Gjest Erica Skrevet 6. oktober 2009 #1 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) ... Endret 12. oktober 2009 av Erica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 9. oktober 2009 #2 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) ... Endret 12. oktober 2009 av Erica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. oktober 2009 #3 Del Skrevet 9. oktober 2009 Her vil jeg gjerne følge med! Jeg var i akkurat samme situasjon i vinter, da jeg plutselig var singel etter å ha vært i samme forhold i åtte år. Jeg startet også dagboka mi her inne når samboeren flyttet ut, og det hjalp meg utrolig i begynnelsen. Deilig med et sted å få ut tanker og følelser, og det å skrive det ned hjalp meg ogå til å få orden på tankene. Var mange innlegg i begynnelsen som begynte som et salig kaos, men endte opp som rimelig rasjonelle etterhvert som jeg skrev. Dessuten er det alltid deilig å få tilbakemeldinger på det man skriver, og da gjerne fra folk som ikke kjenner meg fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 9. oktober 2009 #4 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) ... Endret 12. oktober 2009 av Erica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. oktober 2009 #5 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg håper i alle fall at det er oppnåelig, for det var ikke noen voldsomme krav der altså. Det er lov å drømme om at vi treffer en mann som fyller de ønskene vi har, eller en mann som er så fantastisk at det blir ubetydelig at han faller gjennom på et punkt eller to. Syns forøvrig det var interessant å lese at dine ønsker er så totalt ulike mine, og jeg regner med at jeg kan lese ganske mye om hvordan eksen din er ut fra listen din. Jeg var derimot sammen med en kjedelig, fornuftig og økonomisk fyr, så jeg ønsker meg en som er sosial, besluttsomt, initiativrik og spontan - altså det totalt motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 10. oktober 2009 #6 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) ... Endret 12. oktober 2009 av Erica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 10. oktober 2009 #7 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) ... Endret 12. oktober 2009 av Erica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 11. oktober 2009 #8 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) ... Endret 12. oktober 2009 av Erica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 12. oktober 2009 #9 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) ... Endret 12. oktober 2009 av Erica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå