Gå til innhold

Hvor ble det av det gamle gode?


Kreps

Anbefalte innlegg

Anni - takk for tipset! Søstera mi oppdaget det samme i fjor, og kjøpte flere poser til meg der. Men de forsvant fort, gitt. De er jo så himmelsk gode! hoppe.gif

Dessverre er det litt for langt for meg å ta en svipptur til Sverige for å kjøpe godteri. Kanskje på tide å få seg venner i nabolandet? icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bluessjokoladen ble DESSVERRE tatt av markedet. Sikkert for å unngå at jeg skulle bli helt avhengig.

Savner den sjokoladen. Savnet lenge Monolitt også, men jeg har funnet den.

Savner Muslisjokoladen!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg lurer på om det bare var meg som elsket SOHO i dette land. Den forsvant dessverre fra butikkene så altfor fort. icon_frown.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Banan- og aprikostwist? BLÆH! De var vonde, og ble alltid liggende igjen hos oss. Jeg burde visst sendt dem til noen av dere i steden for , skjønner jeg...

Men Soho savner jeg, den var skikkelig god.

Noen som husker Riegel og Hasla? Bittesmå sjokolader i sølvpapir - mmmm!

Banansjokoladen er ikke død - har i alle fall en samboer som påstår at han har kjøpt den i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mmmm finnes Banansjokoladen enda?? (den som var i twist posen?) hvor hvor.....icon_smile.gif den er ihvertfall dypt savnet her.. icon_smile.gificon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Fråga från sverige; finns toffin kvar? bruna kola/choklad kulor? DET är min favorit!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Svenskbrud

Toffin finnes - du får den i pose. Det er lenge siden jeg så toffin-esken. Men smaken er absolutt den samme.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

ÅÅÅÅHHHH va gla ja blir!!

Skall ringa min onkel i kväll och be honom skicka några posar till mig!

Tack för svaret!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes SMIL sjokoladen smakte mye bedre i gamle dager, da bitene var ovale i steden for runde!

Sikkert bare innbildning, men det får ikke hjelpe!

TWIST posen er jo fullstendig ramponert!

Savner aprikos og banan, jeg også!

Dessuten er nå posen full av sånne "inkjevetta" biter som alltid ble liggende igjen i skåla før!

Jeg har sagt det før på den gamle tråden, men bare MÅTTE si det en gang til: FY, FREIA!!!

icon_frown.gif Opprørt og personlig fornærmet 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Freiabutikken på Karl Johan har twist i løsvekt. Men alle de gode er borte... Gidder ikke å kjøpe det mer.

Den nye favoritten er porøs melkosjokolade (den kjempestore er best). Denne dypper jeg i kaffe og den smelter kjempefort.

Cuba er snadder også.

Savner: Soho, Rittersport med youghurt (den er vanskelig å finne, men er der fremdeles), Blues og en sjokolade som heter Flakes. Den finnes vel bare i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg savner er banansjokoladen i twisposen,også den gode gamle jordbær sjokoladen mangler jo og da..

den var såååå go dah!

vil ha den tilbake jeg...

også er pistage is vanskelig å få tak i nå...

den finnes,men er vanskelig å skaffe...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er så INMARI juks, er at det eneste som er i twistposen nå, er bare prøver på de store sjokkisene... altså, hvis jeg vil ha cuba så kjøper jeg cuba, trenger ikke at den er i småbiter og heter twist.

Ellers så er aprikosen og bananen et tap for menneskeheten og burde engasjere flere i større monn enn det gjør!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nemlig!

Kanskje vi kan starte en underskrifts-kampanje - et opprop - for å få tilbake banan- og aprikostwisten i posene, og samtidig sørge for at vi blir kvitt det grumset som alltid blir liggende igjen i skåla? (Alle de med brunt papir!)

Hilsen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Sendte akkurat denne linken til Freia... icon_biggrin.gif

Forøvrig helt enig med dere, savner de gode gamle Twistbitene! Det er liksom ikke ekte Twist lenger nå, bare miniatyrer av de "store" sjokoladene!

Silje icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...