Madmartigan Skrevet 8. oktober 2009 #141 Del Skrevet 8. oktober 2009 .... men akkuratt når det gjelder hutter så er jeg nok det.. Huttetu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Morten_* Skrevet 8. oktober 2009 #142 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fordi jeg ikke tror jeg har sjangs på noen, enkelt og greit. Men dame er ikke alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 8. oktober 2009 #143 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Er singel fordi jeg er sjenert når det gjelder gutter. Ikke sjenert i det hele tatt ellers, men akkuratt når det gjelder hutter så er jeg nok det.. Litt av samme greia med meg også, kan finne på å spørre folk jeg møter på gata om ting bare for moro skyld, er vanligvis ikke sjenert, heller ikke med jenter, men når jeg skal snakke med ei jente "på den måten" da blir det uvandt. :gjeiper: Endret 8. oktober 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #144 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er singel fordi jeg verken lenger gidder å bruke tid på å ha et knust hjerte, eller takler å være såret og skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola89 Skrevet 8. oktober 2009 #145 Del Skrevet 8. oktober 2009 Litt av samme greia med meg også, kan finne på å spørre folk jeg møter på gata om ting bare for moro skyld, er vanligvis ikke sjenert, heller ikke med jenter, men når jeg skal snakke med ei jente "på den måten" da blir det uvandt. :gjeiper: Ja, nettopp! Rart egentlig det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 9. oktober 2009 #146 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er singel fordi at jeg kun finner idioter, utro.. Lyver hele tiden osv. Så orker ikke mer på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finnmarking Skrevet 11. oktober 2009 #147 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har dere gått fra vette elr?! Den eneste grunnen til at mange ikke får seg dame/type e fordi dem e redd. Jeg sjøl ble jo livredd når jeg visste at en gutt likte meg. Var jo ikke vant me det. Mange har den frykten i seg om at dem ikke e bra nok for den personen. Veel gjett ka, om en person like deg, så like han/hun deg, sånn som du e. Du må ikke være best i alt for at hun/han skal like deg, du må bare være åpen og ærlig me han. Å ja det e ufattelig mange kresne folk i landet. Jeg sjøl e superkresen, det e vel derfor jeg ikke har noen akkurat nu. Jeg ville blitt dritt lei av å høre folk si, "han/hun e alt for stygg for meg", elr, "nei huff, har du sett hvordan hun/han spiser?". Det fins da grenser på kor kresen folk e. Som hørt; 'Dont judge a book by its colour' Tenk på det. Ikke vent for at han/hun ska finne deg, begynn å let du å. Ja, du kommer til å bli såra, men det må man gjennom uansett. Man blir sterkere og mer erfaren etter hver kvinne/mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finnmarking Skrevet 11. oktober 2009 #148 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er singel fordi jeg verken lenger gidder å bruke tid på å ha et knust hjerte, eller takler å være såret og skuffet. Get over your self! Det hjelpe faen ikke å sitt hjemme å være deppa pga en berte/dude. Gjør noe me det. Du har blitt såra og skuffa, men faen da! GJØR NOE ME DET, FOR FAEN! Stop acting like its all he's/her fault. Stopp me det! Det som ikke var så bra kan du få orden på ved å lære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finnmarking Skrevet 11. oktober 2009 #149 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fordi jeg ikke tror jeg har sjangs på noen, enkelt og greit. Men dame er ikke alt:) Ikke tenk at du ikke har sjans. Ha mer tro på deg sjøl! Tru kan du gjøre i Kirka, men utenfor må du faktisk gjøre noe me det. Slutt å oppfør deg som en sjanseløs drittunge, å gjør noe me det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #150 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er singel fordi jeg dessverre har altfor mange dårlige erfaringer med menn bak meg. Enten har de bare vært ute etter en ting, eller så har de vært voldelige og/eller løgnere. Nå vil jeg ikke utsette meg for flere skuffelser fra det motsatte kjønn mer. Trist, men slik er det. Ikke alle e ute etter en ting. Det e faktisk mange som ikke e ute etter den ene tingen, du må bare finne han. Du har kanskje vært gjennom den del me gutter, men kom deg på hesten likevel. Det hjelpe ikke å la vær å gjøre noe. Gå ut dit å så vil du finne en kar som e god mot deg. Skuffa blir man uansett, det vet du jo! Så jo lengre du vente jo hardere og mer ensom blir du. Vil du det? (tviler sterkt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Carleigh-Ann_* Skrevet 11. oktober 2009 #151 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er ingen vits i å date noen siden man bare blir dumpa likevel Så sitter man her og føler seg crap... Jepp jeg har nettopp blitt dumpa. Skjønner ikke hvorfor gutter først er så keen og med en gang det begynner å bli seriøst så stikker