Zia Skrevet 29. april 2010 #421 Del Skrevet 29. april 2010 Blir spennende å se om tanta kommer om 14 dagers tid da (helst kommer hun jo ikke da selvsagt ), for da har du jo klart å finne EL iallfall - og det er jo et lyspunkt Men det er ikke sååå spennende at vi må finne ut - så det er greit om du får TB i stedet for TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. april 2010 #422 Del Skrevet 30. april 2010 Skal følge med her aktivt om en to ukers tid, og skal krysse fingrene for at spiren sitter denne måneden Håper du får en flott dag, Becky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #423 Del Skrevet 2. mai 2010 Ja, det blir spennende neste onsdag, Zia og Småkjekset Merker at jeg prøver å beskytte meg selv, fra meg selv, om dagen Orker rett og slett ikke å tenke så mye på det som jeg har gjort i det siste. Orker ikke håpe eller tro. Det er så fryktelig slitsomt. Når dette er sagt, så får vi se hvor avslappa jeg er om uke. Huff, never ending story... Ellers har jeg feira bursdagen min i helga. Veldig hyggelig Får ikke skrevet noe særlig i andre dagbøker om dagen. Mye vondter i kroppen pga for mye pc-bruk... Ha en fin uke, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. mai 2010 #424 Del Skrevet 2. mai 2010 Gleder meg til oppdateringer Skal vente med å finne frem til det nærmer seg testing, for det er farlig godt å ha stående fremme for lenge Godt å høre at du har hatt en flott helg med bursdagsfeiring! Håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 3. mai 2010 #425 Del Skrevet 3. mai 2010 Oi! Har du hatt bursdag? Gratulerer så mye! Håper du får en fin uke uten for mye vondter og plager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. mai 2010 #426 Del Skrevet 3. mai 2010 Neimen, bursdagsfeiring! Gratulerer så mye med dagen på etterskudd (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. mai 2010 #427 Del Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer så kjempemasse med dagen som var becky Og riktig god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 4. mai 2010 #428 Del Skrevet 4. mai 2010 Har du hatt bursdag? Gratulerer på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. mai 2010 #429 Del Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 6. mai 2010 #430 Del Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer med dagen som var Blir spennende å høre hvordan det går med deg når tiden nærmer seg for IKM Så kjipt med mye vondter pga pc-bruken! Det vet jeg alt om! Håper du finner ut hva som kan funke for deg så du blir bedre og deretter klarer å holde det i sjakk...du har sikkert prøvd det meste, men si ifra om du trenger noen tips...her har jeg mange etter rundt 8 år med diverse vondter. En stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #431 Del Skrevet 7. mai 2010 Tusen takk for bursdagsgratulasjoner Småkjekset, Tinio, Zia, Buffy, Iril, Alabama og Kenghuru Vil helst ikke si datoen. Har avslørt så mye om meg her inne at hvis noen vet hvem jeg er, så kjenner de meg nok igjen nå... menmen. Feira den uansett forrige helg IKM er på onsdag. Alstå, jeg tror det. Og, det er da jeg forventer spotting. Mensen kommer først noen dager senere. Kommer den som forventet, har denne syklusen vart i 70 dager. Har hatt en på rundt 80 før. De andre har vart i 5-6 uker. Begynner å bli lei prøvinga nå. Går jo så lang tid mellom hver EL. Merker at jeg ikke orker å håpe eller tro nå. Gikk jo på en real smell sist. Vi fikk jo bare hatt på søndag og onsdag, da EL var på onsdag. EL-slimet kom på formiddagen. Vi hadde :sengekos på kvelden: Var hos gynekologen på mandagen og. Vil ikke tro slike forstyrrelser der inne gjør godt for befruktningen Eller har det ikkenoe å si? Usj, nå har kvisene begynt å komme. Enten så er de tidlige ute for TR denne gangen, eller så er det et tegn. Nei, kan ikke tro det. Huff, er ganske lei hele greia jeg nå. Ikke gi meg noe håp nå, jenter. Orker rett og slett ikke å ha det. Har allerede merket av på kalenderen når Becky har løpetid og når parringssesongen begynner og slutter Utrolig deilig med det fine været ute nå I morgen skal vi prøvekjøre bil. Blir spennende Ha en god helg, jenter PS: Kenghuru, tar gjerne imot tips ang. senebetennelse. Armene skriker her jeg sitter. PPS: Sorry negativ post denne gangen. Litt frustert i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. mai 2010 #432 Del Skrevet 8. mai 2010 Har du fått mensen siden sist da? Det har jeg ikke fått med meg.. Skal jeg sende deg EL-testene forresten? Mannen sa det betydde ulykke å ha dem her, så jeg må visst bli kvitt dem. Det er lov å være frustrert, vi har vel vært i den situasjonen alle sammen! Hva slags bil skal dere prøvekjøre? God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. mai 2010 #433 Del Skrevet 8. mai 2010 Håper for deg i stillhet Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. mai 2010 #434 Del Skrevet 8. mai 2010 Noen ganger blir det negative innlegg i dagboka, men sånn er det bare. Ofte da man trenger å skrive av seg Det er forferdelig frustrerende å bare gå å vente Men en dag skjer det for dere også Mistet motet etterhvert jeg også. Men på PP6 satt spiren plutselig Spennende med prøvekjøring av bil da! Kos deg i det fine været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #435 Del Skrevet 8. mai 2010 Har du fått mensen siden sist da? Det har jeg ikke fått med meg.. Skal jeg sende deg EL-testene forresten? Mannen sa det betydde ulykke å ha dem her, så jeg må visst bli kvitt dem. Det er lov å være frustrert, vi har vel vært i den situasjonen alle sammen! Hva slags bil skal dere prøvekjøre? God helg til deg! Nei, har ikke fått mensen siden sist, men tror jeg har hatt EL. Og har jeg hatt det, så er IKM på onsdag. Send gjerne EL-testene om jeg ikke får positiv GT i løpet av neste helg, noe jeg ikke tror jeg gjør. Tusen takk Vi prøvekjørte Nissan Qasquai. Blir mest sannsynlig den. God baggasjeplas var det og Håper for deg i stillhet Goood helg! Håper vel egentlig jeg og. Orker bare ikke blir for prøvegal Masse god helg til deg og Noen ganger blir det negative innlegg i dagboka, men sånn er det bare. Ofte da man trenger å skrive av seg Det er forferdelig frustrerende å bare gå å vente Men en dag skjer det for dere også Mistet motet etterhvert jeg også. Men på PP6 satt spiren plutselig Spennende med prøvekjøring av bil da! Kos deg i det fine været Får håpe det plutselig bare skjer, men akkurat nå så føles det ganske fremmed. Godt å høre at det er flere som som følt det sånn og likevel blitt gravid. Håper du får en flott helg _______________ Deilig vær i dag Har faktisk klart å bli litt solbrent i ansiktet. Og jeg som vanligvis smører meg med sunblock nesten året rundt. Glemte det nok i dag, men det ser ikke så ille ut. Ser bare friskt ut. Har og markert frigjøringsdagen i dag, siden vi har en krigsveteran i familien. Det er vanskelig for oss som ikke har levd under krigen å forstå hva de var igjennom. All ære til de som kjempet. Klarer ikke å la være å håpe litt da, siden jeg har endel småkviser og nesten ikke har sekret. Tror jeg pleier å ha endel før TR. Men samtidig så har jeg blitt ganske så pessisistisk med tanke på dette, så tror vel egentlig ikke. Men husk dere, ingen heiing eller popcorn Håper dere får en strålende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. mai 2010 #436 Del Skrevet 9. mai 2010 Skal dere kjøpe helt ny bil, eller brukt? Vi er også på jakt etter en ny og mer familie-vennlig bil, men er veldig i tvil om hva vi skal velge. Det er jo så mange varianter :dåne: Håper du har en fin dag i dag, og koser deg i vår-være (lykkelig uvitende om hva som foregår inni kroppen din - hva enn det nå er ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #437 Del Skrevet 9. mai 2010 Vi skal ikke helt ny bil. Det taper seg så fort i verdi. Blir muligens en demobil e.l. Mannen får og no rabatter gjennom jobben. Dessuten har vi en bil som ikke er så vanskelig å få solgt. Får nok rundt en 70000 for den. Så med tanke på alt dette, så må vi nok ut med en 70000 hver. Det synes jeg ikke er så verst for en solid familiebil :)Hva slags bil kan dere tenke dere? Du kan vel og få deg noe rabatter gjennom jobben? Det bør du sjekke opp. Mannen jobber jo i samme bransje som deg. Tok en test i dag, negativ. Jeg får det plutselig for meg og da klarer jeg ikke å la vær. Tok en tidligtest, så regner med at dette resultatet er endelig. Nå har milky-sekreten meldt sin ankomst og. Så nå venter jeg på TR og håper at neste syklus ikke varer i 70 dager Er fortsatt offisielt lei Men det er vel naturlig at dette går i perioder. Tillater meg selv å være lei og lar meg kjenne på den følelsen. Bedre det enn å fornekte det. Kommer nok sterkere tilbake Fått gjort masse i dag da Skikkelig yoga-økt og mye rengjøring. Skal forberede konferansetimer nå. Har en god del av de fremover. Burde egentlig ikke være her, siden kroppen verker sånn, men klarer ikke å la være Jeg og mannen har hatt en sååå koselig helg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. mai 2010 #438 Del Skrevet 9. mai 2010 Vi kjøpte familiebil allerede da vi kjøpte vår første bil for to år siden. Har et vennepar som fikk baby i sommer, og de har en Ford et-eller-annet (Focus kanskje?) som de knapt nok har plass til barnevogn og barnesete i, men de har ikke råd til ny fordi bilens verdi er såpass mye lavere enn lånet de har igjen. Veldig kjip situasjon, så jeg er glad vi tenkte fremover. Vi har en Peugeot et-eller-annet som jeg er supersupersuperglad i! Hadde ingen problemer med å få plass til tre barneseter da vi "lånte" min søsters barn i sommer, og barnevogna kunne vi omtrent trille inn i bagasjerommet uten å slå den sammen. Jeg har null peiling på biler, men er veldig glad i den jeg eier! Skjønner godt at du er lei når syklusen blir så lang, håper virkelig neste blir superkort og gir full klaff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. mai 2010 #439 Del Skrevet 9. mai 2010 Kjekt å få seg familiebil Vi har også tanker om det og vet akkurat hvilken vi vil ha. Ikke splitter ny, men ny nok til at det er garanti iallfall, og vi har sjekket plassen til barnevogn og barnesete. Like greit å tenke på det først som sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. mai 2010 #440 Del Skrevet 10. mai 2010 Familiebil trenger man Håper dere finner den rette Vi kjøpte en Opel Zafira før jul, og elsker den! Nå har vi ikke prøvd barnevogn eller barneseter i den enda, men den er kjempestor, kunne nesten hatt mannens lille bil i bagasjerommet (Han kjører en bitteliten EL-bil ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå