Gå til innhold

Elskere som har forhold


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Lurer på om hva dere mener om å ha en elsker som har dame. Er i utgangspunktet mot dette men er fristet nå. Han presser noe som ikke gjør det lettere for meg. Kjenner ikke dama og har alltid syns han er deilig men ville ikke vært sammen med han. Er dette forferdelig umoralsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk om det var deg han var sammen med! Klart det er umoralsk. Tenk hvor mye du kan ødelegge, og tenk om det samme skjer deg når du endelig tror du har truffet mannen i ditt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tenker på det så klart. Det er det som har holdt meg igjen. Det er bare tøft å si nei til noe du har veldig lyst til samtidig som han maser og presser. Unngår å treffe han på byen når jeg drikker, da kan ting skje.

Kommer nok ikke til å gjøre men ville høre hva andre syns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det.

Håper aldri jeg går inn i et forhold og ødelegger - med åpne øyne.

Da vet jeg at selvrespekten vil synke drastisk.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym - ligge med han fordi han presser? Er det bare deg dette gjelder da - eller? Ville være meget skeptisk til denne mannen, han bør ta et nei for et nei spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet eller spørsmålet. Svaret VET du da! (som du skriver - du vil ikke gjøre det)

Det som er så forbasket, er at mange føler seg SMIGRET over å bli sjekket opp av mennesker som allerede har noen der hjemme.

Nei, Anonym, slike mennesker er lavmål. Går man til sengs med sånne, er man lavmål selv også.

Sorry harde skyts, men dette har jeg null&niks tilovers for.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

At han sjekker opp deg er hans problem. Det er han som er dame og er den umoralske her. Du er singel og kan nyte det dersom situasjonen byr seg. Ikke la det gå inn på deg. Har du lysst har du lov.

/K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden kan du se i en sånn type???

Han har allerede dame,noe som tydeligvis ikke spiller så stor rolle.Men attpåtil så presser han deg til et ligg???

Kjære deg.......er du virkelig interessert i å bli enda ei på lista(for det finnes ei garantert) kun på grunn av at fyren ser litt okei ut???

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er syk i hodet sitt..

Og kanskje er også du det..

Vær elskeren hans men be ham gjør det slutt med henne først..

For hvis han vil gjøre noe slikt må det vel

være en stor feil et sted?

Eller be ham være der for henne?

Hva skal du med ham anyway..

Faen, jeg blir bare forbanna jeg..

Er livredd for at jeg skal rote meg borti en sånn drittsekk selv en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ha bedt ham om å ryke og reise. Prøvde å si det på en ordentlig måte, men han fortsatte.

Nå sa jeg at jeg ikke ville ha noe kontakt med han og at jeg ville ringe dama hans dersom han fortsatte. Takk for svarene jeg fikk, tror jeg fikk mer mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ha bedt ham om å ryke og reise. Prøvde å si det på en ordentlig måte, men han fortsatte.

Nå sa jeg at jeg ikke ville ha noe kontakt med han og at jeg ville ringe dama hans dersom han fortsatte. Takk for svarene jeg fikk, tror jeg fikk mer mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Det er veldig tydelig for meg at du ikke kan være plagsomt intelligent!!!!!!!!!!!!

Og det er vel behagelig for deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra for deg at du sa nei. Det hender jo at man fristes, det forstår jeg. Men det kan ofte svi litt etterpå. Så da er det kanskje ikke verdt å gi etter for fristelsen.

Det er ofte sånn med personer som er utro: Den han først er utro med, vil han etterhvert være utro mot! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...