Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 #121 Del Skrevet 5. oktober 2009 Samme her Derfor ser jeg etter en mann som er flink til å finne julegaver og som har dette som hovedinteresse i livet. Veldig viktig, dette er jo noe vi alle gjør hver dag. Artig Men jeg syns altså ikke det er noe moro å shoppe (alene) heller. Burde vel egentlig ikke være verdens største problem å finne ei dame med interesse for shopping tror jeg - har liksom fått det inntrykket hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crossed Skrevet 5. oktober 2009 #122 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har vært i et par forhold, men ingen av de var i nærheten av det som du beskriver her. Det er ikke et normalt forhold (selv om det nok finnes mange som har det slik). Håper du klarer å styre unna denne typen mann neste gang, hvis det dukker opp en sjanse til. Første og siste gang hvis det er opp til meg....når det gjelder den type mannfolk, nå skal jeg nyte å være alene en stund. Etter å ha lest tråden "kan menn og kvinner være venner" så tror jeg nesten at jeg har vært sammen med kloningen til Steinar40. Mange av de samme meningene om hva et forhold er og om hvem som bør bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne62 Skrevet 5. oktober 2009 #123 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du tar alt opp i beste mening her forstår jeg. Er det noen stor nyhet at mannfolk flest ikke er begeistret for husarbeid etc.? Imidlertid så gjør faktisk jeg alt sammen selv i dag. Og jeg er for gjensidighet. Hun gir meg og får av meg. Jeg er en dårlig shopper og er ikke veldig glad i husarbeide, derfor må vi dele på disse oppgavene hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 #124 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er en dårlig shopper og er ikke veldig glad i husarbeide, derfor må vi dele på disse oppgavene hos oss. Dele på, og samarbeide om, oppgavene bør man gjøre uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 #125 Del Skrevet 5. oktober 2009 Første og siste gang hvis det er opp til meg....når det gjelder den type mannfolk, nå skal jeg nyte å være alene en stund. Etter å ha lest tråden "kan menn og kvinner være venner" så tror jeg nesten at jeg har vært sammen med kloningen til Steinar40. Mange av de samme meningene om hva et forhold er og om hvem som bør bestemme. Jeg forstår hvordan du kan oppfatte det med dine erfaringer, men jeg er altså ikke sånn i praksis. På den annen side, så skal du heller ikke glemme hvordan du selv oppfører (oppførte) deg. Det er ikke vanskelig å gjøre et annet menneske usikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crossed Skrevet 5. oktober 2009 #126 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg forstår hvordan du kan oppfatte det med dine erfaringer, men jeg er altså ikke sånn i praksis. På den annen side, så skal du heller ikke glemme hvordan du selv oppfører (oppførte) deg. Det er ikke vanskelig å gjøre et annet menneske usikkert. Nei, det er sant, han klarte å gjøre meg veldig usikker. Jeg har aldri hatt en historie med utroskap, har heller aldri rotet med andre menn enn de jeg har vært sammen med... og derfor kom det som et sjokk at han trodde jeg var i stand til det. Er veldig lite utagerende i hele tatt i grunnen. I etterkant har jeg jo truffet et par av hans ekser som heller ikke var utro, og det er ingen som trenger å være utro mot han, og han sa selv at ingen damer hadde vært utro mot han men de kunne jo være det. Så for sikkerhets skyld... Du får tro hva du vil men jeg gjorde ingenting for at han skulle ha stålkontroll på meg. Gudskjelov så ble det ingen barn, og det er den eneste mannen jeg har truffet som har vært sånn. Men nå nytes singellivet, mye singelliv, lite sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 #127 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nei, det er sant, han klarte å gjøre meg veldig usikker. Jeg har aldri hatt en historie med utroskap, har heller aldri rotet med andre menn enn de jeg har vært sammen med... og derfor kom det som et sjokk at han trodde jeg var i stand til det. Er veldig lite utagerende i hele tatt i grunnen. I etterkant har jeg jo truffet et par av hans ekser som heller ikke var utro, og det er ingen som trenger å være utro mot han, og han sa selv at ingen damer hadde vært utro mot han men de kunne jo være det. Så for sikkerhets skyld... Du får tro hva du vil men jeg gjorde ingenting for at han skulle ha stålkontroll på meg. Gudskjelov så ble det ingen barn, og det er den eneste mannen jeg har truffet som har vært sånn. Men nå nytes singellivet, mye singelliv, lite sex. Det er aldri helt rett å uttale seg om et individ og et forhold man ikke kjenner til personlig, men han høres jo da ikke helt rasjonell ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minimi87 Skrevet 5. oktober 2009 #128 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja si det, den rette har ikke dukket opp.. :gjeiper: Jeg er ikke kresen, men da jeg selv er opptatt med jobb og interesser vil jeg ha en gutt/mann som respekterer dette og det er ikke like lett å finne. Sier ikke at dette ikke skal gå begge veier, og at i et forhold må man ta og gi, men etter mine siste to forhold har jeg gitt opp for en stund. Jeg orker ikke å ha en kjæreste når det blir mere mas en kos!! Håper jo å finne "drømme" mannen en dag, men ingen vits å haste:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crossed Skrevet 5. oktober 2009 #129 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er aldri helt rett å uttale seg om et individ og et forhold man ikke kjenner til personlig, men han høres jo da ikke helt rasjonell ut. Nei, han var ikke det, men sånne eksemplarer finnes dessverre blant begge kjønn. Gudskjelov så er det langt mellom dem, de fleste er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. oktober 2009 #130 Del Skrevet 5. oktober 2009 Artig Men jeg syns altså ikke det er noe moro å shoppe (alene) heller. Burde vel egentlig ikke være verdens største problem å finne ei dame med interesse for shopping tror jeg - har liksom fått det inntrykket hehe Samme her: burde ikke være alt for vanskelig å finne en mann som liker å kjøpe julegaver. Det er så kjedelig...jeg pleier å overlate slikt til min bror. Ja ja, hver våre utfordringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 #131 Del Skrevet 5. oktober 2009 Samme her: burde ikke være alt for vanskelig å finne en mann som liker å kjøpe julegaver. Der tror jeg du får et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. oktober 2009 #132 Del Skrevet 5. oktober 2009 Der tror jeg du får et problem Nja, tidligere partner kjøpte julegavene han. Og min bror kjøper på vegne av oss begge til resten av familien. Jeg klarer knapt å huske på bursdager, kort og slikt, så kjekt om mannen kan ta seg av de tingene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 #133 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nja, tidligere partner kjøpte julegavene han. Og min bror kjøper på vegne av oss begge til resten av familien. Jeg klarer knapt å huske på bursdager, kort og slikt, så kjekt om mannen kan ta seg av de tingene der. Når ingen liker det så er det ingen annen løsning enn at begge kjøper og pakker i sammen. Det er i hvert fall lettere når man ikke er alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. oktober 2009 #134 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når ingen liker det så er det ingen annen løsning enn at begge kjøper og pakker i sammen. Det er i hvert fall lettere når man ikke er alene Det kan du få rett i. Og der ble jeg minnet på at det snart er jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 5. oktober 2009 #135 Del Skrevet 5. oktober 2009 ... Er det noen stor nyhet at mannfolk flest ikke er begeistret for husarbeid etc.? ... Meg bekjent er også de færreste kvinner begeistret for husarbeid. Det ligger ikke kvinnegener å elske støvsuging og dovasking, vet du! Derimot er lite rettferdig fordeling av nettopp husarbeid kilde til mye misnøye i mange forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 #136 Del Skrevet 5. oktober 2009 Meg bekjent er også de færreste kvinner begeistret for husarbeid. Det ligger ikke kvinnegener å elske støvsuging og dovasking, vet du! Derimot er lite rettferdig fordeling av nettopp husarbeid kilde til mye misnøye i mange forhold. Hvis begge jobber utenfor hjemmet så må det bare bli å fordele det på begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocosgoldie Skrevet 5. oktober 2009 #137 Del Skrevet 5. oktober 2009 har vært singel i snart 3 år. kombinasjonen alenemor 100% og mye jobbing har gjort sitt til at tilværelsen som singel har vedvart.. har rett og slett ikke vært anledninger til å treffe menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madmartigan Skrevet 8. oktober 2009 #138 Del Skrevet 8. oktober 2009 Samme her: burde ikke være alt for vanskelig å finne en mann som liker å kjøpe julegaver. Shopping er en undervurdert idrett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elwood Skrevet 8. oktober 2009 #139 Del Skrevet 8. oktober 2009 Meg bekjent er også de færreste kvinner begeistret for husarbeid. Det ligger ikke kvinnegener å elske støvsuging og dovasking, vet du! Derimot er lite rettferdig fordeling av nettopp husarbeid kilde til mye misnøye i mange forhold. Jeg leste en undersøkelse for noen år siden, lurer på om den var fra England, der flertallet av kvinnene oppga at de fikk større tilfredsstillelse av å gjøre husarbeid enn ved å ha sex. Det kan jo tolkes på forskjellige måter: At kvinner virkelig elsker å gjøre husarbeid, mens å ha sex er bare så der, eller at sexen er så dårlig at selv husarbeid er bedre å holde på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola89 Skrevet 8. oktober 2009 #140 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er singel fordi jeg er sjenert når det gjelder gutter. Ikke sjenert i det hele tatt ellers, men akkuratt når det gjelder hutter så er jeg nok det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå