-Nikita- Skrevet 18. oktober 2009 #182 Skrevet 18. oktober 2009 Sannsynligvis så er det fordi jeg ikke har funnet en hvor vi passer så godt sammen at det både er følelser og felles ønske om en fremtid sammen. Jeg er heller ikke redd for å være alene inntil jeg finner en som passer, så derfor hopper jeg ikke inn i et forhold bare for å ha noen.
Gjest J Skrevet 18. oktober 2009 #183 Skrevet 18. oktober 2009 Fordi jeg tydeligvis bare er interessant i starten, før vi har blitt kjent. Når jeg viser seriøs interesse trekker guttene seg unna. Kanskje jeg virker kjedelig (jeg trenger lang tid til å komme ut av skallet mitt og vise hvem jeg er), kanskje jeg lukter vondt, kanskje jeg ikke er pen nok, hva vet jeg. Men jeg liker heldigvis godt å være alene også.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #184 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg liker ikke å være alene. Men hva annet kan man gjøre..
Cordelia Skrevet 18. oktober 2009 #185 Skrevet 18. oktober 2009 Det har vel egentlig bare blitt sånn. Trives som singel jeg, men kunne godt tenke meg hvis det klaffet med noen. Det er leeeeeeenge siden jeg var forelsket sist. Har alltid vært veldig bevisst på å ikke bli desperat, derfor har jeg valgt å nyte livet slik det er nå. Så får man ta det som det kommer.
kim_84 Skrevet 19. oktober 2009 #186 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) :o Endret 20. oktober 2009 av kim_84
Eplefrøken Skrevet 20. oktober 2009 #187 Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Fordi jeg er livredd for å forelske meg... Er ikke så glad i eller flink til å slippe andre helt innpå meg. Så da blir det brått litt skummelt å drive med kjæresterier og slikt Men jeg er lykkelig som singel! :D Endret 20. oktober 2009 av Eplefrøken
Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter Skrevet 20. oktober 2009 #188 Skrevet 20. oktober 2009 I skrivende stund trives jeg best som singel.
Gjest Ella Mae Skrevet 20. oktober 2009 #189 Skrevet 20. oktober 2009 Fordi jeg for første gang i en alder av 28 år har funnet ut at jeg bør sette krav når jeg skal finne en gutt å tilbringe resten av livet med. Det høres utrolig ut, men så har jeg jammen brent meg noen ganger også Så får det heller være at man er singel i en alder man for ti år siden trodde man ville være godt gift og småbarnsmor. Da vil jeg heller bruke litt tid på å prøve og feile forså å finne han jeg tilbringer resten av livet mitt med og unngår den store stygge skilsmissestatistikken.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #190 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg var singel i et halvt år sist gang fordi min eks var en drittsekk og jeg dumpet rumpa hans. =p Han er en sosiopat, mere trenger jeg ikke si. Jeg møtte da etterhvert min nåværende kjæreste gjennom en kollega. Han hadde faktisk vært singel i flere år, fordi han ikke hadde funnet den rette. Hvorfor være sammen med noen man ikke kan se for seg et liv sammen med? Vi kom begge fra destruktive tidligere forhold.. Og så møtte han søte lille meg
Gjest Kaptein Kaos Skrevet 20. oktober 2009 #191 Skrevet 20. oktober 2009 For det vi lever i usikkerhetens og feighetens tidsalder for single. Alle er litt usikre, for kravstore og ingen tør våge å satse mer virker det som. Vel, da sitter vi her på hver vår haug og er uoppnåelige med våre fantastisk vakre personligheter og venter på prinsen/prinsessa som skal dukke opp
Lotta35 Skrevet 21. oktober 2009 #192 Skrevet 21. oktober 2009 Fordi jeg ikke har funnet en enda :rødme: og fordi jeg ikke har vært helt klar før nå til å finne en å dele hele meg meg. Men nå er jeg klar, så det er bare å være åpen for kjærligheten og tenke positivt alt kan skje
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #193 Skrevet 21. oktober 2009 Rett og slett fordi jeg trives. Forelsker meg så lett og det skjer aldri at jeg forlesker meg i kun en om gangen. Det skjer heller aldri at jeg finner den rette. Da er det godt å rote litt rundt uten forpliktelser.
Kjetil S. Skrevet 26. desember 2009 #194 Skrevet 26. desember 2009 Det var det jeg fikk servert - han ble ikke forelsket selv om mye av det jeg anser som viktig i ett forhold var på plass. Jeg ble heller ikke forelsket ved første møte, sant og si noe reservert men etter en stund kjente jeg at dette var en jeg virkelig hadde lyst til å tilbringe tid sammen med. Jeg ville at han skulle være kjæresten min! Men han ville ikke bruke mer tid på meg, mente at så lenge han ikke ble FORELSKET så kom det aldri til å kunne bli noe mer mellom oss. Men gud bedre hvilken herlig person jeg var! Nå noen uker senere ser jeg jo at jeg kanskje skal være glad til all den tid vedkommende mer eller mindre bor på en ikke ukjent datingside (ja, vi kom i kontakt via en slik - risky business). Er mange single fordi kravene og forventningene er for store? -Et ubetinget og rungende JA! :-)
Gjest Diane Skrevet 26. desember 2009 #195 Skrevet 26. desember 2009 Jeg vil ha en fyr som utfyller meg. Som jeg kan snakke med alt om, og som kan fortelle meg alt. Som jeg føler meg hundre prosent trygg på. Som er snill, ærlig, trofast, lojal og har de samme ønskene for fremtiden som meg. Utseende, karriere og penger betyr ikke så mye i den sammenheng. Jeg har ikke funnet ham ennå, så jepp, derfor er jeg singel.
KinderMaxi Skrevet 26. desember 2009 #196 Skrevet 26. desember 2009 Det lurer jeg også på... :klø: Har dessverre vært singel hele livet.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. desember 2009 #197 Skrevet 26. desember 2009 Jeg vil ha en fyr som utfyller meg. Som jeg kan snakke med alt om, og som kan fortelle meg alt. Som jeg føler meg hundre prosent trygg på. Som er snill, ærlig, trofast, lojal og har de samme ønskene for fremtiden som meg. Utseende, karriere og penger betyr ikke så mye i den sammenheng. Jeg har ikke funnet ham ennå, så jepp, derfor er jeg singel. mao så er stor pikk viktig
miss daisy Skrevet 26. desember 2009 #198 Skrevet 26. desember 2009 Fordi jeg har det greit som singel, men også fordi jeg ikke har så lett for å slippe noen så nært igjen. Jobber med saken!
Inx Skrevet 26. desember 2009 #199 Skrevet 26. desember 2009 Fordi det er deilig å være singel vel . . .
Gjest Diane Skrevet 26. desember 2009 #200 Skrevet 26. desember 2009 mao så er stor pikk viktig Ha ha! ;-) Du og disse tolkningene dine. ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå