Gå til innhold

Strategi evt. HR - Noen som jobber med det ?


Gjest Gjest_Karianne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Karianne_*

Heisann

Jeg studerer bedrift og økonomi må snart bestemme meg for hva jeg ønsker å ta master i. Det er 2 master-studier jeg syns det er fryktelig interessant; Strategi og Human Resources.

Strategi : Er det noen som har noe å komme med med tanke på hva man kan jobbe som , som inneholder strategi ? Hva gjør man ? Hva slags oppgaver får man, prosjekter? Jobbe i team ?

HR ; Er det mye "Du har vært syk idag, trekk i lønn" etc. Eller er det mer fokus på å forbedre kvalitet og kursing etc, trivsel på jobb ? ANsettelser, evaluering av arbeidstakere og hjelpe organisasjonen med personell generelt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Jeg studerer bedrift og økonomi må snart bestemme meg for hva jeg ønsker å ta master i. Det er 2 master-studier jeg syns det er fryktelig interessant; Strategi og Human Resources.

Hei, jobber i et større selskap med HR og vil anbefale det. Selv er jeg utdannet siviløkonom og det er en veldig spennende og givende jobb - ingen dag er lik - og lønningene er heløt topp!

Som HR-person har du stor makt i selskapet....alle ledere hører på deg og de ansatte er avhengig av deg for å få flyttet dit de vil når det "ommøbleres" i selskapet (som det ofte gjør). HR-funksjonen er det alltid bruk for da den er lovpålagt, og den finnes internasjonale i alle selskap i alle land verden over.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...