Pupsilure Skrevet 29. april 2010 #341 Del Skrevet 29. april 2010 Det blir den beste julegaven du får noengang, tenker jeg Om så kanskje noen dager etter jul. Eller et nyttårsbarn Du får mest sannsynlig ikke noe legetime før i uke 10-12, da mange leger ikke mener det er noe poeng å komme før det. Jeg dro riktignok tidlig til legen, da man må søke om fødeplass tidlig her i oslo. Hvis du f.eks vil føde på Rikshospitalet, sånn som meg, så bør du søke før uke 8, sånn ca. Legen søker for deg, så da må du til legen. Jeg vil absolutt anbefale å ta tidlig ul! Tok det selv i uke 9. Veldig greit å få bekreftet at det virkelig er noen der, at det bare er en, og at alt er som det skal Jeg kan tipse deg om en lege på PM. Hvor tidlig du skal si noe til sjefen er vanskelig å si Jeg sa ikke noe før jeg var ca 12 uker, og det er tunge løft på min jobb også. Fikk beskjed om at så lenge jeg var vant til å løfte slik, så var det ikke noe problem. Men at jeg ikke skulle løfte noe tungt hvis jeg ikke var vant til det :klø: Og ja! Jeg vil gjerne sladre når du skal føde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #342 Del Skrevet 29. april 2010 Gratulerer!!! Og beregnet termin blir faktisk 30.desember i følge Babyverden.. Men i følge prenology.com er den 28.desember.. Det er fordi svangerskap i Norge er 2 dager lenger enn f.eks. i USA, forskjellige tellemåter rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. april 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 29. april 2010 Så gøy du vil sladre for meg - tuuuusen takk Har veldig lyst til å prøve å få til føden på Rikshospitalet tror jeg.. Må nesten tenke meg litt om der gitt. Herregud - tenk at jeg sitter her og prater om fødested.. Og jeg som tidligere i dag har vært så sulten og sliten hele dagen.. Tror ikke det har gått opp for meg og oss enda... Wææææææ. Er det en gynekolog du ville anbefale? Eller er det ikke fastlegen som man må gå til? Har nettopp byttet fastlege pga flytting og h*n får jeg fra 1.mai. Har veldig lyst å sjekke at det faktisk lever noe der inne og at hjertet slår før jeg vurderer å si noe til jobb og alle rundt oss. Og ikke minst sjekke hvor mange av dem som er der inne.. Wææææ - I cant believe it!!! Føles helt uvirkelig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. april 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 29. april 2010 Tusen takk Iril - Kommer du til å ta tidlig UL tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #345 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg? Har alt bestilt UL, skal ha på mandag. Men det er fordi det er større sjanse for flerlinger med Pergo, ellers hadde jeg ikke gjort det. Med mindre du har spesielle grunner for det, må du nok ta UL privat. Henvisning hos fastlege får du bare om du blør, har risikosvangerskap eller andre grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. april 2010 Forfatter #346 Del Skrevet 29. april 2010 Så spennende!!!! Har ikke hatt noe blødninger eller noe enda, så bank i bordet for at dette går bra Ønsker allikevel å få en privat UL og sjekke at hjertet banker.. Det er det viktigste akkurat nå.. - Kan man sjekke antall såpass tidlig også?? Man kan vel kanskje høre om man hører hjerteslagene til en eller to...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #347 Del Skrevet 29. april 2010 Man ser jo om det er mer enn ett fosterannlegg, og evt. mer enn ett hjerte. Bør vel vente til minst godt uti uke 6 da, men der er du jo snart! Har du testet negativ frem til nå, eller er dette første gangen du tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. april 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 29. april 2010 Så spennende.. Får sjekke litt rundt etter gyn - for jeg har ingen akkurat for øyeblikket... Sist jeg testet nå var 23.april og den var negativ. Men jeg er veldig usikker på om EL var 6.april som beregnet eller om den faktisk var 1 uke senere og at jeg faktisk da ikke er mer enn 4 uker på vei. Men det får vi finne ut på UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #349 Del Skrevet 29. april 2010 Så lenge du er forberedt på det og sier i fra at din terminberegning er litt usikker, så slipper du å få ubehagelige overraskelser på UL. Jeg hadde såpass sen EL at om jeg skulle gått utifra mens-termin ville jeg vært nesten seks uker på vei når jeg testet positivt, og det stemmer jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. april 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 29. april 2010 Det har du rett i ... Tror jeg bare må få bestilt time en dag jeg har fri (kan jo ikke si jeg skal til legen på jobb uten at det blir spekulasjoner..) og så høre hva de sier der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #351 Del Skrevet 29. april 2010 Mange private steder får du UL på kveldstid, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. april 2010 Forfatter #352 Del Skrevet 29. april 2010 Håper det Har ikke lyst å bli avslørt på jobb enda.. Særlig mtp at jeg nettopp har signert kontrakt med fast 100%.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. april 2010 #353 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) HERREGUD, DINE!!!!!!!!!!!!!! :strix: :strix: :strix: :strix: GRATULERER!! Så fantastisk!! Hva ER det med denne måneden! Dette tar jo helt av Ingen vil egentlig at det skal klaffe denne måneden, og alle får det til Jeg vil herved absolutt IKKE bli gravid med termin i januar! *forsøker omvendt psykologi og håper på like stor suksess som alle andre her inne* Endret 29. april 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 29. april 2010 #354 Del Skrevet 29. april 2010 Gratulerer så masse!! :D Og velkommen i desember-gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. april 2010 #355 Del Skrevet 30. april 2010 GRATULERER SÅ MYE DINE!!! :strix: Er kjempeglad på dine vegne! Og så bra at det skulle klaffe så raskt for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. april 2010 Forfatter #356 Del Skrevet 30. april 2010 Tusen takk alle sammen!!!!! Veldig koselig altså Zia* Omvendt psykologi funker noen ganger vettu.. Hehe Nå sender jeg babystøv over til deg - masse, masse, masse og virkelig satser på at det funker for dere straks også Nå jobber vi hardt for at du også skal få dette til!!!!! Jesse* Taaaaakk!!! Veldig spennende det her altså.. Krysser bare fingrene for at alt er i orden og at den lille spiren klamrer seg fast og kommer frisk og rask ut til termin Småkjekset* Tusen hjertelig takk for gratulasjoner! Det varmer virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. april 2010 Forfatter #357 Del Skrevet 30. april 2010 By the way - bittelitt spotting i dag formiddag. Ikke noe friskt blod, bare litt lysbrun sekret. Men det er vel ganske vanlig er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. april 2010 #358 Del Skrevet 30. april 2010 Kanskje det er festeblødningen din som kommer ut? Min kom ut på IKM, og så slik ut som du beskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. april 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, kanskje det er det Har ikke kommet særlig mer da, bare bittelitt tidligere i dag som sagt. Men da er vel alt bra foreløpig? Vi får vel tro det vel... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. april 2010 #360 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, det er helt normalt. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå