Gå til innhold

Hvorfor er DU singel?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis så er det fordi jeg ikke har funnet en hvor vi passer så godt sammen at det både er følelser og felles ønske om en fremtid sammen.

Jeg er heller ikke redd for å være alene inntil jeg finner en som passer, så derfor hopper jeg ikke inn i et forhold bare for å ha noen.

Skrevet

Fordi jeg tydeligvis bare er interessant i starten, før vi har blitt kjent. Når jeg viser seriøs interesse trekker guttene seg unna. Kanskje jeg virker kjedelig (jeg trenger lang tid til å komme ut av skallet mitt og vise hvem jeg er), kanskje jeg lukter vondt, kanskje jeg ikke er pen nok, hva vet jeg.

Men jeg liker heldigvis godt å være alene også.

Skrevet

Jeg liker ikke å være alene. Men hva annet kan man gjøre..

Skrevet

Det har vel egentlig bare blitt sånn.

Trives som singel jeg, men kunne godt tenke meg hvis det klaffet med noen. Det er leeeeeeenge siden jeg var forelsket sist.

Har alltid vært veldig bevisst på å ikke bli desperat, derfor har jeg valgt å nyte livet slik det er nå. Så får man ta det som det kommer.

Skrevet (endret)

:o

Endret av kim_84
Skrevet (endret)

Fordi jeg er livredd for å forelske meg... Er ikke så glad i eller flink til å slippe andre helt innpå meg. Så da blir det brått litt skummelt å drive med kjæresterier og slikt :P

Men jeg er lykkelig som singel! :D

Endret av Eplefrøken
Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter
Skrevet

I skrivende stund trives jeg best som singel.

Gjest Ella Mae
Skrevet

Fordi jeg for første gang i en alder av 28 år har funnet ut at jeg bør sette krav når jeg skal finne en gutt å tilbringe resten av livet med. Det høres utrolig ut, men så har jeg jammen brent meg noen ganger også :sjenert: Så får det heller være at man er singel i en alder man for ti år siden trodde man ville være godt gift og småbarnsmor. Da vil jeg heller bruke litt tid på å prøve og feile forså å finne han jeg tilbringer resten av livet mitt med og unngår den store stygge skilsmissestatistikken.

Skrevet

Jeg var singel i et halvt år sist gang fordi min eks var en drittsekk og jeg dumpet rumpa hans. =p

Han er en sosiopat, mere trenger jeg ikke si.

Jeg møtte da etterhvert min nåværende kjæreste gjennom en kollega. Han hadde faktisk vært singel i flere år, fordi han ikke hadde funnet den rette. Hvorfor være sammen med noen man ikke kan se for seg et liv sammen med? Vi kom begge fra destruktive tidligere forhold.. Og så møtte han søte lille meg ;)

Gjest Kaptein Kaos
Skrevet

For det vi lever i usikkerhetens og feighetens tidsalder for single. Alle er litt usikre, for kravstore og ingen tør våge å satse mer virker det som. Vel, da sitter vi her på hver vår haug og er uoppnåelige med våre fantastisk vakre personligheter og venter på prinsen/prinsessa som skal dukke opp :romeo:

Skrevet

Fordi jeg ikke har funnet en enda :rødme: og fordi jeg ikke har vært helt klar før nå til å finne en å dele hele meg meg. Men nå er jeg klar, så det er bare å være åpen for kjærligheten og tenke positivt :yvonne: alt kan skje :lur:

Skrevet

Rett og slett fordi jeg trives. Forelsker meg så lett og det skjer aldri at jeg forlesker meg i kun en om gangen. Det skjer heller aldri at jeg finner den rette. Da er det godt å rote litt rundt uten forpliktelser.

• 2 måneder senere...
Skrevet
Det var det jeg fikk servert - han ble ikke forelsket selv om mye av det jeg anser som viktig i ett forhold var på plass. Jeg ble heller ikke forelsket ved første møte, sant og si noe reservert men etter en stund kjente jeg at dette var en jeg virkelig hadde lyst til å tilbringe tid sammen med. Jeg ville at han skulle være kjæresten min! Men han ville ikke bruke mer tid på meg, mente at så lenge han ikke ble FORELSKET så kom det aldri til å kunne bli noe mer mellom oss. Men gud bedre hvilken herlig person jeg var!

Nå noen uker senere ser jeg jo at jeg kanskje skal være glad til all den tid vedkommende mer eller mindre bor på en ikke ukjent datingside (ja, vi kom i kontakt via en slik - risky business).

Er mange single fordi kravene og forventningene er for store?

:regn:

-Et ubetinget og rungende JA! :-)

Skrevet

Jeg vil ha en fyr som utfyller meg.

Som jeg kan snakke med alt om, og som kan fortelle meg alt.

Som jeg føler meg hundre prosent trygg på.

Som er snill, ærlig, trofast, lojal og har de samme ønskene for fremtiden som meg.

Utseende, karriere og penger betyr ikke så mye i den sammenheng.

Jeg har ikke funnet ham ennå, så jepp, derfor er jeg singel.

Skrevet

Det lurer jeg også på... :klø: :sjenert:

Har dessverre vært singel hele livet. :sukk:

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jeg vil ha en fyr som utfyller meg.

Som jeg kan snakke med alt om, og som kan fortelle meg alt.

Som jeg føler meg hundre prosent trygg på.

Som er snill, ærlig, trofast, lojal og har de samme ønskene for fremtiden som meg.

Utseende, karriere og penger betyr ikke så mye i den sammenheng.

Jeg har ikke funnet ham ennå, så jepp, derfor er jeg singel.

mao så er stor pikk viktig :cool:

Skrevet

Fordi jeg har det greit som singel, men også fordi jeg ikke har så lett for å slippe noen så nært igjen. Jobber med saken! :)

Skrevet

Fordi det er deilig å være singel vel . . . :)

Skrevet
mao så er stor pikk viktig :cool:

Ha ha! ;-)

Du og disse tolkningene dine. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...