Gå til innhold

spiser dere mere snop i vær dager nå om høsten


ciba

Anbefalte innlegg

spiser dere mere snop i vær dager nå om høsten. det gjør vi fyrer på peisen å koseer oss masse,

heller har dere bare snop i helgene, å hvor mye spiser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spiser dere mere snop i vær dager nå om høsten. det gjør vi fyrer på peisen å koseer oss masse,

heller har dere bare snop i helgene, å hvor mye spiser dere?

Vær dager?? ;-) Du mener kanskje hverdager? Ja, kanskje litt mer på hverdagene om høsten og vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest - fisk
Vær dager?? ;-) Du mener kanskje hverdager? Ja, kanskje litt mer på hverdagene om høsten og vinteren...

spiser dere mere snop i vær dager nå om høsten. det gjør vi fyrer på peisen å koseer oss masse,

heller har dere bare snop i helgene, å hvor mye spiser dere?

Jeg ville vel sagt til innskriver: Prøv en gang til:

Spiser dere mer snop på hverdager nå om høsten. Det gjør vi. Vi fyrer på peisen og koser oss masse. Eller har dere bare snop i helgene og hvor mye spiser dere?

Hva er det med norskundervisningen i skolen? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
:kjefte: Blir så forbana

LES HVA CIBA lider av, vær voksene dere som liker å leke lærer

Veldig lei meg, jeg så det ikke. Jeg pleier ikke lese under streken etter innlegg. Der er det så mye: Det er bare 28 dager til barnet vårt fødes og Nå har lille godgutten fått en tann. Altså opplysninger som ikke interesserer meg.

Jeg gikk tilbake og så det nå. Men til mitt forsvar: Det var skrevet i så liten skrift at man knapt la merke til det eller kunne lese det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høst er innetid.

Så det er mer fristende å sitte i sofa og spise godteri, nrå det er kaldt ute.

Jeg prøver virkelig å begrense hvor mye søtsaker jeg spiser på hverdager. Og nå har jeg funnet meg en hobby som hjelper meg med det, strikking og helking. Holder hendene og hjernen opptatt så jeg ikke tenker på snop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordblinde kan skille mellom store og små bokstaver. ;) Jeg mener at ordblindhet ikke er en unnskyldning for å kunne slurve, men at man faktisk må være mer bevisst når man skriver.

Svar på spørsmålet: Nei, vi har som regel å bare spise godteri i helgene, og holder oss til det hele året bortsett fra ferier og i desember. Men jeg drikker mye mer te nå som det er høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...