Gå til innhold

Slutter ikke å gråte over min kjære Bella!


Neytiri

Anbefalte innlegg

Dyreklinikken ringte i dag og sier dem har funnet en av kattene våre(har 2) DØD!!! Ble påkjørt og døde momentant :tristbla: Er sååååååååååå lei meg og ikke er mannen hjemme til å klemme(er på sjøen)! Heldigvis har eg Marilyn som er dattera til Bella...ho er her å trøster moren(meg) sin fordi ho måtte bare hjem fra jobb siden ho ble dårlig og spydde og falt når hun fikk høre nyheten.

Positivt er at mannen kommer hjem søndags morgen

SAGA om vår kjære Bella:

Det var en dag Icechick og Iceman flyttet in sammen....hver for seg hadde brukte møbler og lite penger til nye ting, men en ting var sikkert...før vi flyttet in måtte vi ha noe FELLES! Da var det kjørt til Sarpsborg og hentet en nydelig skogskatt Det var kjøpt leker og stort klorestativ.....men så kom de på at det var jo så mange biler rundt huset...."oi vi kan jo ikke la katten ut!" Litt og litt ville jo Bella ut....så det ble bestemt at det var ok....et år gikk og Bella ønsket seg så gjerne en kjæreste...ho ble satt opp på en blind date og nesten 3 mnd senere kommer det 3 nydelige unger. Fødselen var vanskelig fordi første ungen var død, og de 2 andre ville jo ikke ut.....ble tatt med keiser hos Dyreklinikken og 2 nydelige dyr kom til verden. Marilyn var jo den som ble rett og slett så avhengig av moren sin at icechick og iceman bestemte seg å beholde skjønnheten...ho hadde en flekk sånn som Marilyn Monroe! Så en dag bestemmer kattene seg å satse på å finne ut ka det var å se på andre siden av veien.....Marilyn blir kjørt på men er sååå heldig å kun ha nedslitte negler og sår på baksiden......Mor og datter bestemmer seg å beholde seg på denne siden av veien.....til helt nylig....når Bella bestemmer seg at dette vil hun prøve på igjen! Bella ble 5 år gammel Levde liv med masse kjærlighet, kattunger, og vil bli savnet så utrolig mye RIP Bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist med katten din :trist: Jeg forstår godt din sorg :klem: Jeg har også en katt (hatt han i 15 år), og grur meg veldig til den dagen han går bort da han er som et barn for meg... Er jo litt trøst at Bella har hatt en godt liv og døde momentant så den ikke merket noe. Men sorgen vil nok være der en stund likevel. Stor trøste klem til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for vakre ord Rosa76, ja det er jo god tanke å vite at hun ikke lyder og døde momentant!

Oi katt på 15 år, ja skjønner at du føler det er babyen din....eg føler eg har mistet min baby :tristbla:

Mannen kommer hjem på søndag og da er det å velge urne på mandag sånn at vi kan få ho hjem igjen....

Nu har eg også stengt ho lille Marilyn inne hos meg og ikke skal ho ut før eg føler meg komfortable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil bare gi deg masse gode klemmer :klemmer::klemmer: :klemmer:

Jeg mistet også pusen min i dag :( Han døde av kreft med spredning, han var en ung katt :(

Ihvertfall så vil jeg bare si at jeg føler med deg, er opp i det samme selv. Håper du har noen venninner og familie rundt deg, det hjelper veldig. :hug:

Hilsen Josefin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil bare gi deg masse gode klemmer :klemmer::klemmer: :klemmer:

Jeg mistet også pusen min i dag :( Han døde av kreft med spredning, han var en ung katt :(

Ihvertfall så vil jeg bare si at jeg føler med deg, er opp i det samme selv. Håper du har noen venninner og familie rundt deg, det hjelper veldig. :hug:

Hilsen Josefin

Hei Josefin88....tusen takk for gode klemmer, det hjelper virkelig å snakke om det. Uff det var leit å høre om pusen din da.....er jo kanskje bedre det en å være sjuk med kreft og lyde....er ikke lett å miste familie medlem :(

Er jo ekstra vanskeligt siden min mann jobber ut på sjøen og har ikke vært hjemme en stund, har vært lei meg alene denna måneden og så at pus dør dagen etter bursdagen min og mannen er ikke hjemme :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Josefin88....tusen takk for gode klemmer, det hjelper virkelig å snakke om det. Uff det var leit å høre om pusen din da.....er jo kanskje bedre det en å være sjuk med kreft og lyde....er ikke lett å miste familie medlem :(

Er jo ekstra vanskeligt siden min mann jobber ut på sjøen og har ikke vært hjemme en stund, har vært lei meg alene denna måneden og så at pus dør dagen etter bursdagen min og mannen er ikke hjemme :tristbla:

Det er viktig å kunne gi hverandre litt støtte i slike situasjoner. Selv om det er over nett, så hjelper det veldig med klemmer og noen å prate med. Er veldig trist å høre at han er bortreist, og at det skjedde etter bursdagen din :(:( Jeg fikk tatt et fint farvel med pusen min, og det er jeg veldig takknemlig for. Jeg skal sende deg gode tanker og noen klemmer til :hug: :hug: :hug:

Kjenner jeg blir trist av å lese om din situasjon, jeg håper du føler deg bedre veldig snart:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktig å kunne gi hverandre litt støtte i slike situasjoner. Selv om det er over nett, så hjelper det veldig med klemmer og noen å prate med. Er veldig trist å høre at han er bortreist, og at det skjedde etter bursdagen din :(:( Jeg fikk tatt et fint farvel med pusen min, og det er jeg veldig takknemlig for. Jeg skal sende deg gode tanker og noen klemmer til :hug: :hug: :hug:

Kjenner jeg blir trist av å lese om din situasjon, jeg håper du føler deg bedre veldig snart:(

Ja snakket med mannen på tlf i dag tidlig og han var jo heeelt knust......han kommer heldigvis hjem søndag.....

Må si at hver gang eg tenker om hun gråter eg, og dattera hennes gråter her ved siden av meg.....hun har jo kommet hjem med 2 mus i dag sikkert for å trøste meg :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja snakket med mannen på tlf i dag tidlig og han var jo heeelt knust......han kommer heldigvis hjem søndag.....

Må si at hver gang eg tenker om hun gråter eg, og dattera hennes gråter her ved siden av meg.....hun har jo kommet hjem med 2 mus i dag sikkert for å trøste meg :trist:

De vakre pusekattene er utrolig skjønne, bra dere har hverandre :klemmer:

og så kommer mannen din snart (det var i morgen?), så håper det går bedre med dere veldig snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en tulle kommentar som var her, ser den er vel sletta nå?? Nei HÅPER virkelig at ingen leser tråden min og tror eg har DREPT katten min......laaaaangt ifra similært til at min har blitt kjørt over...

Men nu var mannen hjemme igjen, trøst var det at han ordnet oppi med kremineringen og sånn hos dyrelegen....kjenner eg kan gråte straks eg tenker på Bella......er jo heelt utrolig kor glad eg er i henne siden eg har gråtet hver dag siden torsdag!! :tristbla:

Begynner å lure på om ho andre katten vår som er jo dattera til Bella ikke var med ho når dette skjedde....hun er KJemperar om dagen, gråter(laaange mjau), vil egentlig ikke ut, når hun er ute kommer hun hjem med mus, koooser ekstra mye ......vet ikke helt ka eg kan gjøre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ville bare skrive litt her inne at det går bedre....men hver gang eg tenker på Bella får eg tårer i øynene så det er ikke lett det gitt :(

Venter på at hun kommer tilbake i en urne....men kan ta litt tid det skjønte eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...