Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Ja virkelig!! Kjempe irriterende, forvirrende og ikke minst slitsomt om man hele tiden skal beregne og teste.

Når jeg får mensen denne gangen har jeg som plan å ikke teste etter EL neste måned, men ha sex annenhver dag om mulig.

Jeg og mannen skal også ta oss en tur på Museum og drikke kaffe og spise god lunch som piknik. På kvelden skal vi spise sushi og drikke rødvin :) Har også sagt til mine bestevenninner at jeg vil ha jentekveld med litt vin og få det obligatoriske gode humøret ;)

Dagens horoskop for meg : "Familieforhold står i sentrum (vi skal til svigers nå) og noe fruktbart er i ferd med å gro seg til..." Unnskyld meg, snakk om å gi en jente forhåpninger.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens horoskop for meg : "Familieforhold står i sentrum (vi skal til svigers nå) og noe fruktbart er i ferd med å gro seg til..." Unnskyld meg, snakk om å gi en jente forhåpninger.. haha

Haha, så bra :fnise:

Får håpe det stemmer :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrerende med EL-tester altså. Ser du tenker som meg du og: ha jevnlig sex og drite i EL-testene. For oss funka det en periode, men gikk ikke i lengden når hverdagen innhenta oss... Men det betyr ikke at det ikke funker for dere. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre neste syklus ennå.

Blir spennende med søndagen da :popcorn:

Haha, morsomt horoskop :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dine!

Legger igjen spor her.....ser du er nesten på lik alder som meg(eg er 25år), og er også nygift(Juni) :bryllup:

Den Horoskopen din var driiitmorsom da! :fnise:

Håper du har fått en bitteliten forklaring på de ELtestene...skjønner det blir forvirrende.....selv har vi gjort det 3 av 5 PP og må si at eg syns en mnd med og en mnd uten er deilig, blir ikke sååå mye pes....

ellers følger eg med her spennt :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, horoskop eller ikke horoskop - får håpe det gror seg til uansett :fnise: Klarte å la være å teste idag tidlig. Hadde tenkt å muuuligens gjøre det, men så gadd jeg ikke. Utrolig kjedelig hvis ikke EL har kommet tilbake, men forstår at det kan ta tid.

Burde jo være muligheter for det, siden jeg er ganske ung enda og helt frisk til hva jeg vet. Nytter ikke å teste, ikke teste, tyde og ikke tyde fremover. Neste syklus blir uten testing tror jeg og forsøke oss så godt vi kan med :sengekos: annenhver dag (om det er mulig).

Icechick* Ja, vi er i ganske lik situasjon :) Veldig kjekt å bli en ung mor (forhåpentligvis) og nygifte også ;)

Hvordan var bryllupet deres da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Icechick* Ja, vi er i ganske lik situasjon :) Veldig kjekt å bli en ung mor (forhåpentligvis) og nygifte også ;)

Hvordan var bryllupet deres da?

Ja eg syns når eg og mannen er utdannet og gode jobber...og ikke minst gifte at da er det ingeting som setter en stopper!

Bryllupet var jo heeelt fantastisk....kirkebryllup opp i Norefjell....var jo 60gjester....grillbuffet(masse forskjellig kjøtt, fisk, salater, pasta) tok bilder ved Eventyrslottet....nei for å si det kort....DRØMMEBRYLLUPET VÅRT!

Deres da?

Ps Dagens horoskop for fredag den 13.november:

"Varsler kommunikasjonsproblemer og gode tider med barn....."

:sjenert:

:fnise: Hvor finner du Horoscopen din?? I want one :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps Dagens horoskop for fredag den 13.november:

"Varsler kommunikasjonsproblemer og gode tider med barn....."

Er det virkelig mulig? :skratte:

Om ikke det er et tegn fra oven så vet ikke jeg altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zia og Icechick* Det er faktisk det her på kvinneguiden.. hehe

Ganske utrolig at det passer sååå godt (får en håpe!) Stod noe om kommunikasjon også og i dag kranglet mannen og jeg. Det har vi ikke gjort på ganske så lenge. Men så er det jo fredag den 13. også da :fnise:

Bryllupet vårt var kjempeflott det også :)

Vi feiret med familie og forlovere i Oslo. Først i en liten, intim kirke og så festen der mannen er fra. Været var nydelig hele dagen, var kjempe fornøyd med mat og drikke, alle koste seg og jeg hadde verdens flotteste mann. :yvonne:

Så nå håper vi at vi får en liten babytass som kanskje kan komme på 1 års bryllupsdagen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket mitt horoskop i dag - ingen verdens ting der som kan tolkes i retning baby, selv ikke med den aller største velvilje :filer:

Får håpe du hadde større hell :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket mitt horoskop i dag - ingen verdens ting der som kan tolkes i retning baby, selv ikke med den aller største velvilje :filer:

Får håpe du hadde større hell :fnise:

hehe, dreier seg om barn idag også.. "Forhold til barn gir deg noen bekymringer" Hmmm :sjenert:

Jaja. I morgen tidlig skal det testes hvertfall, selv om jeg ikke føler meg gravid..

Nettopp :sengekos: for å være på den sikre siden :fnise:

Endret av Dine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testdag i morgen, det må jeg følge med på :popcorn: I dag tidlig gikk jeg inn og sjekka Tinio sin og der var det gode nyheter. Får håpe det er like godt nytt hos deg i morgen :)

Nei, nå venter en koselig hjemmekveld med mannen min :rødme: Hjemmelaget pizza, tv, kos og :sengekos::fnise:

Ha en fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, dreier seg om barn idag også.. "Forhold til barn gir deg noen bekymringer" Hmmm :sjenert:

Jaja. I morgen tidlig skal det testes hvertfall, selv om jeg ikke føler meg gravid..

Nettopp :sengekos: for å være på den sikre siden :fnise:

:fnise:

Om man ikke tror på horoskoper og den slags fra før så må man nesten snart begynne altså :ler:

Blir spennende i morgen tidlig med testing - spennende uansett om man ikke har helt troen synes jeg :jepp:

Bra dere opprettholder hyppig :sengekos: for sikkerhets skyld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Det er så trist at man skal behøve alle disse nedturene før man lykkes!

Kan ikke alle bare bli gravide når de ønsker! :strix:

Krysser fingrene for bedre lykke neste gang! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige meldinger :):klem:

Jeg vet ikke når IKM er egentlig, fordi syklusene mine er uregelmessige tydeligvis. Tok utgangspunkt i at IKM er igår/idag fordi jeg trodde EL testene jeg tok 31.okt og 1.nov var positive, men det var de tydeligvis ikke (siden teststreken ikke var like sterk som kontrollstreken).

Så nå vet jeg ikke om jeg har hatt EL i det hele tatt eller når IKM skal være. Så i dag gadd jeg ikke å tempe på morgenen og jeg gidder heller ikke teste verken det ene eller det andre.

Testet med strips fra Ebay igår, men det var ingen antydning til to streker engang. Er syklusen min på 36 dager denne gangen også (som forrige), så er IKM 24.oktober. Men det er så rart, fordi symptomene på EL var mye sterkere 31.okt og 1.nov enn de var 11.nov (da skal EL være om jeg har 36 dagers syklus denne gangen også).

Huff, ikke lett alt dette her.. Når mensen kommer og PP3 begynner, da skal det ikke foretas noen testing, temping eller noe. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...