Gå til innhold

Vår første! Kjem i juni 2010 :-)


juni2010

Anbefalte innlegg

Torsdag 01.10.09 testa eg positivt :) Min sambuar og eg hadde bestemt oss for å begynne å prøve, så 02.09 tok eg ut prevansjonen, og som du sikkert skjønner var det full klaff på første forsøk :) Hadde igrunn ikkje venta at det skulle skje så fort, men er overlykkelig over resultatet!! Sambuaren min vart vel litt sjokka først, men såklart veldig gla! :yvonne: Så no berre nyte me tiden sammen og deler på ein liten hemmelighet :)

Eg syns det er forferdelig vanskelig å ikkje kunne dele denna godnyheten med alle mine nære og kjære... Har igrunn lyst å reklamere det for heile verda..:) Men me lyte nok vente litt til før me deler nyheita med alle rundt oss :)

Endret av juni2010
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hellu! :)

Velkommen hit! :goodbye:

Tror du må sjekke datoen på når du testa positivt! :fnise:

---

Huff.. går litt fort i svingane her.. no er det endra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
---

Huff.. går litt fort i svingane her.. no er det endra :fnise:

Hehe..slik kan det gå! ;)

...og der gulpa bikkja og jeg ble direkte kvalm..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..slik kan det gå! ;)

...og der gulpa bikkja og jeg ble direkte kvalm..... :roll:

--------

Huff.. kvalme ekje noko kjekt.. men det er vel berre noko ein lyte komma seg gjennom for å setta eit vidunderlig vesen til verda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag har gått unna på eit blunk! var tidlig vaken (grunna eit høgst nødvendig dobesøk! Har ei blære på str m ei ert trur eg..), gjekk å la meg igjenn :) Det e jo tross alt søndag da :) Min kjære lagde god frukost! Romantisk :)

Har brukt mykje tid å pakka ut etter flyttinga i dag.. Puh! Det er litt av ein jobb! Kjøpte oss ny leilighet, som me flytta inn i på forrige fredag.. Så det er litt å gjere for å seie det slek! Men men, vart no nogenlunded bra til slutt! :)

Så etter ein kort runde innom svingermor og svigerfar måtte eg reise på jobb.. So her sitter eg :) Kan absolutt ikkje klage i dag nei :)

Eg jobbar i psykiatrien, noko eg trivst veldig godt med! Nokon tider er det svært hektisk, samstundes som andre tider er det ingenting å gjere på (anna enn å sitte på kvinneguoden ;) ) Men uansett så er det ein fin jobb å ha under svangerskapet, ingen tunge løft, lite fysisk arbeid og mykje "fritid" i jobben :) Einaste som kan vere litt tungt er noko av den psykiske belastningen, ein kan bli litt sleten i hovudet av og til ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå 4 uker og 3 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 17. september 2009

Hjertet begynner å slå: 12. oktober 2009

Embryoet beveger seg: 5. november 2009

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 12. november 2009

Alle indre organer er ferdig formet: 12. november 2009

Risikoen for spontanabort avtar: 26. november 2009

Kvalmen avtar for de fleste: 3. desember 2009

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 10. desember 2009

Fosteret svelger og tisser: 24. desember 2009

Tid for ultralyd: 31. desember 2009

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 7. januar 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 21. januar 2010

Fosteret begynner å høre: 11. februar 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 11. mars 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 15. april 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 22. mai 2010

Antatt termindato: 12. juni 2010

ÅÅÅ.. So spennande!! Huff.. får visst aldri nok informasjon.. :) Eg ELSKA virkelig tanken på at det e eit lite vidunder som veks i magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du fått til ticker også ja! :hoppe:

Tenk at vi begge har en (eller flere?!) :kgbaby: i magen! Hehe..

_____________

Ja! Det er heilt utruleg!! Kan igrunn ikkje tru det.. og med berre nokon vekers mellomrom.. :)

Blir nok mange trilletura i sommar ja!

Fleire ja.. hum.. Den misstanken vil igrunn ikkje sleppa take..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
_____________

Ja! Det er heilt utruleg!! Kan igrunn ikkje tru det.. og med berre nokon vekers mellomrom.. :)

Blir nok mange trilletura i sommar ja!

Fleire ja.. hum.. Den misstanken vil igrunn ikkje sleppa take..

Hehehe... Tiden vil vise! :lur:

Her er forresten linken til terminklubben. Vi blir i samme klubb til og med :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...439963&st=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen
_________

Så gøy! Skal prøve å finne ut av det :) Blir litt forvirra av dessa greiene.. hehe... men ha no god tid til å sette meg inn i det i dag :)

Hehe...det er litt å sette seg inn i ja! :jepp: Me det kommer seg etterhvert!

Du har jo allerede fått på plass både dagbok og ticker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det er litt å sette seg inn i ja! :jepp: Me det kommer seg etterhvert!

Du har jo allerede fått på plass både dagbok og ticker! :)

__________

Joja.. ha jo hatt eit par tima å slå ihjel i dag så ;) Men når eg skulle skrive fleire innlegg i denna dagboka, så vart det pluttselig til ein ny dagbok.. so no ere to :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
__________

Joja.. ha jo hatt eit par tima å slå ihjel i dag så ;) Men når eg skulle skrive fleire innlegg i denna dagboka, så vart det pluttselig til ein ny dagbok.. so no ere to :ler:

Hehehehe... Er ikke lett! :ler:

Du får starte et nytt emne under "Ris og ros" - forumet og be dem om å slette den ene dagboka. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehehehe... Er ikke lett! :ler:

Du får starte et nytt emne under "Ris og ros" - forumet og be dem om å slette den ene dagboka. ;)

____________

E igrunn ikkje så nøye.. den andre er berre eit spm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nokon som kan sei meg når ein bør bestille time hos lege? For når eg driv å les litt rundt på nette no, så står det fleire plassar at ein bør bestille time hos lege så fort ein veit at ein er gravid... Men så leser eg andre plassar at ein ikkje pleier å bestille time før i veke 10-12... Alt dette er så nytt og ein kan ikkje ant enn å bli forvirra :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Ring og snakk med legekontoret du :) Jeg var da jeg var seks uker på vei, men egentlig hadde jeg bestilt den legetimen fordi vi ikke klarte å lage noen baby :fnise: Det var ikke noen skikkelig sjekk. Vi fylte ut helsekortet for gravide, jeg tok blodprøver også tok de graviditetstest av meg (bare fordi de må ha det i henhold til loven). Den første sjekken skal jeg på i uke 12 :) ...men på arket jeg fikk fra legen stod det jordmorundersøkelse uke 7-8, men jeg får jo ikke jordmor før rundt uke 20 så da hjelper jo ikke det ;)

hihi... litt mye unødvendig info? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...