Anie Skrevet 14. august 2003 #1 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg er nå igang med å lage daim iskake, men siden det er lenge siden jeg har laget den - klarer jeg ikke å huske hvor mye 3/4 dl kaffe er.... Er det nesten 1 dl eller hva?? Kanskje et dumt spørsmål, men jeg husker bare ikke rett og slett :oops: Ønsker svar så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørk Skrevet 14. august 2003 #2 Del Skrevet 14. august 2003 Er ikke det o,75 dl da ???? :o Jeg ble nesten litt i tvil selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 14. august 2003 #3 Del Skrevet 14. august 2003 Hehe, ja det er 3/4 av en dl, altså 75%. Fikk lyst på kake, jeg... Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 14. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 14. august 2003 Å tusen takk, da hadde jeg riktig i mine antagelser men ville liksom ikke ta sjangsen... he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 14. august 2003 #5 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg fikk ikke akkurat mindre lyst på is nå nei... Lykke til! Jeg håper du deler den med gode venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 14. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 14. august 2003 Jepp, nå er isen ferdig og godt bevart i fryseren. Den skal serveres i helga med kjæresten og et vennepar av han Men fy for en oppvask det ble - bedre ble det ikke da jeg satte i gang med å lage potetsalat og eggesalat... Hm.. skulle så gjerne hatt plass til oppvaskmaskin assa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå