Gå til innhold

Hvor ble det av det gamle gode?


Kreps

Anbefalte innlegg

Er det noen som husker Splitt isen?Det var vanilje is med et gult frukt trekk?Åhhhhh den var god!Og så savner jeg potetegull med biff og pepper!

Elisabetha icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Speidersnusen ja! Den syklet jeg 7 km etter.... hehe Kjempegod. Men cocosen i twist kan dere godt sende til meg.icon_smile.gif NAM!!!!

Husker dere den grusomt fæle brusen? Hmm, Hva het den nå igjen... Dr. Pepper.. ASJJJJ.

icon_mad.gif

Men jeg savnet de store sorte fjesene med salmiakk smak.

De har den samme utforminga i dag oxo, men de har en annen smak... Den er ikke god!! Husker jeg rodde over fjorden for å kjøpe svarte fjes for 50 kr. Mange fjes for de penga det.. icon_cool.gif Og mye trim... icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hva med Donald tyggisen? den har jeg ikke sett på mange år, den "smuldret" liksom når man tygget det 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha tilbake Banan-og aprikostwisten!!!!!!!!!!!!!

Skjønner heller ikke at de kunne ta bort det beste med hele twistposen!!!! icon_frown.gif

Blir med på underskriftskampanje! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juli2003 Lurte bare på om du hadde fått et svar fra freia? *ler*

Twist er ikke lenger Twist.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg har og lenge vurdert å sende brev til Freia angående Twisten. Er det flere en meg som savner de gode gamle dager når det ennå var et gullpapir rundt hver sjokolade under et annet litt gjennomsiktig papir? Bitene de har nå er jo ikke gode lenger!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker en annen twistbit (selv om banan var favoritten) som smakte eple eller noe? Var litt fast hvitt fyll idem også var de runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg savner også banansjokoladen i twistpakken:-(

Eller savner jeg "5 minutt" sjokoladen, den var kjempegod!!!!

Sjokoladen "Balisto" med rosiner o.l. var også ganske god.

Never stop er herlig, og den får man faktisk tak i her til lands om man kjøper en sånn mix-pose med nonstop, m, kina og never stop i! Men den koster nærmere 40 kroner da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg har ikke fått noe svar fra Freia...

De er ikke bare frekke nok til å fjerne bestebitene, de er uhøflige også! icon_rolleyes.gif

Skam dere Freia!!!

Silje icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg husker relax.

Men never stopp klarer jeg ikke å huske, heller ikke 5 minutt.

Men jeg savner fælt en potetgull type som het meksikansk, den var riflet og vældig strekt krydret, den ble produsert i 85. Den varte en kort stund....den var kjempe god!

Joda freia skulle ha blitt dratt litt i "flætta"...tilbake med banansjokoladen.

Hilsen icon_smile.gif lillmor icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ringe til Freia istedet for å skrive. Da blir de nødt til å høre på deg. Jeg ringte til Kelloggs fordi jeg savner så sinnsykt Rice Krispies. Det gikk så dårlig i Norge så det ble kuttet ut. Får hamstre neste gang jeg drar til Sverige. Hver gang jeg får en favoritt av noe ( sjokolade, mat, drikke) forsvinner det. Jeg må ha j**lig dårlig smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

befinner meg for tiden i England, og selv om det selvsagt er mye godt godt her savner jeg (og de fleste andre nordmenn jeg kjenner her) salt lakris. det har de menlig ikke skjønt her, og det finnes ikke å få tak i icon_frown.gif

ellers er jeg enige med alle dere andre som savner banan og aprikos i twist-posen. innser at jeg kommer til å bli skuffet neste gang jeg kjøper en (lenge siden nå)

klemmings fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soho og Twist-aprikosen er dypt og inderlig savnet... Husker dere en Twistbit med blått papir som var en stund? Det var en slags kjekssjokolade, nam...

Dr. Pepper har de på Centra fremdeles. Grusom brus!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Savner taffel-sticks med grillkrydder. Var i grønn og lilla pose. Var avhengig.......

Også toy-stix med sitron eller jordbærsmak

Noen som husker knott med fruktsmak?

Pixi og Dixi karameller var jeg også begeistret for.

Og iglo is med to pinner! (smakte cola)

Kunne fortsette i evigheter med å huske alle favorittene fra tidligere år, tror jeg. Godteri er ikke det det engang var.....

Nimue_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

iglois med två pinnar, cola-smak kan du köpa i Sverige, här finns det fortfarande kvar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også Riegel og Hasla de små sjokoladene i sølvpapir og SoHo ble også borte.

Twist i dag er ikke det samme lenger.Så jeg har sluttet å kjøpe det...

Jolly Cola finnes fortsatt i Danmark.Etter det jeg har hørt da icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

jolly-cola kan man även köpa i Sverige numera. De röda "pölsevogner" från Danmark finns åtminstånde i Göteborg. De har Rödpölse och jolly-cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...