Gå til innhold

Føler ikke at jeg er på KG lenger


Gjest emmeline

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65
Tenker på typografien. Synes den er delikat og at grått, hvitt og rosa appellerer til målgruppa. Nå er det altså layouten på forsiden jeg mener, og ikke på forumet.

Jeg er ALDRI på forsiden. Derfor måtte jeg inn der nå og se hva det var du mente. Kan godt være at det er pent det der.

Det jeg forundrer meg over er at de lanserer noe som er halvferdig? Ja for jeg går ut fra at svar/rapporter osv knappene ikke skal være røde - men blå?

Det forrige designet var forferdelig glorete, med noen retro tegninger som ikke var det minste fine. Jeg savner litt hvor Kvinneguiden vil med dette nye designet og synes det er trist at design i form av utseende har så stor prioritet framfor tekniske løsninger som forbedrer stedet for brukerne - men det må vel til for å tiltrekke seg annonsører.

Forøvrig synes jeg designet ser 20 millioner ganger bedre ut når jeg skriver innlegg og ikke kan se de røde knappene enn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg forundrer meg over er at de lanserer noe som er halvferdig? Ja for jeg går ut fra at svar/rapporter osv knappene ikke skal være røde - men blå?

Knappene er blå de. Det er nok bare du som må oppdatere siden din og slette noen småkaker (coocies).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Knappene er blå de. Det er nok bare du som må oppdatere siden din og slette noen småkaker (coocies).

Ja jeg så det nå i en annen tråd. Ble noe helt annet med blå knapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline

Jeg blir helt sikkert vant med det etterhvert ja, men det forandrer ikke det faktum at jeg ikke ser noe positivt med denne forandringen. Jeg bestreber meg på å være åpen for nye ting, og liker som regel slike forandringer, men akkurat dette synes jeg er trist. Jeg likte kg fordi det var så "lunt" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det, jeg. Litt kjedelig og standar og ser nesten ut som mange av de andre ipb forumene, ikke noe unikt akkurat, men jeg liker det for det. Det e rbehagelig. Behagelige farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig og avslappende farger. I motsetning til de glorete orange/røde fargene som var før. Og når ble lyseblått maskulint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ganske overrasket over at det er såpass mange som mener at rosa appellerer til kvinner og blått til menn. Jeg er ikke mye til feminist, men jeg kjenner at slikt får meg til å steile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en stund har alle glemt hvordan det var her før. Sånn er det bare. Blått er ikke min favoritt-forumfarge, den er kald og litt trist. Jeg likte jordfargene bedre. Men jeg, og alle andre, venner oss til det. I hvertfall gidder ikke jeg å diskutere dette opp og i mente, det spiller ingen rolle i det store og hele hvordan det ser ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline
det spiller ingen rolle i det store og hele hvordan det ser ut her.

Nei alt er jo relativt, men jeg synes det spiller en rolle hvordan det ser ut her. Men så er jeg over gjennomsnittet skuffa over det nye designet også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargene er en ting, men det er jo så rotete her! Er det bare jeg som har lagt merke til det? :klø:

Det var liksom mye "strammere" her før, nå virker det ikke som om ting er like "på linje" lenger. Det virker som om ting er så utrolig hulter til bulter.

Også er det så utrolig altfor likt diskusjon.no! En ting er fargene, men noe burde gjøres med utformingen så det ikke blir så utrolig likt. Kunne ikke oppbygningen være som før, og heller fargene fornyes? Jeg tenker her på hvordan ting er inne på forumene på en måte, vanskelig å forklare.. De nye funksjonene er helt greie, det jeg tenker på er utseende på underforumene etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke noe imponert over endringa. For all del, det er ikke direkte stygt, men det ser utrolig uproft ut når forumfargene ikke matcher resten av KG.

Dessuten henger jeg minst like mye inne på diskusjon.no, og at disse to forumene nå er nesten helt like er utrolig plagsomt for meg. Jeg likte at det var et ordentlig skille, slik at jeg bare ved å kaste et blikk på siden kunne se hva jeg var inne på, men nå går det i det samme. Hadde jeg ikke vært så mye på diskusjon.no kunne jeg nok lettere levd med den store mismatchen mellom fargene på KG.

Nå venter jeg bare på at de slenger hele KG under diskusjon.no, for min del hadde det nesten vært like greit (bortsett fra alle fjortisguttene som plutselig ville invadert oss... :ler:) siden jeg uansett ikke ser noen forskjell.

Way to go! :roll:

*tusle inn på diskusjon.no*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest emmeline
Trodde det var inleggene og brukerene jeg som "gjorde" KG jeg, og ikke fargen...

Det er faktisk ikke bare fargen det er snakk om, det er liksom hele "greia", som Murder forklarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ganske overrasket over at det er såpass mange som mener at rosa appellerer til kvinner og blått til menn. Jeg er ikke mye til feminist, men jeg kjenner at slikt får meg til å steile.

det må jeg si meg enig i. At blått liksom ikke kan være en farge for kvinner, at for å være feminint så må det være rødt, rosa, varmt eller koselig. Mens kaldt, nøytralt og blått er sterilt og maskulint...

Nei alt er jo relativt, men jeg synes det spiller en rolle hvordan det ser ut her. Men så er jeg over gjennomsnittet skuffa over det nye designet også da.

Jeg skjønner hva du mener, jeg var over gjennomsnittet skuffa over det forrige designet, hadde seriøst trodd jeg kom til å droppe hele kg etter den forandringen... men det gikk seg nå til, endte aldri opp med å like designet, men ble vant til at det fikk vel bare være sånn da.

Dette er for min del mye bedre, mer nøytralt, noe jeg synes er bedre en det grelle, kantete greiene som var før.

Men jeg er også en av de som likte det gamle designet, "nuddeldame"-designet. kunne godt bytta ut nuddeldama, men fargene da synes jeg var fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg er også en av de som likte det gamle designet, "nuddeldame"-designet. kunne godt bytta ut nuddeldama, men fargene da synes jeg var fine.

Jepp! *savne*

-selv om jeg liker blått også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
Tenker på typografien. Synes den er delikat og at grått, hvitt og rosa appellerer til målgruppa. Nå er det altså layouten på forsiden jeg mener, og ikke på forumet.

Jeg er enig. Jeg må si at jeg liker forsiden til KG (ikke forumet) bedre enn designet på forumet.

Jeg mener virkelig at det burde vært en helhet på alle sidene. Slk dte er nå så er det jo milevis forskjell mellom KG's forside og forumet sin forside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker forsiden, men ikke fargen på forimet. Rosa \grå eller lilla\ grå hadde vært mer fint. Blir vel vant til dette og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chiffon
Knappene er blå de. Det er nok bare du som må oppdatere siden din og slette noen småkaker (coocies).

Men jeg har gjort dette og knappene er røde enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...