!

Terningkast 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shady Lady

Torsdag = vegedag!! :vekt:

Startvekt 8.okt: 71.2

Idag 15.okt: 70.6

Forskjell frå start: -0.6

Forskjell frå sist veke: -0.6

Slett ikkje verst!! :jepp::bolledeig:

Sjølvsagt vanskelig å vete om det er tilfeldig, sidan vekta alltid går litt opp og ned. Vatnvekt og blabla.

Men: eg har som sagt allereide gått ned etpar kg, så eg syns det er rart om det KUN er vatn, sidan eg ikkje starta å "slanke" meg for ei veke sidan.

Og uansett: Eg har sett 70-talet på vekta på nesten eit år, så eg er kjempeglad!!

*klappe seg sjølv på skuldra* :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Shady Lady

Tuuuuusen takk for det begge to!! :klemmer:

Uff, kor sløv eg har vore sidan torsdag då! Dabba fort av her med meg gitt :fnise:

Unnskyldningane mine: Eg hadde to laaange dagar med forelesningar, samlingar og møte. Heldigvis berre tre gongar i semesteret, for eg blir sååå sliten etterpå... 1 mnd til neste gong heldigvis! :)

Har ikkje vore spesielt flink sidan sist, men har ikkje skeia heeeeilt ut heller. På lørdag vart det biff med fløtegratinerte poteter til middag. Det var SÅÅ godt! Heilt fantastisk. Også delte eg og min kjære 3 (!!) flasker rødvin :rodme: Uff, det balla liksom berre på seg. Så eg vart rett og slett på ein skikkelig snurr her heime i stova, og var fyllesjuk dagen etterpå :ler:

Vore lite turgåing, men kostholdet har gått bra. Har 3 oppgåver eg jobba med parallellt + lesing, så eg kjem meg aldri ut. Når eg skal ha ei skikkelig pause frå skulearbeidet så synker eg heller ned i sofaen og ser TV.... :rodme:

Kan no skrive kva eg har putta i munnen idag i alle fall!

Tirsdag 20.oktober

Frukost: 2 knekkebrød med smøreost

Lunch: 2 grove rundtstykker med ost og skinke i micro

Middag: tomatsuppe med litt makaroni

Mellommåltid: en solbolle + kaffe

Eg må forresten innrømme at eg har drukke litt brus avogtil sjølv om eg ikkje har skrive det her. Pepsi max og mozell light, så det er vel ikkje noko kaloriar å snakke om då. Men... Er heldigvis ikkje "hekta" på brus. Eg drikk det i helga til kos, og når eg er på besøk/har besøk. Aldri heime i vekedagane, på skulen eller ellers. Er veeeeldig glad i vatn :hjerte:

No har eg en stor mugge vatn i kjøleskapet med limeskiver i. Nam nam, då er det ekstra fristande å ta seg eit glas! :)

Trur desverre vekta torsdag ikkje kjem til å vere like oppløftande som sist, sidan eg driv og snikveg heile veka og det ikkje ser bra ut forløbig :sjenert: Får ta det som motivasjon til å jobbe litt hardare med det her!!

Endret av Shady Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Ny dag, nye muligheter!! :danse:

Dette er et typisk eksempel på en tid der jeg kunne gitt opp (vel og merke gamle meg!!) - etter noen dager som ikke har vært så bra....

Så pass deg, hvis du er litt som meg... Hent deg inn igjen! Håper du klarer det! Jeg har trua!

Ha en fin dag Shady Lady!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...