de... Bra jeg skal få meg katt, da har jeg selskap og slipper løgn og bedrag! Og nei jeg er ikke bitter, bare lei meg. Orker ikke gå gjennom det her på nytt, derfor lever jeg som en nonne fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #152 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det kan nok være en idé å se litt lysere på livet enn hva vi kan lese her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Gary Skrevet 11. oktober 2009 #153 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er ingen vits i å date noen siden man bare blir dumpa likevel Så sitter man her og føler seg crap... Jepp jeg har nettopp blitt dumpa. Skjønner ikke hvorfor gutter først er så keen og med en gang det begynner å bli seriøst så stikker de... Bra jeg skal få meg katt, da har jeg selskap og slipper løgn og bedrag! Og nei jeg er ikke bitter, bare lei meg. Orker ikke gå gjennom det her på nytt, derfor lever jeg som en nonne fra nå av. De fleste forhold som etableres i 20-30 års alderen har en tendens til å ryke. Det er nok den store "prøve og feile" perioden. Så er det jo ofte slik da, at jentene modnes tidligere enn oss gutta, og derfor er det også jentene som kan bli skadelidende. Det er allikevel flest jenter som vraker partneren i et forhold tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 11. oktober 2009 #154 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så er det jo ofte slik da, at jentene modnes tidligere enn oss gutta, og derfor er det også jentene som kan bli skadelidende. Det er allikevel flest jenter som vraker partneren i et forhold tror jeg. Det tror jeg også. Samtidig synes jeg det er mest fair av jentene å vrake partneren når det ikke er liv laga. Det er mer feigt å gjøre som mennene: å ikke ha det bra i forholdet, men bli likevel; alt for å unngå bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. oktober 2009 #155 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det tror jeg også. Samtidig synes jeg det er mest fair av jentene å vrake partneren når det ikke er liv laga. Det er mer feigt å gjøre som mennene: å ikke ha det bra i forholdet, men bli likevel; alt for å unngå bråk. Poenget er at en mann vanligvis har mye større praktisk nytte av dama i forholdet, enn hun har av ham. Dette vil han selvfølgelig ikke miste. Det blir jo uansett masse praktisk/økonomisk "bråk" av å avslutte et forhold der man lever i samme hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #156 Del Skrevet 11. oktober 2009 Poenget er at en mann vanligvis har mye større praktisk nytte av dama i forholdet, enn hun har av ham. Dette vil han selvfølgelig ikke miste. Det blir jo uansett masse praktisk/økonomisk "bråk" av å avslutte et forhold der man lever i samme hus. Jeg har ikke engang kommet så langt som at noen vil ha meg som samboer lenger. Her er det bare fest og moro i en alder av 35++ 40++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. oktober 2009 #157 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har ikke engang kommet så langt som at noen vil ha meg som samboer lenger. Her er det bare fest og moro i en alder av 35++ 40++ Da er det på høy tid å bli voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Carleigh-Ann_* Skrevet 11. oktober 2009 #158 Del Skrevet 11. oktober 2009 Men hvor finner man menn som ikke er useriøse lurendreiere da? De har det hverken på rimi eller rema.. Syns det er for mye uærlighet blant folk. Har hvertfall lært, skal mer til enn et bra utseende og god kjemi for å bli sammen med noen. Og fram til man finner en sånn, klarer jeg meg fint uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. oktober 2009 #159 Del Skrevet 11. oktober 2009 Men hvor finner man menn som ikke er useriøse lurendreiere da? De har det hverken på rimi eller rema.. Syns det er for mye uærlighet blant folk. Har hvertfall lært, skal mer til enn et bra utseende og god kjemi for å bli sammen med noen. Og fram til man finner en sånn, klarer jeg meg fint uten. Nei, det er aldri smart å fokusere for mye på utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 11. oktober 2009 #160 Del Skrevet 11. oktober 2009 Poenget er at en mann vanligvis har mye større praktisk nytte av dama i forholdet, enn hun har av ham. Dette vil han selvfølgelig ikke miste. Det blir jo uansett masse praktisk/økonomisk "bråk" av å avslutte et forhold der man lever i samme hus. Jeg begynner å tro at det er veldig smart av meg å ha gjor tde valgene jeg har gjort. Å være 35, single, jobbe og nyte livet høres veldig smart ut i forhold til alternativet: å ha en mann som ønsker praktisk komfort. De menn jeg ser etter er ferdig med morsbehovet. De må kunne være moderne menn som fikser det praktiske selv. Når de vil være i et forhold så er det hovedsaklig på grunn av andre behov enn det praktiske. Ordet "praktisk" er det verste ordet jeg ser i sammenheng med et parforhold. IKEA er praktisk. En parrelasjon med en mann er ikke praktisk! Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå