Anie Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Jeg er nå igang med å lage daim iskake, men siden det er lenge siden jeg har laget den - klarer jeg ikke å huske hvor mye 3/4 dl kaffe er.... Er det nesten 1 dl eller hva?? Kanskje et dumt spørsmål, men jeg husker bare ikke rett og slett :oops: Ønsker svar så fort som mulig
Gjest Bjørk Skrevet 14. august 2003 #2 Skrevet 14. august 2003 Er ikke det o,75 dl da ???? :o Jeg ble nesten litt i tvil selv.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 14. august 2003 #3 Skrevet 14. august 2003 Hehe, ja det er 3/4 av en dl, altså 75%. Fikk lyst på kake, jeg... Adina M.
Anie Skrevet 14. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2003 Å tusen takk, da hadde jeg riktig i mine antagelser men ville liksom ikke ta sjangsen... he he
Lillebi Skrevet 14. august 2003 #5 Skrevet 14. august 2003 Jeg fikk ikke akkurat mindre lyst på is nå nei... Lykke til! Jeg håper du deler den med gode venner!
Anie Skrevet 14. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2003 Jepp, nå er isen ferdig og godt bevart i fryseren. Den skal serveres i helga med kjæresten og et vennepar av han Men fy for en oppvask det ble - bedre ble det ikke da jeg satte i gang med å lage potetsalat og eggesalat... Hm.. skulle så gjerne hatt plass til oppvaskmaskin assa..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå