Gå til innhold

Hvor ble det av det gamle gode?


Kreps

Anbefalte innlegg

Vi haddeet tema på det gamle forumet, hvor det gamle gode ble av... er det noen som husker relax Sjokoladen?

er det noe dere savner?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yepp, husker relax-sjokoladen. Fatter ikke hvorfor den forsvant... Når det kommer noe godt vi liker må vi spise massevis av det for at de skal opprettholde produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RELAX! Den var kjempegod, vi burde kreve å få den tilbake. jeg likte spes. en som var hvit inni, med noe crisp.. Ellers kjøpte jeg twist-pose for noen dager siden, DET var skuffelse det. Nesten ingen gode biter lenger..

Også savner jeg jolly-cola men det er jeg bok alene om! icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i lykkeland i Danmark da jeg fant tyggisene Funny og Shake! icon_smile.gif Jummi Jummi!!Husker de kostet 25 øre!

Jeg savner fremdeles sitron toy som var pakket som Juisy Fruit!! icon_frown.gif Har noen observert den!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mangler den også?? Grusomt!! icon_cry.gif

Tror vi skulle ha sittet i prøvesmakeavdelinga der, så det da hadde det blitt populært med Twist!! icon_wink.gif

Liker ikke de med kokos og lakris!! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg bare ikke kan fatte og begripe er hvordan de kan fjerne alle de gode Twist'ene og la alle de vonde være igjen!!!???

Jeg vil ha tilbake:

-banansjokoladen

-aprikossjokoladen

-karamellen (toffee eller noe sånn)

Bort med Cafè, Cherry og Cocos... ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herjingen med twist-posen er tragisk! men ryktene sier at Freia måtte skifte smakstilsetningen i banan. den nye var så sterk at den satte smak på alle de andre sjokoladene i posen - måtte fjernes. 1212[ Dette Innlegg er endret av: coda den 2002-02-27 10:24 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

kunne de ikke ha pakket den extra godt inn da? synd og miste en så gooooo favoritt.

Noen som husker, den gode gamle speiersnusen?? eller hva med Kjeveknekk?(var det det den het?)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle laget en spesial twistpose med bare banan og aprikos! icon_smile.gif

Og så savner jeg et potetgull, det var blå poser med hjerteformede flak, sterkt og godt!! Husker ikke hva de hette!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Guro, gjør som meg.. Kjøp masse NeverStop når du er i Sverige..Der har de dem i "vanlige" poser.. nam nam. Også Djungelvrål da.. Det kjøper jeg også i Sevrige..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Savner stratos med nøtter!! I blandt får jeg skikkelig lyst på den sjokoladen!! Men den er jo helt borte blitt...

Noen som husker original chips med creamy paprika? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...